Vespa-Ciao.NL
:: DE Nieuwjaarstoer 2014

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl DE Nieuwjaarstoer 2014

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 126)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

Alexxxx waar ben je?

Lennaert
      Sleutelbeheerder

Zijn jullie alex kwijt joh?

Jelle
        Topic starter

Die waren we even kwijt… Hij stond 2 plaatsen verder???

Maar het was weer een uitermate geslaagde toerrit 😀 met alweer goed weer…

Ben benieuwd naar Billy’s filmmateriaal

uiteraard had Avanti weer pech :pest

DarkMagician6
          Bijdrager

Mooi om te horen dat het geslaagd was! Ik ben ook benieuwd naar het film materiaal en wat ik gemist heb.

SpeedyVespa
            Donateur

Jammer dat ik nog geen 16 ben, ben er dan zeker bij:thumb

Guido
              Donateur

Hmmmm, ik ruik naar 2-takt.

Martino
                Moderator

Och was jij dat? Ik dacht al een bekende geur te ruiken. 😀
                  Mooi eerste ritje om het jaar mee in te luiden. Ik vond hem zeker geslaagd.

speedbuxy
                  Bijdrager

Guido :
                    Hmmmm, ik ruik naar 2-takt.

Das altijd een goed iets daar kan geen deodorant tegenop:lol:thumb
                    Maar weer een geslaagde toer met mooi semi winter weer:thumb
                    Ik zal even zien wat ik nog op beeld heb gekregen maar ben ook het erg benieuwd naar Billy,s materiaal.
                    Want zo bovenop de helm geeft meestal een mooie ruime view.

Wilk1985
                    Moderator

Was een mooie rit vandaag! Ik hoop dat ik met een verslagje het leed van de thuisblijvers wat kan verzachten.
                      Om 12 uur was iedereen aanwezig en konden we er meteen met rokende banden vandoor, we hadden een aardige groep, en het weer zag er goed uit! Toch had iedereen behoefte om bij te praten dus gingen we maar snel even ergens parkeren om wat te eten en te drinken te regelen.

Na wat toeristen boos weggekeken te hebben konden we allemaal lekker zitten.

Ik kan me voorstellen dat dit voor de thuisblijvers niet zo heel interessant leesvoer is maar een frikandel pinda is echt mijn toervoer waar ik al maanden naar uitkeek. Dit exemplaar werd aangeboden door Guido in ruil voor een spatbord, ik hou zo van ruildeals.

Toen kwamen we er al snel achter dat we iemand misten! Na heen en weer bellen werd het verloren schaap al snel verteld dat hij niet bang hoefde te zijn en dat we er zo aankwamen en hij langs de route op ons kon wachten.
                      Dus we gingen maar snel weer verder, op deze foto telt Jelle voor de zekerheid onderweg nog maar een keer het aantal koppen.

Gelukkig waren we snel weer compleet, we verzamelden onder de berg, die ik eigenlijk wel even op had willen knallen maar het was nogal druk op de berg.

Toen konden we door naar de Hondsbossche Zeewering, waar iedereen uiteraard even volgas met wind mee moest rijden, veel meer als een gebroken gaskabels leverde dit geweld gelukkig niet op. Op de foto staan we al aan het eind van de zeewering.

Door de harde wind gaf mijn teller op een gegeven moment 75 aan op de Zeewering, maar dit neem ik met een korrel zout!!

Op de terugweg werd de groep door een pechgevalletje nog een keer opgesplitst in 2 groepen, maar uiteindelijk waren we bijna tegelijkertijd terug op het beginpunt.
                      We hebben het weer gered! Onze tenen zijn er niet afgevroren en we waren voor het donker terug in Heiloo.

Nu zitten we allemaal al weer lekker met warme voetjes achter de pc en is het wachten op de film van Billy en die van Speedbuxy.

Jelle bedankt voor de organisatie.

SpeedyVespa
                      Donateur

GEWELDIG 😀
                        Echt gaaf man, hoop er binnenkort eens bij te zijn=) ( 3 jaar )

Billy
                        Donateur

zooooooo we zijn klaar met 1 filmpje……

ik vond het echt een geslaagde dag vandaag

lekker door kunnen rijden en op een vetgeslagen bougie na geen geknutsel gehad.

KLIK

Jelle
                          Topic starter

nice…

Billy
                            Donateur

zijn nog 3 filmpjes aan het uploaden.

deze zijn alleen 5gb per stuk dus dat duurt even helaas… haha:D

Mike
                              Bijdrager

Gaaf filmpje en top dagje!

Mike

Billy
                                Donateur

deel 2 klik

deel 2

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 126)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.