Vespa-Ciao.NL
:: De Nieuwjaarstoer 2015

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Nieuwjaarstoer 2015

8 berichten aan het bekijken - 46 tot 53 (van in totaal 53)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

Het was weer een leuk en fris toertje…

MarcoS
      Donateur

Stelletje bikkels!!! :thumb

speedbuxy
        Bijdrager

Jelle :
          Het was weer een leuk en fris toertje…

Respect:thumb
          Maar hoop dat je volgend jaar wat meer voet bij stuk houd qua weer, want had ook graag de brom weer even een frisse neus laten halen.
          (geen natte:lol)
          Valt trouwens ook op dat het alleen helm rijders zijn.

Wilk1985
          Moderator

Ben weer thuis, ik heb weer wat gevoel in mijn handen en voeten dus tijd voor een verslagje!
            Het weer zag er op buienradar dus niet zo mooi uit, en ook bij aankomst was het nog steeds niet beter! Toch ben ik blij dat we zijn gaan rijden! Zie de foto´s met tekst!

Op de verzamelplaats, hier waren we nog niet compleet, uiteindelijk hebben we de tour met zijn zessen gereden. Niet echt veel maar ik begrijp de afzeggers volledig, als je iets niet wil moet je het niet doen.

Respect voor Samba racing dat je de weersomstandigheden trotseerde om met ons te rijden ook al was het nieuw voor je! Zou gaaf zijn als je er vaker bij bent! Mooie Ciao! :thumb

Mijn toerbuffel, met een vrij tam blokje vandaag, met 15 man is dat nooit zo’n probleem maar vandaag moest ik toch flink platliggen 🙂

De Superbravo is de trend van 2015 😛

Motorjas aan lekker warm!

Bij aankomst in de broodje frikandel pinda tent wil je natuurlijk gelijk je sokjes drogen! En dat ging goed zo.

CDI’s houden ook niet van nattigheid, dus dan doe je daar iets aan natuurlijk.

De Hondsbossche zeewering zag er iets anders uit als andere jaren helaas…… Jammer hoor.

Jelle moest het ook even met eigen ogen zien.

De volgende eettent, lekker!

Deze foto geeft een goed beeld van de ideale weersomstandigheden.

Sokken drogen voor gevorderden!

Gave groepsfoto Jelle! Dat moeten we er echt inhouden als je het mij vraagt!

Was leuk vandaag jongens! Zie jullie bij de volgende tour!

Anoniem

was lekke nat jongens… leuk om mee terijden. en heb nu al zin in de volgende tour. CIAO boys

SuperSi
              Bijdrager

@samba racing
                complimenten op je onwijs mooie ciao.
                maar komen je niet met een gebroken bekken van dat zitje af na zo een lange tour?

Andy911
                Bijdrager

Hi Guys.

For those who were not there would like to say that I have not regretted it.It’s rained not always,many impressions and nice and informative discussions during the breaks as we ate and drank what.Of course, we are also driven at full throttle between
                  the tour and the two fastest were Vespa Avanti(Si) and Billy (with Superbravo) with her Polini Evo,s and 46 Pina include Calibrata.It was the first time that me beat a Superbravo but i am satisfied with my setup.
                  Conclusion:We are tough guys.Stone cold,simply stone cold 😉

Anoniem

@SuperSi . je zou denken dat het niet lekker rijd …maar zit als gegoten..

8 berichten aan het bekijken - 46 tot 53 (van in totaal 53)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.