Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 38 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 1 maand geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 juli 2006 om 11:39 #508512
mulder[sst]iik heb er zin in, misschien kom ik met 2 ciaos als die ene nog niet verkocht is dan
11 juli 2006 om 15:00 #508513mulder[sst] :
iik heb er zin in, misschien kom ik met 2 ciaos als die ene nog niet verkocht is danMT projectje van je wil ik ook wel zien:)(als je hem nog hebt?).
Verder, hoe meer ciaos hoe beter natuurlijk!!
Ik hoop zo erg dat ik nog een bus kan regelen(zonder te huren..), dat zou ideaal zijn.
11 juli 2006 om 15:24 #508514
mulder[sst]tis een ciao meeting dus ja
of ik laat me broertje op mn ciao erheen boeken ofzo:e
mt tankkap word afgemaakt door iemand uit roden
blokje wil niet goed lopen, maakt kortstluiting oid:S11 juli 2006 om 16:30 #508515Ik zou heel graag willen komen maar ik denk niet dat een van mijn ouders ofzo mij naar groningen zou willen rijden (vanuit zuid limburg).Ik ben dus aan het denken om misschien met de trein te gaan als dat niet te duur is en meerdere van Spaubeek (Jelle89,R.oel,kjeld,ik) zouden willen gaan.
11 juli 2006 om 17:28 #508516strak plan!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel11 juli 2006 om 17:38 #508517
Jelle89ik wil best wel graag gaan kay, maar weet je hoe duur, en hoe f#cking lang we in de trein moeten zitten, en dan moet me ciao wel mee, anders ga ik niet..als ik kom moet wel iedereen zien hoe die loopt:D..dus dat is bietje duur denk k..btw hoest in bulgarije? flink chiks aant naaie daar?
11 juli 2006 om 17:39 #508518Kay :
Ik zou heel graag willen komen maar ik denk niet dat een van mijn ouders ofzo mij naar groningen zou willen rijden (vanuit zuid limburg).Ik ben dus aan het denken om misschien met de trein te gaan als dat niet te duur is en meerdere van Spaubeek (Jelle89,R.oel,kjeld,ik) zouden willen gaan.Lijkt me echt tof 🙂 hoe meer zielen hoe beter zie je maar weer dat hier heel wat meer leute willen dan bij het cittaforum haha.
En kerels savonds natuurlijk de pijpen volgieten en dronken met de laatste trein terug 😀
11 juli 2006 om 17:54 #508519Jelle89 :
ik wil best wel graag gaan kay, maar weet je hoe duur, en hoe f#cking lang we in de trein moeten zitten, en dan moet me ciao wel mee, anders ga ik niet..als ik kom moet wel iedereen zien hoe die loopt:D..dus dat is bietje duur denk k..btw hoest in bulgarije? flink chiks aant naaie daar?Chillent hier in bulga,10 zweedse hebbe al schroefdraad:P
11 juli 2006 om 17:54 #508520hansieb :
Kay :
Ik zou heel graag willen komen maar ik denk niet dat een van mijn ouders ofzo mij naar groningen zou willen rijden (vanuit zuid limburg).Ik ben dus aan het denken om misschien met de trein te gaan als dat niet te duur is en meerdere van Spaubeek (Jelle89,R.oel,kjeld,ik) zouden willen gaan.Lijkt me echt tof 🙂 hoe meer zielen hoe beter zie je maar weer dat hier heel wat meer leute willen dan bij het cittaforum haha.
En kerels savonds natuurlijk de pijpen volgieten en dronken met de laatste trein terug 😀
haha knakker hier zitte ook meer mense als ophet cittaforum en trek nou maar geen conclusies te snel want op het laatste moment hake er ook nog veel af… en met de trein mag je je brommer niet meenemen dus dan kan je lekker een beetje gaan staan te staan…
11 juli 2006 om 18:04 #508521eerst waren er meer mensen op het citta forum online dan hier,
is dat veranderd soms? nog steeds veel mensen online daar hoor,edit : klopt toch niet, hhier zijn er 14 online en citta forum maar 8
11 juli 2006 om 18:14 #508522Jup vespa-ciao.nl word nu idd drukker bezocht 😀
18 juli 2006 om 15:45 #508561Ok, ik denk dat ik een busje ga huren, kost me wel redelijk wat geld maar ik heb het er wel voor over, dan kan ik meteen 2 vespa;s meenemen.
18 juli 2006 om 16:42 #508562Jelle89 :
ik wil best wel graag gaan kay, maar weet je hoe duur, en hoe f#cking lang we in de trein moeten zitten, en dan moet me ciao wel mee, anders ga ik niet..als ik kom moet wel iedereen zien hoe die loopt:D..dus dat is bietje duur denk k..btw hoest in bulgarije? flink chiks aant naaie daar?hehe, je moet er wat voor over hebben. Pak anders een zomertoer ofzowe;) ben je goedkoper uit en is voor twee man…
18 juli 2006 om 16:43 #508563Edjuh :
Ok, ik denk dat ik een busje ga huren, kost me wel redelijk wat geld maar ik heb het er wel voor over, dan kan ik meteen 2 vespa;s meenemen.Hé leuk;kom je me ook even oppikken????Zo kan ik de SI & de BRAVO & de MINI meenemen.
18 juli 2006 om 16:58 #508564barry :
Edjuh :
Ok, ik denk dat ik een busje ga huren, kost me wel redelijk wat geld maar ik heb het er wel voor over, dan kan ik meteen 2 vespa;s meenemen.Hé leuk;kom je me ook even oppikken????Zo kan ik de SI & de BRAVO & de MINI meenemen.
via amsterdam naar belgie naar groningen….?Lijkt me gigantisch om….
Wacht, dat is het ook;)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.