Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Vespa Ciao.nl Meeting 2015 1 & 2 Augustus 2015!
- Dit onderwerp bevat 94 reacties, 41 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren, 7 maanden geleden door Wilk1985.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 augustus 2015 om 07:22 #528705
Was zeker een geslaagd en vooral gezellig dagje!
:
Wel de moeite waard om 300km voor te rijden haha.
De volgende meeting gaan we weer aanwezig proberen te zijn2 augustus 2015 om 12:26 #528706Was gezellig gisteren mannen!
Ik heb geen foto’s gemaakt, wel heb ik een hoop resultaten van de rollenbank op papier staan.
Ik wil hier eigenlijk een apart topic voor maken, waar we deze score’s dan in bij kunnen houden :).
2 augustus 2015 om 20:49 #528707Het was weer gezellig!
Toertje ging ook echt mooi, lekker door kunnen rijden, en GEEN pech voor zover mij bekend.
Fijne club toerrijders die het allemaal goed voor elkaar hadden!Gern mal wieder!
I came, I saw, and I forgot what I was doing...2 augustus 2015 om 20:50 #528708Super gezellig! Heb mij zeker vermaakt dit weekend. 😀
Brommer heeft nog nooit zo goed gelopen, en ik kon voor een keer eens mooi meekomen met de “kopgroep”.@Tonni
Mijn gaskabel ging kapot bij de start van het tourtje. VespaAvanti heeft die meteen netjes voor mij gefixed.2 augustus 2015 om 21:08 #528709Hier ook alles wel prima. De blauwe toch maar weer eens van stal gehaald en nog even kunnen inrijden op de rollerbank 😉
Vandaag nog met 16 man getoert en flink kunnen doorrijden. We vertrokken rond 12:00 en hebben toch ruim 80km gereden! De navigatie op fietsroute zetten en dan een stuk gassen bevalt mij wel.
P.s. Indirect hebben we wat collateral damage veroorzaakt: een paard die begon te flippen en een oma die 300m voor ons hard onderuit ging :baby
2 augustus 2015 om 21:31 #528710Het was zeer gezellig.
We hebben inderdaad goed door kunnen rijden, vaart zat er ook goed in.
Het meisje op het paard zag er overigens wel leuk uit :).
Het omaatje heb ik volgens mij gemist…2 augustus 2015 om 21:35 #528711Ik heb het ook weer super naar de zin gehad,en ik weet zeker dat ik ook voor mijn zwager spreek.
Het reed inderdaad lekker door en ik vond het gezellig om iedereen weer eens te zien.Ook gaaf dat Superindo er ineens zat hahah,geweldig.Was leuk om je weer gezien te hebben kerel
Ik zet mijn foto,s er wel vast op…de filmpjes laten echter nog even op zich wachten tot dinsdag…ik heb het niet eerder aan tijd.

En hier de klik link naar het complete album:
2 augustus 2015 om 22:04 #528712Ik vond die Petrol blauwe persoonlijk toch wel de Beauty van de dag !!
Strakke CiaoI came, I saw, and I forgot what I was doing...2 augustus 2015 om 23:01 #528713Ik heb me super vermaakt afgelopen 2 dagen.
Bedankt jongens voor al het hulp en plezier dat ik heb gehad.
Veel geleerd en natuurlijk veel gereden wat ook allemaal vlekkeloos verliep op mijn Brumm.
(Ontsteking heeft het thuis gelukkig begeven en niet op de Tour)
Tonni ik zal voor jou binnenkort even foto’s maken van de Ciao kappen!Groeten Rens
3 augustus 2015 om 01:27 #528714Ziet er goed uit allemaal! Ben benieuwd naar meer foto’s. Echt spijtig dat ik er dit jaar niet bij was :pest
Filmpjes?46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel3 augustus 2015 om 09:09 #528715Ik heb hier toch alvast een eerste deel film 🙂
3 augustus 2015 om 09:32 #528716Was zeker weer een geslaagd weekend

Ik heb al met al een goeie 200+kms gereden en dat was gisteren ook wel te merken want viel bij thuiskomst als een blok in slaap:lol
Maar al met een hoop nieuwe en oude bekenden gezien, dus was zeker de moeite waard
Ik heb helaas niet zoveel film materiaal omdat ik m,n 4gig kaartje erin had zitten ipv m,n 8gig:|
Maar ga nu ook eerst om boodschappen en dan nog even genieten van deze mooie dag8) dus mijn filmpjes komen later deze dag wel binnen druppelen.Ga nu eerst even van die van Evert genieten
3 augustus 2015 om 10:25 #528717Ja jammer van je kaartje Speedbuxy.
Ik heb ook wat minder materiaal kom ik net achter,want ik heb het eerste gedeelte van de tour mijn camera niet weer terug gezet op film modus,nadat ik foto,s had gemaakt met zoom.
Hij heeft wel gefilmd maar heel groot ingezoomd,en dat kijkt ook niet lekker helaas.
Maar goed,hier is deel 2 en deel 3 komt eraan 🙂3 augustus 2015 om 11:41 #528718Mooi man!
I came, I saw, and I forgot what I was doing...3 augustus 2015 om 12:04 #528719En mijn laatste deel.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.