Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › DE Nieuwjaarstoer 2014
- Dit onderwerp bevat 125 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 2 maanden geleden door SpeedyVespa.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 januari 2014 om 22:00 #514140
speedbuxy :
Je word echt vergeetachtig Jelle want vorig jaar kwam Evert klokslag 12uur pas aan bij de start.
(ik 5 voor 12 daar niet van)
Maar we waren vorig jaar dus ook laat.
Dit jaar zijn we er vast een stukje eerder
:lol
Geslaagd dagje al met al, paar kleine pechgevallen, verder niet noemenswaardig te noemen naar mijn idee.
M’n 43mm DR is onderhand wel ingereden (binnenkort gaat de dremel er in:D)
5 januari 2014 om 22:28 #514151Ziet er geslaagd uit, heb vandaag ook nog een stukje van 15km gereden naar bodegraven en weer 15km terug maar dat was voor mij al genoeg om daarna een half uur bij de kachel te zitten:D
6 januari 2014 om 01:46 #513983Ziet er goed uit Billy
zo bovenop de helm geeft een mooi ruim blik.
Moet de filmpjes morgen wel even downloaden om ze op de ps3 te kunnen zien, want de comp trok het alleen op matig formaat en das zonde om naar te kijken.Hier 2 deeltjes van mijn kant.
Heb ook nog 5 of 6 foto,s en nog een deeltje 3, maar dat komt morgen want ga nu bedje maar eens opzoeken.
6 januari 2014 om 02:40 #512225Zon, zee en stran…Euh ik bedoel Zeewering. 😉
Aan het einde van deze hindernis vooral voor Ciao rijders. Gaat de deligatie ZH eens even polshoogte nemen bij de letterlijk gestrande Avanti. Ik vraag me alleen af of hij door de wind ook niet al gewoon het einde hier had kunnen halen. Gas geven was er nauwelijks nodig. 😀
Mooie filmpjes, vooral ook die van Billy zijn een welkome verfrissing. Geen filmpjes “Powered by Citta” meer in het beeld. 😉
Buxy, zag ik nou eerst ook een shortcuts filmpje staan, maar heb je deze weer van youtube verwijderd?Jammer dat de groep op een gegeven moment uiteen is gevallen door wat wij later hoorde een pechgevalletje. Of kan ik beter schrijven pechgeval? Ik hoop dat de reperatie niet te groot is. Al moet ik wel zeggen dat ik met de halve groep een mooie route en lekker op het gas hebben door gereden.
6 januari 2014 om 13:56 #508033Martino :
zag ik nou eerst ook een shortcuts filmpje staan, maar heb je deze weer van youtube verwijderd?Dat zal de slaap dan geweest zijn:lol want ik heb maar 3 shortcuts stukjes en 2 ervan zitten al op het einde van deel 2.
Deel 3 zal ik direct nog even uploaden daar zit de zeewering van uit mijn piont of view ook inHier mijn handje vol foto,s
Double action want Billy maakt ook noet een foto.

Wilk die niet echt van foto,s houd zo te zien:lol

Even tanken.

klimmen duin.

Laatste stukje waarbij we de rest van de groep uit het oog zijn verloren.
6 januari 2014 om 14:14 #508034De rest van mijn filmpjes zijn ook op YouTube te bekijken.
lukt alleen niet om ze via mn telefoon op het forum te linken.
als je bij mijn verdere foto’s kijkt dan vind je ze.
miss dat iemand ze ff snel op het forum kan linken ?
*
6 januari 2014 om 15:20 #504188Heb ze even in je post bijgevoegd, maar had je nou ook niet wat beelden geschoten met de camera naar achteren gericht?
6 januari 2014 om 15:31 #504189Ziet er weer geslaagd uit 🙂 Filmpjes van Billy zijn ook erg leuk vannuit die positie
Leuk verslagje weer Wilk 😉6 januari 2014 om 15:50 #504191Klopt martino maar dit was meer lege weg dan brommers haha
zal vanavond dat filmpje ff iets inkorten en dan uploaden
bedankt voor het toevoegen !!
6 januari 2014 om 19:51 #511345Lekker bezig Billy zie ik mezelf tenminste ook weer eens wat voorbij komen

Hier mijn laatste Deel.
6 januari 2014 om 20:25 #511297Haha die auto knalt bijna tegen Jos aan :lol
6 januari 2014 om 20:55 #511499Bijzondere actie was dat ja, ik dacht naar rechts te kunnen maar werd rechts ingehaald toen stond die Micra daar en kon ik niet veel meer als remmen :). Die vent in die auto dacht als ik nou gas geeft verdwijnt hij misschien in het niets maar dat gebeurde niet.
Ik zit echt te genieten hier van die filmpjes. Billy als je nou de volgende keer een drone regelt die achter ons aan vliegt hebben we helemaal alles. 😀
Was een mooie rit gisteren.
6 januari 2014 om 21:05 #511440Nooit gedacht dat een Rus ons ooit tot orde zou roepen. Jongens, dit gaat me de pet te boven.
6 januari 2014 om 21:16 #511402Dan heb ik niks gezegd. 😐 :pest
6 januari 2014 om 21:19 #511364Lekker laten staan, hoor die post. Je slaat de spijker op z’n kop. Nou is het wel zo dat iedere deelnemer voor zichzelf uit een toertje haalt wat er voor hem inzit. Ik ben dan ook iemand die zich niet altijd aan de snelheid houdt, maar wil toch zeker de omgeving etc. in mijn opnemen. Ik denk dat het plezier ergens in het midden ligt voor mij. Zoals gezegd houdt ik er ook wel van om enkele stukken lekker door te rijden. De rest van de verkeersregels hou ik mij aan.
Wat wel een nadeel kan zijn bij toertjes is dat dit verschil in snelheden tussen deelnemers te groot is geworden en je het groepsgevoel van gezamelijk een toertje te rijden soms uit het oog verliest. De vrijheid maar tegelijk saamhorigheid die je hebt bij het rijden van een toerrit zijn voor mij zeker punten van plezier.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.