Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Vespa-Ciao.nl meeting 2oo6
- Dit onderwerp bevat 335 reacties, 38 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 1 maand geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 mei 2006 om 15:08 #501212
Hallo iedereen,
Flick attendeerde mij er al op dat ik ff een topic moest maken over de meeting in groningen.
=============Update=============
DATUM:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De datum is bekend.
– 5 Augustus is op een zaterdag!
ROUTE vanaf zuidhorn aduard!
PLAATJE ROUTE KIJK GOED!!!!
http://img86.imageshack.us/img86/1210/meeting2tx3.jpgJe rijd de friesche straatweg af richting groningen, dan kom je langs de chinees en de 1e rotonde die je krijgt neem je 3 kwart. Dan zit je op de professor uikensweg die volg je tot je over de brug komt en daar is het! valt niet te missen.
ROUTE vanaf groningen / stad
Je rijd in selwerd / paddepoel dan kom je op de zonnelaan die rijd je af, dan zit je bij het ZERNIKE COLLEGE voor de snelweg is nog een SHELL benzine pomp om te tanken. Dan zie je een BOLVORMIG gebouw dan ga je dus direct links, dan rijd je als maar rechtdoor en zie je de meeting plek, valt ook niet te missen want je rijd op de meeting plek af.
PLAATJE ROUTEPLANNER!!! KIJK GOED
http://img218.imageshack.us/img218/2517/meeting3hp5.jpgWAT GAAN WE DOEN
Wat gaan we precies doen op de meeting dag.– Er is muziek geregelt door AA-t
– Er is drinken aanwezig, frisdrank reken op 1 consumptie per persoon blikje cola ofzo 🙂
– Er is optie om te sprinten een 400 meter sprintbaan.
– Praten enzo over brommers gewoon gelul.
– Er worden foto’s gemaakt die dag
– Filmpjes worden er natuurlijk ook gemaakt
– Neem spullen mee die je wilt verkopen misschien is er iemand die zoekt wat jij nog hebt liggen.WAT MOET ER NOG GEBEUREN:
– De datum komt een poll over reken maar op juli/augustus dan word de meeting gehouden. (Gedaan)
– Wie komen er allemaal (Lijst word bijgevuld)
– Wat gaan we doen (Gedaan)
– Wat moet er allemaal geregeld worden (Geregelt)
– Op wat voor dag? zondag zaterdag of door de de week (Datum bekend!)BELANGRIJKE ZAKEN
– Ik neem geen verantwoordelijk op mij voor ongelukken of wat dan ook, het word dan ook geen legale meeting !!!!!!!!!!
– Niet teveel scooters het word een vespa-ciao meeting geen scooter meeting.Lijstje met namen vul ik in de loop van de tijd wel aan.
FOTOS MEETINGPLEK
De meetingplek een erg lange weg 🙂 waar je erg goed kan sprinten
[url]http://members.home.nl/gbos/IMAGE_020.jpg[/url]Weg aan de andere kant van de meetingplek
[url]http://members.home.nl/gbos/IMAGE_021.jpg[/url]
MENSEN DIE ZEKER WETEN KOMEN:
– Herr Flick aka Thomas woonplaats Groningen / Webmaster + Admin
– Hansieb aka Hans woonplaats Groningen / Admin
– Tonni aka Tonni woonplaats Groningen / Admin
– Edjuh aka Ed woonplaats Amsterdam / Admin
– Ties aka Ties woonplaats Heerlen (is er waarschijnlijk) / Admin
– Vespaflappie woonplaats Heerlen (is er waarschijnlijk / Admin
– AA-t aka Alrik woonplaats Groningen de muziekman
– Vincentvario aka Vincent woonplaats groningen
– Fredzzz aka Fred woonplaats Groningen
– Marcc aka Mark? woonplaats Heerlen (is er waarschijnlijk)
– Robberp aka robbert woonplaats Groningen
– Mo1uh aka ??? woonplaats Groningen
– Vriend Mo1uh aka ?? woonplaats Groningen
– Siron aka Jack woonplaats Groningen (Is er ook waarschijnlijk)
– Alex aka alex woonplaats Groningen
– Auskipp aka ? woonplaats Groningen
– JL aka Jan woonplaats Zeeland
– Cittatjoener aka Stefan woonplaats Zeeland
– Wheelieking89 aka Kenny woonplaats Zeeland
– SirHS aka ? woonplaats Groningen (is er waarschijnlijk)
– Tremgy aka ? woonplaats Groningen
– Wouzlwb aka wouter woonplaats Groningen
– Mulder aka mulder woonplaats Groningen
– Bossie aka reinald woonplaats Groningen
– Classpc aka .. woonplaats Friesland
– Herman aka Herman woonplaats Delfzijl
– M tuning aka .. woonplaats Groet
– C unit aka .. woonplaats Groet2 mei 2006 om 15:12 #508317Geen chit chat AUB ik wil dit topic fris houden en reageer alleen ontopic dus over de meeting
2 mei 2006 om 15:33 #508318met beetje geluk zijn ties vespaflap en marcc ook van de partij(A):D
2 mei 2006 om 18:36 #508319Ties :
met beetje geluk zijn ties vespaflap en marcc ook van de partij(A):DDat zou mooi zijn met de auto 🙂
2 mei 2006 om 20:07 #508320Hmmm ik zou graag willen komen, is ook goed mogelijk want ik kan de vespa’s in de bus van mn pa gooien(en dan tegen die van flaps vader racen:D ).
Tis wel een pleurisend, maar het is vast de moeite waard. Dus reken mij nog niet definitief tot de meute.
Weekend lijkt me toch het meest geschikt.
2 mei 2006 om 22:18 #508321Als ik hem dan weer op de weg heb, kom ik vast ook wel… En anders kan ik hem er altijd eerst weer voor in elkaar bakken. (of ik kom op de gele…)
I came, I saw, and I forgot what I was doing...2 mei 2006 om 22:33 #508322hansieb. leg een seen beetje uit waar die weg is. k kan het zo niet zien;):)
3 mei 2006 om 01:02 #508323RDG :
hansieb. leg een seen beetje uit waar die weg is. k kan het zo niet zien;):)Zal morgen ff uitleggen waar het is ik ben nu bezopen.
3 mei 2006 om 01:15 #508324Tonni :
Als ik hem dan weer op de weg heb, kom ik vast ook wel… En anders kan ik hem er altijd eerst weer voor in elkaar bakken. (of ik kom op de gele…)Het word een gezellig boeltje en ik heb er serieus nu al zin in 🙂 hoe meer luitjes hoe beter en het word natuurlijk zonder brokken!
3 mei 2006 om 19:35 #508326wat zouden jullie denken van een gekke Belg & zijne mini????????Als het maar op een Zaterdag is.Kan ik bij Flick blijven slapen.
3 mei 2006 om 20:58 #508327barry :
wat zouden jullie denken van een gekke Belg & zijne mini????????Als het maar op een Zaterdag is.Kan ik bij Flick blijven slapen.Dat is geen vraag natuurlijk, wie zit daar niet op te wachten?
Komen dus!!
4 mei 2006 om 00:27 #508328Lijkt me niks Barry….:pest;)
I came, I saw, and I forgot what I was doing...4 mei 2006 om 00:39 #508329barry :
wat zouden jullie denken van een gekke Belg & zijne mini????????Als het maar op een Zaterdag is.Kan ik bij Flick blijven slapen.Barry we kunnen wel een hotel regelen in de stad dan gaan we savonds wat biertjes drinken enzo.
4 mei 2006 om 03:53 #508330lol, ik lees het al wel weer..
jij verwacht mij daar MET mijn mobiele geluids-installatie aka “de kist”..
zonder dat met mij te OVERLEGGEN???!is goed joh
ben van de partij 🙂ben alleen niet egt blij met die meeting-plek..
zo dichtbij mn ouderlijk huis..
die gaan flippen als ze zien dat hun zoontje niet op een standaard brommertje rijd :lol!!Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.4 mei 2006 om 09:51 #508331AA-T :
lol, ik lees het al wel weer..jij verwacht mij daar MET mijn mobiele geluids-installatie aka “de kist”..
zonder dat met mij te OVERLEGGEN???!is goed joh
ben van de partij 🙂ben alleen niet egt blij met die meeting-plek..
zo dichtbij mn ouderlijk huis..
die gaan flippen als ze zien dat hun zoontje niet op een standaard brommertje rijd :lol!!Ik had het al een keer met je erover gehad 🙂 maar je pa en moe merken er toch niks van.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.