Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Vespa Ciao.nl Meeting 2015 1 & 2 Augustus 2015!
- Dit onderwerp bevat 94 reacties, 41 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren, 7 maanden geleden door Wilk1985.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 maart 2015 om 20:26 #501492

Ook dit jaar houden we natuurlijk weer een meeting, de Vespa Ciao.nl Meeting 2015!
En wel op 1 en 2 Augustus 2015, in Groningen!
Om te beginnen een overzicht van hoe dit weekend eruit ziet:
ZATERDAG
Meeten vanaf een uur of 12:00 op de Kooilaan in Harkstede. Dit is aan de andere kant van het water van waar de oude meetinglocatie was, dus we meeten niet meer op de Driemerenweg.Na de meeting gaan we zaterdagavond naar ons slaap/bbq adres, we slapen in de accomodatie 2bunders, Ellerhuizen 26 in Ellerhuizen. Zie ook: http://www.2bunders.nl/
De slaapplaatsen zijn al geregeld, overnachting is gratis, we willen echter wel weten hoeveel er blijven slapen dus meld je hier even voor aan in dit topic. Op de overnachtingsplaats kan niet met de brommer gereden worden, de buurt is erg op zijn rust gesteld. Zorg er dus voor dat als je nog sleutel of afstel werk heb voor de tour dat dit in Harkstede gebeurt. Uiteraard gaan we er ook van uit dat iedereen zich in het gebouw normaal gedraagt want wij betalen uiteraard een borg.
Zie het kaartje hieronder voor de route van Harkstede naar Ellerhuizen, met de AH erop voor wie nog vlees etc wil halen:
We rijden dus van de Driemerenweg in Harkstede naar de AH in Leeuwenborg, en daarna gaan we via Noorddijk en Zuidwolde naar Ellerhuizen.
In het gebouw staan geen bedden, dus neem je eigen luchtbed/veldbed en een slaapzak en eventueel kussen mee!
ZONDAG
Zondag is de tourdag, we vertrekken rond 11:00! De reden dat we zo vroeg vertrekken is dat we een stuk met de Gumballers mee richting Noord-Holland zullen gaan rijden. De tour zal voor een groot deel de route van de Gumballers naar huis volgen, dus zoals het eruit ziet gaan we in ieder geval vanaf Ellerhuizen richting Buitenpost.Op de meetingdag (zaterdag) zal zowieso een rollenbank aanwezig zijn, en uiteraard maken we wat groepsfoto’s en hopen we op een grote opkomst zodat er wat mooie brommers te zien zullen zijn!
Na de meeting is er weer tijd voor de barbecue. Barbecueen doen we op de slaaplocatie Ideale gelegenheid voor iedereen om weer eens bij te praten onder het genot van een lap vlees en eventueel pils! De BBQ is wel American Style, dus zelf eten en drinken meemen!

Wat betreft de rollenbank, we maken er dit jaar een wedstrijdje van wie de hoogste scores krijgt, en die zullen hier ook gepubliceerd worden waarna eeuwige roem je deel is. Wellicht dat we hier ook nog iets van een prijs voor kunnen regelen.
Er zal gebankt worden in 3 klasses:
1: “Standaard klasse” dat wil zeggen Piaggio cilinder, Piaggio carter, verder alles vrij (uiteraard mag er naar hartelust gevijld en gedremeld worden)
2: “Tuning klasse” dat wil zeggen snelle cilinder tot en met max 43mm, carterkeuze en verdere setup vrij (uiteraard mag er naar hartelust gevijld en gedremeld worden)
3: “Top klasse” dat wil zeggen snelle cilinder van 43+, carterkeuze en verdere setup vrij (uiteraard mag er naar hartelust gevijld en gedremeld worden)Uiteraard zijn zowel de meeting als tour voor eigen risico en aanvaard de organisatie geen enkele aansprakelijkheid.
Aanwezig meeting:
– Wilk1985
– de Brandweer
– rensknol
– AA-T Racing
– Crullie
– Guido
– erikbloemberg
– Speedyvespa
– DinoH
– Nico 050
– Jelle
– QuicklyHeizer
– Timrex
– Daan777
– VespaAvanti
– Tonni
– Fredzzz
– Florian
– Pepko
– Dutchfox
– Hansieb
– Ciaolera
– Billy
– Coopering
– Darkmagician6
– VespaatjeAanwezig overnachting:
– Jelle
– Wilk1985
– QuicklyHeizer
– Timrex
– Daan777
– AA-T Racing
– VespaAvanti
– Billy
– Darkmagician6
– VespaatjeAanwezig tour:
– QuicklyHeizer
– Timrex
– Daan777
– AA-T Racing
– Tonni
– Fredzzz
– Crullie
– Zeebodem
– Florian
– Pepko
– Dutchfox
– Rensknol+maat
– Hansieb
– Billy
– R10Randy
– Darkmagician6
– Vespaatje6 maart 2015 om 20:33 #528192Mits het niet te ver is wil ik wel afkomen !
7 maart 2015 om 00:09 #528193Vanuit zuidlimburg naar groningen is wat ver 😀 maar als ietsje dichterbij is ben ik er zeeeker bij :bier
7 maart 2015 om 11:20 #528194Het is wel een lang stuk rijden maar gewoon komen joh we hebben goede snelwegen in dit land. Ik zelf ben bv ook echt wel aanwezig bij de limbotour en moet dan ook vanuit Groningen komen.
7 maart 2015 om 12:25 #528195als het ergens in Groningen is zal ik er ook vast wel bij zijn.
7 maart 2015 om 18:50 #528196Samen met DinoH, 100% zekerweten aanwezig
7 maart 2015 om 19:03 #528197Ja aanwezig dus voor het eerst
7 maart 2015 om 21:06 #528198Vooruit dan maar . Dan kom ik ook wel.
7 maart 2015 om 21:44 #528199Ik ga even kijken, ligt ook aan de datum
7 maart 2015 om 21:49 #528200Met grote waarschijnlijkheid aanwezig op meeting en tour 😉
TICKLING BARN7 maart 2015 om 23:06 #528201Ik wacht af op de datum en slaapmogelijkheid.
Dan zien voor camionette/busje te huren.8 maart 2015 om 10:54 #528202
erikbloembergAanwezig en mocht het ergens anders zijn dan in Groningen dan ben ik ook van de party.
8 maart 2015 om 16:55 #528174Aanwezig onder voorbehoud.
8 maart 2015 om 20:55 #528203Komt er ook weer een verkoop, gezocht topic voor evt ruilen of verkopen op de meeting?
Ja, komt nog!
9 maart 2015 om 07:27 #528204Als het in Groningen wordt gehouden en jullie regelen een legertent voor de overnachting(lieft 2 nachten) op Grunopark(just lilke the old times), dan ben ik zeker van de partij (gumballend vanuit Alkmaar)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.