Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Oldtimertour zondag 7 september 2014
- Dit onderwerp bevat 38 reacties, 14 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 6 maanden geleden door miniciao1968.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 augustus 2014 om 12:09 #527780
AnoniemIk had graag meegereden, maar mn pa en ma worden samen 100 , en geven die dag groot feest.
kan t niet maken om weg te gaan.;)24 augustus 2014 om 12:45 #527830Kick! Nog 2 weken dan gaan we ervoor!
Ik heb zin om volgas rustig te rijden 8)
=)31 augustus 2014 om 18:29 #527850Nog een schop omhoog dan maar 🙂
Wie gaan er nou allemaal heen aanstaande zondag ???
31 augustus 2014 om 18:32 #527851Even een vraag van deze kant? Komt er iemand over Apeldoorn? En zou deze mij met brommer mee kunnen pikken:?
Ik ondervind wat tegenslagen met mijn auto, die deze week niet kunnen worden opgelost. Je zult zien dat het gebeurd
als het niet uit komt.. Uiteraard betaal ik mee aan de onkosten.Mvg Bas
31 augustus 2014 om 19:29 #527852Bas23 :
Even een vraag van deze kant? Komt er iemand over Apeldoorn? En zou deze mij met brommer mee kunnen pikken:?
Ik ondervind wat tegenslagen met mijn auto, die deze week niet kunnen worden opgelost. Je zult zien dat het gebeurd
als het niet uit komt.. Uiteraard betaal ik mee aan de onkosten.Mvg Bas
Desnoods huur je ergens een busje?
Veel plezier mannen, maak er een mooie tour van

Over 3 jaar ben ik er ook bij!
5 september 2014 om 20:55 #527861Dus zondag gaan we los! Zoals het er nu uitziet met 8 man en een lekker gezelschap oude brommers.
Dus ben je in het bezit van een standaard brommer en heb je nog geen plannen voor het weekend? Rij met ons!
6 september 2014 om 13:22 #527862Zo, de Ciao staat alvast in de auto, kan ik die niet meer vergeten voor morgen!
🙂6 september 2014 om 16:59 #527863Vanmiddag zitten poetsen en kenteken gemonteert
Was net optijd binnen voor morgen.7 september 2014 om 07:03 #527866Wij komen ook met 2 man mee touren.
7 september 2014 om 08:04 #527867Maak er vandaag een mooie tour van!
7 september 2014 om 18:38 #527879
! Joor !Bedankt voor de leuke dag jongens, heerlijk relax tourtje.
7 september 2014 om 19:04 #527880Was een bijzondere rit vandaag!
Eerste keer dat ik een toer meemaak zonder pech gevallen 🙂 We hebben een paar stops gemaakt om wat foto’s te nemen en voor een koud biertje maar verder hebben we lekker door kunnen rijden. Ongeveer 47 kilometer hebben we gemaakt vandaag en daarmee hadden wee een goed gevulde middag.
De opkomst was nog mooier als ik verwacht had, allemaal oldtimer en allemaal fluisterstille blokjes! We reden met 10 man, was een leuke verrasing dat we nog 3 man van CCH bij ons hadden. Gaaf dat jullie er waren met zulke nette brommers ik hoop jullie nog vaker te zien!
Zoals ik zei was het dus een prachtige rit met mooi weer en geen incidenten. We zijn elkaar ook nergens kwijt geraakt en het was erg gezellig.
Hier het fotoverslag:Om 1200 was iedereen op de verzamelplek:
De eerste stop was in Scheveningen voor een vissie!
We hadden erg veel aandacht van voorbijgangers, leuk om zoveel positieve reacties te krijgen. We werden ook nog lastiggevallen door 2 blondines het voorrecht hadden om met ons op de foto te mogen.
Even wachten op een paar rijders die voor het stoplicht stonden
Op een gegeven moment viel het ons op dat er erg veel mensen met dure camera’s langs de kant van de weg stonden, dus we vroegen of ze wellicht wisten dat wij langs zouden komen? Dat was niet het geval, er kwam een paar oude trams langs.
Plotseling werden Vespa fanaten tramfanaten!!!
Bij de grote kerk in Delft hebben we nog een heerlijk koud biertje gepakt en wat leuke foto’s gemaakt, de kerk is nogal hoog en lastig op de foto te krijgen met de brommers!
Na afloop van de toer was er nog ruimte voor wat handel in stickers, folders en ander oldtimermateriaal
Ik hoop met dit verslag andere mensen ook enthousiast te maken om met ons mee te touren, er zijn vast nog wel meer liefhebbers van standaard blokjes! Rijden we deze rit volgend jaar met + 15 man? Wie zal het zeggen??? De datum in 2015 zal weer rond eind augustus begin september liggen, nadere info volgt.
Bedankt voor de mooie dag allemaal!7 september 2014 om 19:46 #527881Ziet er super uit!
Enne Bas waar kijk je naar 😛
7 september 2014 om 19:52 #527882Leuk Verslag Jos! En jij ook bedankt Joor je hebt een mooie en vlotte brommer:D Voor mij was het ook een geslaagde dag.
Na wat opstart problemen heeft mijn brommer het best vol gehouden! En heb meer vertrouwen in hem gekregen. Inderdaad was het ook leuk dat er 3 man extra mee reden met mooie brommers van CCH. Ik heb ook wat foto’s gemaakt.Begin vanaf de start locatie:
Op de pier even een groepsfoto:
Terrasje pakken:
En nog een foto van het inladen:
Al met al een erg leuke middag, met aardige en vriendelijke mensen en erg mooi Ciao’s
Leuk om gezichten achter een naam hier op het forum te zien! Wat mij betreft voor herhaling vatbaar! Mensen bedankt!
@ Dino Hoe zie die dikke kont in dat Rokje heeft kunnen wringen:D
7 september 2014 om 20:03 #527883Zo ! Ik heb een leuk dagje gemist zie ik 🙂 vooral mijn complimenten voor de rode ciao met whitewalls!

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.