Vespa-Ciao.NL
:: De Oldtimertour zondag 7 september 2014

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Oldtimertour zondag 7 september 2014

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Ik had graag meegereden, maar mn pa en ma worden samen 100 , en geven die dag groot feest.
      kan t niet maken om weg te gaan.;)

Wilk1985
      Topic starter

Kick! Nog 2 weken dan gaan we ervoor!

Ik heb zin om volgas rustig te rijden 8):thumb=)

Billy
        Donateur

Nog een schop omhoog dan maar 🙂

Wie gaan er nou allemaal heen aanstaande zondag ???

Bas23
          Bijdrager

Even een vraag van deze kant? Komt er iemand over Apeldoorn? En zou deze mij met brommer mee kunnen pikken:?
            Ik ondervind wat tegenslagen met mijn auto, die deze week niet kunnen worden opgelost. Je zult zien dat het gebeurd
            als het niet uit komt.. Uiteraard betaal ik mee aan de onkosten.

Mvg Bas

DinoH
            Donateur

Bas23 :
              Even een vraag van deze kant? Komt er iemand over Apeldoorn? En zou deze mij met brommer mee kunnen pikken:?
              Ik ondervind wat tegenslagen met mijn auto, die deze week niet kunnen worden opgelost. Je zult zien dat het gebeurd
              als het niet uit komt.. Uiteraard betaal ik mee aan de onkosten.

Mvg Bas

Desnoods huur je ergens een busje?

Veel plezier mannen, maak er een mooie tour van :thumb

Over 3 jaar ben ik er ook bij!

Wilk1985
              Topic starter

Dus zondag gaan we los! Zoals het er nu uitziet met 8 man en een lekker gezelschap oude brommers.

Dus ben je in het bezit van een standaard brommer en heb je nog geen plannen voor het weekend? Rij met ons!

miniciao1968
                Donateur

Zo, de Ciao staat alvast in de auto, kan ik die niet meer vergeten voor morgen!
                  🙂

Bas23
                  Bijdrager

Vanmiddag zitten poetsen en kenteken gemonteert:thumb Was net optijd binnen voor morgen.

Vliegwielspie
                    Bijdrager

Wij komen ook met 2 man mee touren.

DinoH
                      Donateur

Maak er vandaag een mooie tour van!

! Joor !

Bedankt voor de leuke dag jongens, heerlijk relax tourtje.

Wilk1985
                          Topic starter

Was een bijzondere rit vandaag!

Eerste keer dat ik een toer meemaak zonder pech gevallen 🙂 We hebben een paar stops gemaakt om wat foto’s te nemen en voor een koud biertje maar verder hebben we lekker door kunnen rijden. Ongeveer 47 kilometer hebben we gemaakt vandaag en daarmee hadden wee een goed gevulde middag.

De opkomst was nog mooier als ik verwacht had, allemaal oldtimer en allemaal fluisterstille blokjes! We reden met 10 man, was een leuke verrasing dat we nog 3 man van CCH bij ons hadden. Gaaf dat jullie er waren met zulke nette brommers ik hoop jullie nog vaker te zien!
                            Zoals ik zei was het dus een prachtige rit met mooi weer en geen incidenten. We zijn elkaar ook nergens kwijt geraakt en het was erg gezellig.
                            Hier het fotoverslag:

Om 1200 was iedereen op de verzamelplek:

De eerste stop was in Scheveningen voor een vissie!

We hadden erg veel aandacht van voorbijgangers, leuk om zoveel positieve reacties te krijgen. We werden ook nog lastiggevallen door 2 blondines het voorrecht hadden om met ons op de foto te mogen.

Even wachten op een paar rijders die voor het stoplicht stonden

Op een gegeven moment viel het ons op dat er erg veel mensen met dure camera’s langs de kant van de weg stonden, dus we vroegen of ze wellicht wisten dat wij langs zouden komen? Dat was niet het geval, er kwam een paar oude trams langs.

Plotseling werden Vespa fanaten tramfanaten!!!

Bij de grote kerk in Delft hebben we nog een heerlijk koud biertje gepakt en wat leuke foto’s gemaakt, de kerk is nogal hoog en lastig op de foto te krijgen met de brommers!

Na afloop van de toer was er nog ruimte voor wat handel in stickers, folders en ander oldtimermateriaal

Ik hoop met dit verslag andere mensen ook enthousiast te maken om met ons mee te touren, er zijn vast nog wel meer liefhebbers van standaard blokjes! Rijden we deze rit volgend jaar met + 15 man? Wie zal het zeggen??? De datum in 2015 zal weer rond eind augustus begin september liggen, nadere info volgt.
                            Bedankt voor de mooie dag allemaal!

DinoH
                            Donateur

Ziet er super uit!
                              Enne Bas waar kijk je naar 😛

Bas23
                              Bijdrager

Leuk Verslag Jos! En jij ook bedankt Joor je hebt een mooie en vlotte brommer:D Voor mij was het ook een geslaagde dag.
                                Na wat opstart problemen heeft mijn brommer het best vol gehouden! En heb meer vertrouwen in hem gekregen. Inderdaad was het ook leuk dat er 3 man extra mee reden met mooie brommers van CCH. Ik heb ook wat foto’s gemaakt.

Begin vanaf de start locatie:

Op de pier even een groepsfoto:

Terrasje pakken:

En nog een foto van het inladen:

Al met al een erg leuke middag, met aardige en vriendelijke mensen en erg mooi Ciao’s:thumb Leuk om gezichten achter een naam hier op het forum te zien! Wat mij betreft voor herhaling vatbaar! Mensen bedankt!:thumb

@ Dino Hoe zie die dikke kont in dat Rokje heeft kunnen wringen:D

Dylan
                                Donateur

Zo ! Ik heb een leuk dagje gemist zie ik 🙂 vooral mijn complimenten voor de rode ciao met whitewalls! :thumb

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.