Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 38 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 1 maand geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 juli 2006 om 23:05 #508496
barry :
komaan Hans,die willen ontbijten,kunnen toch komen.Zorg jij voor brood & ik voor de rest.De afwas doen de makkers die komen ontbijten,onder mijn toeziend oog.Toffe afsluiter zou ik zeggen.Zo was het bij de motortreffens ook in het buitenland.Barry je weet niet wat ik vorig jaar allemaal heb uitgespookt de buren hier klagen om het minste of geringste. Maar ik weet absoluut niet hoeveel mensen hier blijven slapen. Ik houd het op 4 en bij alrik kunnen er misschien ook nog 2 op de bank slapen. Ik wil geen gekkenhuis hier 🙂
Afwas ik heb wel een vaatwasser hoor haha, afsluiter koop ik nog een borrelfles laatste borrel!
M-Tuning :
ik ga zeker niet mee het nacht leven in
anders weet ik wel weer hoe het afloopt in groninge.
kom daar namelijk toch nooit meer terugHaha in positieve of slechte manier, groningen is wel tof hoor heel anders dan andere steden.
5 juli 2006 om 09:24 #508497Even alle info op de main home page gezet 🙂 ook de route erbij en de tijd is :
14:00 zaterdag 5 augustus
7 juli 2006 om 21:48 #508499Hmmm bagger, ik kan de bus van mn pa niet meer meenemen dus nou moet ik een andere auto vinden want ik heb geen zin om zonder brommer te komen.
Op de brommer is geen optie
7 juli 2006 om 21:56 #508500tog wel iets regelen! we kunnen jou niet missen!!!!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel7 juli 2006 om 21:58 #508501Ja desnoods huur ik een bus:P Ik kan wel een leuke bak regelen(wel beetje veel moeite), maar ik neem het liefst 2 brommers mee.
10 juli 2006 om 20:48 #508502weer een nieuwtje, barry heeft een prijs die die zal uitreiken op de meeting..
De winnaar gaat door middel van een drag (sprint) raceje.De winnaar krijgt een prijs van barry :), wat t is merken jullie vanzelf!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel10 juli 2006 om 20:58 #508503Herr FlicK :
weer een nieuwtje, barry heeft een prijs die die zal uitreiken op de meeting..
De winnaar gaat door middel van een drag (sprint) raceje.De winnaar krijgt een prijs van barry :), wat t is merken jullie vanzelf!
AHAHAHAH nou 🙁 ik denk dat ik het wel red met optrekken op het eind van de 400 meter winnen de malossi vertandingen!
ENnuh barry 🙂 dat ontbijtje dat staat toch nog wel vast?
10 juli 2006 om 20:59 #508504Woot! haha, dan moet ik het malossi blok met vario combineren!!
Jij ZOU anders ook wel kans maken dus ik vind het best een rare wedstrijd? Mja dat heb JIJ goed geregeld thom;)
11 juli 2006 om 01:52 #508505Dan zal het toch al snel tussen de Speedengine’s, Malossi carters enzovoort gaan (met vario dan he?). Helemaal met 80cc tjes erop, dan kan de ‘gewone’ man het natuurlijk wel vergeten… Ik heb zowiezo niet veel kans dan met mn zware vertanding.
Zou mooi zijn om een paar gelijkwaardige setups tegen elkaar te laten trekken, maar ja, er zit zooo veel verschil in de brommertjes bij de mensen op de site!!
Mocht ik op mijn oranje komen, dan wil ik ook best meedoen, voor de fun dan he?:D
I came, I saw, and I forgot what I was doing...11 juli 2006 om 08:02 #508506Tonni :
Zou mooi zijn om een paar gelijkwaardige setups tegen elkaar te laten trekken, maar ja, er zit zooo veel verschil in de brommertjes bij de mensen op de site!!
idd goed idee =)… verschillende categorien… verschillende prijsklassen zegmaar… das op andere meetings ook vaak tog???…
11 juli 2006 om 09:51 #508507De gene die 2e word 🙂 en ook savonds er nog is krijgt van mij een halve liter bier!
11 juli 2006 om 10:28 #508508Als diegene dan bier drinkt en geen thomas heet :bier , dan word het een halve liter breezer:lol
11 juli 2006 om 10:55 #508509Wouz-LwB :
Als diegene dan bier drinkt en geen thomas heet :bier , dan word het een halve liter breezer:lolDat kost klauwen met geld een halve liter bier is maar 1.50 euro man 😀
11 juli 2006 om 11:05 #508510kom r net achter dat ik pas 7 augustus terug ben van vakantie.
meeting zit r niet in voor mijaldi breezers zijn een euro ofzo:p
11 juli 2006 om 11:15 #508511woe :
kom r net achter dat ik pas 7 augustus terug ben van vakantie.
meeting zit r niet in voor mijaldi breezers zijn een euro ofzo:p
Laat de aldi nou net niet om 11 uur savonds open zijn 🙂 spijtig dat je niet komt.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.