Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 38 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 1 maand geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 juli 2006 om 18:13 #508565
Haha nouja komt goed als er maar bier is haha.
@barry ik heb nog steeds maar 1 zon lagertje zal morgen maar weer eens langs de brommershop gaan het is ook verdomme zo warm =)
18 juli 2006 om 18:27 #508566hansieb :
Haha nouja komt goed als er maar bier is haha.@barry ik heb nog steeds maar 1 zon lagertje zal morgen maar weer eens langs de brommershop gaan het is ook verdomme zo warm =)
Ja,jij hebt vacantie nu!Hier is het Nu 49°/C.Werk er maar in.
Gisteren in een leeg zwembad gewerkt,gemeten temp.in het bad was 65 graden.
De beer is heet & uitgeput nu hoor18 juli 2006 om 18:35 #508567barry :
hansieb :
Haha nouja komt goed als er maar bier is haha.@barry ik heb nog steeds maar 1 zon lagertje zal morgen maar weer eens langs de brommershop gaan het is ook verdomme zo warm =)
Ja,jij hebt vacantie nu!Hier is het Nu 49°/C.Werk er maar in.
Gisteren in een leeg zwembad gewerkt,gemeten temp.in het bad was 65 graden.
De beer is heet & uitgeput nu hoorTja het is hier idd ook hard werken achter de pc met ventilator en een biertje in de hand

Maar ik zal morgen ff nog 2 lagers scoren.
18 juli 2006 om 23:12 #508585Haha barry jou oppikken zit er helaas niet in……Ik krijg bij die bus 400km en dat is net genoeg voor heen en terug…anders moet ik nóg meer bijbetalen en het is me eigenlijk al een beetje veel.
Daarintegen, het zou super zijn als jij meer dan je mini kon laten zien!!(jaja en je mooie blokjes natuurlijk).
Ik denk dat ik niet echt met afgewerkte brommertjes kom maar ze gaan wel goed rijden denk ik zo.
18 juli 2006 om 23:52 #508586Edjuh :
Haha barry jou oppikken zit er helaas niet in……Ik krijg bij die bus 400km en dat is net genoeg voor heen en terug…anders moet ik nóg meer bijbetalen en het is me eigenlijk al een beetje veel.Daarintegen, het zou super zijn als jij meer dan je mini kon laten zien!!(jaja en je mooie blokjes natuurlijk).
Ik denk dat ik niet echt met afgewerkte brommertjes kom maar ze gaan wel goed rijden denk ik zo.
Hoeveel kost dat wel niet een busje huren =)
19 juli 2006 om 09:36 #508589jongens, zijn er nog dingen die onduidelijk zijn ? dat jullie graag willen weten hoe en wat enzo.
ik probeer nog steeds ff een dingetje te maken “mass email of pm” die iedereen eraan herinnert dat er 5 aug een meeting is.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel19 juli 2006 om 09:41 #508590hansieb :
Zal zo’n 100 euro gaan kosten…..
Flick doe dat maar van die ‘mass pm/email’ dat is wel een goeie.
19 juli 2006 om 13:10 #508591Edjuh :
hansieb :
Zal zo’n 100 euro gaan kosten…..
Flick doe dat maar van die ‘mass pm/email’ dat is wel een goeie.
Jezus dat is wel veel geld maarja 🙂 mot dan maar…
21 juli 2006 om 13:08 #508593Nou nog 2 week 🙂 hoe staat het met iedereen’s brommer.
Ik krijg me tyfus voorwiel er bij citta niet in 🙁 de as is de te klein dus zal ik ergens een nieuwe vandaan moeten toveren die 2 cm langer is.
Voor de rest moet me blokkie nog ff inelkaar, gaat denk ik allemaal net lukken 🙂
21 juli 2006 om 13:12 #508594hansieb :
Nou nog 2 week 🙂 hoe staat het met iedereen’s brommer.Ik krijg me tyfus voorwiel er bij citta niet in 🙁 de as is de te klein dus zal ik ergens een nieuwe vandaan moeten toveren die 2 cm langer is.
Voor de rest moet me blokkie nog ff inelkaar, gaat denk ik allemaal net lukken 🙂
Laat die as een sexfilm zien,misschien groeit hij dan whahahahaha
(eigenlijk een stom antwoord he,maar ik kan er toch mee lachen)21 juli 2006 om 13:17 #508595barry :
hansieb :
Nou nog 2 week 🙂 hoe staat het met iedereen’s brommer.Ik krijg me tyfus voorwiel er bij citta niet in 🙁 de as is de te klein dus zal ik ergens een nieuwe vandaan moeten toveren die 2 cm langer is.
(eigenlijk een stom antwoord he,maar ik kan er toch mee lachen)Ik niet meer , gister heeft thomas er ook nog naar gekeken maar het lijkt net dat de as gewoon te kort is :(. Erg vreemd het is gewoon een citta as, maar aan de ene kant gaat die er wel goed op, en aan de andere kant niet.
Als ik nou een assie had van 2 cm langer was het hele probleem weg.
21 juli 2006 om 13:19 #508596Als mijn carbje snel komt is mn bravo klaar(is ook nooit een project geweest), de ciao zal of half af of helemaal niet komen.
Degene die mijn ‘lasadres’ had is nu 2 weken weg helaas.
21 juli 2006 om 13:19 #508597hansieb :
barry :
hansieb :
(eigenlijk een stom antwoord he,maar ik kan er toch mee lachen)Ik niet meer , gister heeft thomas er ook nog naar gekeken maar het lijkt net dat de as gewoon te kort is :(. Erg vreemd het is gewoon een citta as, maar aan de ene kant gaat die er wel goed op, en aan de andere kant niet.
Als ik nou een assie had van 2 cm langer was het hele probleem weg.
staat de vork niet meer open als normaal????
21 juli 2006 om 13:47 #508598Het lijkt allemaal recht, maar de as is te kort en als je het geforceerd doet gaat me wiel scheef staan…. erg vreemd.
21 juli 2006 om 13:54 #508599die ciao van mij loopt ook nog niet, wil hem wel bij de meeting hebben…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.