Vespa-Ciao.NL
:: De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 336)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Topic starter

barry :
      komaan Hans,die willen ontbijten,kunnen toch komen.Zorg jij voor brood & ik voor de rest.De afwas doen de makkers die komen ontbijten,onder mijn toeziend oog.Toffe afsluiter zou ik zeggen.Zo was het bij de motortreffens ook in het buitenland.

Barry je weet niet wat ik vorig jaar allemaal heb uitgespookt de buren hier klagen om het minste of geringste. Maar ik weet absoluut niet hoeveel mensen hier blijven slapen. Ik houd het op 4 en bij alrik kunnen er misschien ook nog 2 op de bank slapen. Ik wil geen gekkenhuis hier 🙂

Afwas ik heb wel een vaatwasser hoor haha, afsluiter koop ik nog een borrelfles laatste borrel!

M-Tuning :
      ik ga zeker niet mee het nacht leven in
      anders weet ik wel weer hoe het afloopt in groninge.
      kom daar namelijk toch nooit meer terug

Haha in positieve of slechte manier, groningen is wel tof hoor heel anders dan andere steden.

hansieb
      Topic starter

Even alle info op de main home page gezet 🙂 ook de route erbij en de tijd is :

14:00 zaterdag 5 augustus

Edjuh
        Bijdrager

Hmmm bagger, ik kan de bus van mn pa niet meer meenemen dus nou moet ik een andere auto vinden want ik heb geen zin om zonder brommer te komen.

Op de brommer is geen optie

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

tog wel iets regelen! we kunnen jou niet missen!!!!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

Edjuh
            Bijdrager

Ja desnoods huur ik een bus:P Ik kan wel een leuke bak regelen(wel beetje veel moeite), maar ik neem het liefst 2 brommers mee.

Herr Flick
              Sleutelbeheerder

weer een nieuwtje, barry heeft een prijs die die zal uitreiken op de meeting..
                De winnaar gaat door middel van een drag (sprint) raceje.

De winnaar krijgt een prijs van barry :), wat t is merken jullie vanzelf!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                Gele Racefrikandel

hansieb
                Topic starter

Herr FlicK :
                  weer een nieuwtje, barry heeft een prijs die die zal uitreiken op de meeting..
                  De winnaar gaat door middel van een drag (sprint) raceje.

De winnaar krijgt een prijs van barry :), wat t is merken jullie vanzelf!

AHAHAHAH nou 🙁 ik denk dat ik het wel red met optrekken op het eind van de 400 meter winnen de malossi vertandingen!

ENnuh barry 🙂 dat ontbijtje dat staat toch nog wel vast?

Edjuh
                  Bijdrager

Woot! haha, dan moet ik het malossi blok met vario combineren!!

Jij ZOU anders ook wel kans maken dus ik vind het best een rare wedstrijd? Mja dat heb JIJ goed geregeld thom;)

Tonni
                    Moderator

Dan zal het toch al snel tussen de Speedengine’s, Malossi carters enzovoort gaan (met vario dan he?). Helemaal met 80cc tjes erop, dan kan de ‘gewone’ man het natuurlijk wel vergeten… Ik heb zowiezo niet veel kans dan met mn zware vertanding.

Zou mooi zijn om een paar gelijkwaardige setups tegen elkaar te laten trekken, maar ja, er zit zooo veel verschil in de brommertjes bij de mensen op de site!!

Mocht ik op mijn oranje komen, dan wil ik ook best meedoen, voor de fun dan he?:D

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

JL
                      Bijdrager

Tonni :

Zou mooi zijn om een paar gelijkwaardige setups tegen elkaar te laten trekken, maar ja, er zit zooo veel verschil in de brommertjes bij de mensen op de site!!

idd goed idee =)… verschillende categorien… verschillende prijsklassen zegmaar… das op andere meetings ook vaak tog???…

hansieb
                        Topic starter

De gene die 2e word 🙂 en ook savonds er nog is krijgt van mij een halve liter bier!

Wouz-LwB
                          Donateur

Als diegene dan bier drinkt en geen thomas heet :bier , dan word het een halve liter breezer:lol

hansieb
                            Topic starter

Wouz-LwB :
                              Als diegene dan bier drinkt en geen thomas heet :bier , dan word het een halve liter breezer:lol

Dat kost klauwen met geld een halve liter bier is maar 1.50 euro man 😀

woe
                              Bijdrager

kom r net achter dat ik pas 7 augustus terug ben van vakantie.
                                meeting zit r niet in voor mij

aldi breezers zijn een euro ofzo:p

hansieb
                                Topic starter

woe :
                                  kom r net achter dat ik pas 7 augustus terug ben van vakantie.
                                  meeting zit r niet in voor mij

aldi breezers zijn een euro ofzo:p

Laat de aldi nou net niet om 11 uur savonds open zijn 🙂 spijtig dat je niet komt.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 336)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.