Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Vespa Ciao.nl Meeting 2015 1 & 2 Augustus 2015!
- Dit onderwerp bevat 94 reacties, 41 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren, 7 maanden geleden door Wilk1985.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 mei 2015 om 20:46 #528451
ja dat klopt hoor.
hij rijd op een citta met blauw kent dus dat komt goed.13 juni 2015 om 09:35 #528573Aanwezig op meeting en tour.
13 juni 2015 om 10:46 #528574Aanwezig op de meeting👍
13 juni 2015 om 11:05 #528575ben al weer aan het sleutelen voor de VCM

Edit : Buurman wil ook graag aanwezig zijn op meeting en tour.
TICKLING BARN13 juni 2015 om 12:21 #528577Aanwezig bij de meeting overnachting en toer.
13 juni 2015 om 19:00 #528587@CHAPTER.nl
EVERY MONTH A BIG CONTEST.
WITH COMPLIMENTS

REGARDS ANDREAS
13 juni 2015 om 19:17 #528588Andy911 :
@CHAPTER.nlEVERY MONTH A BIG CONTEST.
WITH COMPLIMENTS

REGARDS ANDREAS
@ Andy
I really don’t understand what you mean but i hope to shake your hand at the meeting 🙂
@ De rest
Ik heb het in de eerste post ook geplaatst, bij de slaapaccomodatie zijn geen bedden en geen beddengoed aanwezig. Dus zorg voor je eigen luchtbed en slaapzak etc.
ENGLISH: There will be no beds at the place where we stay for the night. So make sure you take a inflatable bed and a sleeping bag for the night!
8 juli 2015 om 13:19 #528339Wilk, heb het gevonden hoor. Stond op pagina 2 😉
Meeting : Nog niet zeker, heb namelijk nu geen standaard op mijn ciao en die van de si past niet. Dan zal ik mijn ciao tegen een boom moeten parkeren ofzo. 🙁 Hmm beetje moeilijk.
Overnachting : Ook nog niet zeker, grote kans van wel ik zal dit zo snel mogelijk doorgeven.
Toer : 100% zeker te weten aanwezig als er verder niks tegenzit, eerste keer mee rijden heb er zeker zin in !
Even een klein voorstel wie ik ben aangezien ik nu nog geen perso heb. ( doe dit vanavond wel )
Ik ben Randy, ben 18 jaar oud en woon in het Oh zo mooie Groningen.
Mijn interesse in ciao’s was al lang aan de gang maar nooit de mogelijkheid gehad om eentje te kunnen bezitten.
Ik heb dus wel een scooter gehad. Die heb ik ingeruild voor 2 brommers, een Vespa SI van 95 en een Piaggio ciao uit de 70er jaren. Op de toer ben ik aanwezig op mijn blauwe ciao omdat de SI een verschrikkelijk snorblokje heeft en op blauw kenteken is, dus dat schiet ook niet echt op. De ciao is nog niet af natuurlijk daar ben ik mee bezig. ( Komt mooi in de perso binnenkort als ik wat geld heb voor het spuit en schuurwerk ! ) Velgjes springen eruit 😉 Polijstwerk heeft zijn ding gedaan.Ben te herkennen door mijn witte moonshine 610p carbon kevlar cross helm.
Ben de enige in Groningen met deze helm dus makkelijk als je eventueel wil weten wie ik ben.
Je kan me gewoon altijd aanspreken ben altijd in voor een vriendelijk gesprekje. 😀
Iedereen mag mij ook altijd alles vragen. ben altijd eerlijk en open tegen iedereen. En daarnaast ook altijd vriendelijk wat altijd wel een pluspuntje is.Ben al een tijdje op dit forum al een paar jaar al maar nooit iets met dat account gedaan geen perso geen reacties etc. etc. Ben na verloop van tijd mijn wachtwoord vergeten en heb dus deze aangemaakt. Deze blijft actief ! 😀
Ik hoop op mooie en gezellige dagen, hopelijk zit het weer ook een beetje mee. 😉
9 juli 2015 om 09:02 #528646Hoi Randy, kom maar gewoon kijken hoor er zijn zat andere brommers waar je de ciao even tegenaan kan parkeren!
Tof dat je meekomt!
9 juli 2015 om 12:00 #528647@R10randy
Zal je zeker even aanspreken voor een praatje
En een standaard zou ik me niet druk over maken, mijn Citta heeft er zelfs nog nooit 1 gehad.
Er is altijd wel een boom, paal of andere brom waar je even tegen aan kan aanleunen
9 juli 2015 om 12:15 #528648@r10randy als ik aanwezig ben kunnen we ook buurten, ik ben namelijk ook 18.
9 juli 2015 om 15:15 #528649Zoals het er nu naar uitziet ben ik aanwezig op de meeting dag en voor de overnachting.
9 juli 2015 om 19:14 #528650
Citta is meeting klaar! Ik heb er zin in! Ik zie jullie daar
20 juli 2015 om 11:00 #528663Bij deze ook de route die we zondag gaan rijden.

– We beginnen in Ellerhuizen -> Sauwerd , Garnwerd, Ezinge -> Zoutkamp even een pauze.
– Dan rijden we langs het Lauwersmeer richting Kollum (als het meezit) of richting Lauwerzijl weer terug naar Groningen.Aantal kilometers is ongeveer 60 km (korte route ) – 80 km (lange route).
21 juli 2015 om 19:16 #528665Dan rijden we met de brommer van uit harkstede daarheen ofzo?
Aangezien de overnachting in harkstede is (gruno)
Als dat zo is rijd ik vanuit harkstede mee.
Groeten RensEdit.
Sorry niet goed gelezen mijn fout.
Komt er btw ook nog een verkoop topic voor bij de meeting? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.