Vespa-Ciao.NL
:: De Oldtimer Tour zondag 23-8-2015

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Oldtimer Tour zondag 23-8-2015

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Andy911
    Bijdrager

Many thanks. I try then to come tomorrow with my wife.Don,t wait for me after 12.30h.

Bas23
      Bijdrager

Dan maar effe laatste mijn post weg halen:D:D Was gister een zeer geslaagde dag van mijn kant! Mooi weer, aardige mensen,
        en nieuwe gezichten, weinig tot geen pech! Erg leuk. Wil bij deze dan ook iedereen bedanken voor de “Oldi toer”:thumb
        En misschien tot volgend jaar!

Piet30
        Donateur

Jos, very nice tour, well organized. Dicke Plus man :thumb

All, it was a pleasur to drive with you all, hope to see you again next year.:bier

Some data from my Garmin GPS

The tour itself

And the driving data. Following that we had a max. top speed of 50,1 km/h, average speed of 23,8 km/h (wasn’t that faster than the last VCT ? 😀 ) and total tour length of 64,4 km.

Some impressions

the monster Kibbeling right side was from VespaAvanti 😀

Ciao1968
          Bijdrager

Mooie oldies, en geweldig weer erbij !

Andy911
            Bijdrager

WILK REIZEN :thumb

! Joor !

het was weer een heerlijk rustig tochtje, geen problemen onderweg maar wel een mooie omgeving.
                ik heb ook nog 5 gelukte foto’s:

hopelijk hebben we volgend jaar weer zulk mooi weer.

Wilk1985
                Topic starter

Mooie foto’s, ik ben blij dat jullie het allemaal naar jullie zin hadden!

@ Piet30, really nice info from the GPS! I think a lot of people did not know we where so close to the starting point all the time :).

The Monster Kibbeling is called a Lekkerbek, i will remember you about this next year :).
                  Ik heb ook nog een aantal foto’s gemaakt, dus hierbij een verhaal:

Iedereen was mooi op tijd op de afgesproken locatie, waar het uitladen en de brommers klaarmaken begon :).

Ook werd er tradtioneel weer het een en ander verhandeld op de startplaats:

En waren er mooie originele en opgeknapte Ciaotjes te zien.

Het is altijd mooi om te zien wat de mede oldtimer liefhebbers het afgelopen jaar hebben kunnen verzamelen :thumb

Hieronder mijn eigen toerbuffel, na 45 jaar trouwe dienst loopt hij nog altijd lekker door. Het 2e mandje achter heb ik achteraf maar niet meegenomen want het prikt in mijn rug 😀

Meerdere mooie ouwe Vespa’s aanwezig, Ciao C7, Ciao C9, Ciao Lusso, Boxer Bravo etc! Top.

Om 12:29 was het zover, helmen op en wegwezen! Richting Hoek van Holland met een omweg :).

Daar aangekomen hebben we op de pier een fotosessie gehouden, was de moeite waard.

En na de fotosessie aten we aan het einde van de boulevard een lekker vissie. Toen we bij de viskraam aankwamen werd mooi in een rijtje parkeren niet meer nodig geacht en zagen we ouderwetse Vespa invasie van chaos waar ik zou van hou.

Allemaal smikkelen hmmm.

Daarna zijn we doorgereden naar de stormvloedkering, je kan daar een hoge berg op, en dat was een mooie locatie om wat foto’s te maken van de brommers inclusief berijders.

We hadden nog een flinke route voor de boeg daarna, na een uurtje zijn we nog een keer in Wateringen gestopt en aangezien het toen al wat later was kon er uiteraard een pilsje bij!

We kwamen rond 1700 weer aan op de startplek, allemaal lekker knalrode koppies en nekken zoals dat hoort!

Was een mooie rit dames en heren, hoop jullie volgend jaar weer te zien! Ik heb al weer een leuke route in mijn hoofd dus dat komt helemaal goed :thumb.

Volgend jaar weer ongeveer eind Augustus, verdere info volgt!!!

Martino
                  Moderator

Ik ben dan zelf niet echt van de oldies. Ik zie toch graag zulke geslaagde toertjes voorbij komen. Het ziet er allemaal heel relaxed en gezellig uit. Ik spot ook de nieuwe Heisenberg-look van Jelle. 8) Mooi dat er ook een 19 inch aanwezig was. Sowieso een erg gevarieerd en bond gezelschap van brommers. Al zal je genoeg discussie kunnen hebben over wat nu een oldtimer is.

Hopelijk lees ik volgend jaar weer een dergelijk topic.

VespaAvanti
                    Donateur

Was weer top:thumb

speedbuxy
                      Bijdrager

Mooie oldie brommers en ook weer eens een oldie gezellig na verslag:thumb
                        Want prachtig om die foto verslagen voorbij te zien komen:thumb
                        Ga volgend jaar proberen aanwezig te zijn met de tiff.
                        Trokken de oude dames het beetje met die sterke bries die er Zondag stond?

Piet30
                        Donateur

as far as saw wind was not a big issue for the Oldies.

But the hill of 25,6 m hight let some drivers use their pedals 😀

Bas23
                          Bijdrager

But not Ralf with his mountain goat:thumb😀

Wilk1985
                            Topic starter

T heeft even geduurd, en ik had niet echt veel beeldmateriaal maar ik kon het toch niet laten om even iets in elkaar te knutselen 🙂

Noetiepoerker26
                              Donateur

Tof filmpje!

zevenenergie
                                Donateur

Mooie route ! Mooi weer, Gave muziek, leuk filmpje :thumb

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.