:: De Vespa Ciao.nl Meeting 2015 1 & 2 Augustus 2015!
-
Heb me de zaterdag wel weer prima vermaakt. De zondag kon ik niet bijzijn helaas, maar gelukkig hebben we de foto’s nog en zie ik ze hier wel weer terug. Zelf had ik ook wat filmpjes gemaakt van de meeting, maar zijn alleen de rollerbankfilmpjes geslaagd. Ik had mijn (helmet)actioncam teveel naar beneden gericht en je ziet dus alsof je door de ogen van Froome kijkt.
De rollerbank filmpjes zal ik trouwens plaatsen in een ander topic wat Wilk aan het voorbereiden is.
Hier mijn bijdrage.
Foto,s
De meeting

Daan geeft het al aan. Top locatie

Onze grootste en (nog) kleinste member.

En ondanks de vele foto,s heb ik hem nog niet voorbij zien komen:no
Tobias z,n tank reparatie
En 1 van de nodige tank stops.

En hier nog mooie sfeer foto van een blow die ik aan het roken was zaterdag op terug weg bij Zuidhorn.

De Citta begint op de Caddy te lijken, want na deze rook stop had ie z,n territorium alweer gemarkeerd:lol

Blokje is na dik 2jaar trouwe dienst ook wel weer eens toe aan wat tlc:bloos

EDIT
Hier een link naar m,n complete toertjes album.
Deze gaat jaren terug dus das altijd leuk terug kijken
http://www.mijnalbum.nl/Album=GOGAVT8M
Hier mijn filmpje.
Mooi film materiaal weer Evert
En dat van de zoom dat herken ik. Is niet naar te kijken zo schokt het beeld dan.
Leuk materiaal allemaal weer 
Volgend jaar zal ik er waarschijnlijk wel weer is bij wezen.

Paar videofragmenten, vooral van de BBQ. Eerste deel is de aanhangwagen die bijna bij die buren in de sloot is beland – handrem deed het niet (of was niet aangetrokken).
[center]
Dat foto’s en het filmpje beschrijft de sfeer wel aardig
:lol
Ik zit ook nog te genieten van de tourfilmpjes en foto’s, was een goede opkomst zondag zie ik 
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.