Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › DE Nieuwjaarstoer 2014
- Dit onderwerp bevat 125 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 2 maanden geleden door SpeedyVespa.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 december 2013 om 17:19 #508940
Ik ben er ook bij hoor.!
Zal mijn zwager ook nog even peilen of hij ervoor te porren is.30 december 2013 om 11:53 #519390Mijn Ciao staat klaar

Met een iets andere setup:Evo Engine met 60DR 26 flens…
Omgelaste Proma CC
1 op 9,5 vertanding, Piaggio
VarioLoopt niet super hard tot nu toe (1,1 kw roller), mischien dat het beter word als ik het even allemaal de tijd gun op elkaar in te werken, blokje zit pas 10 km in elkaar.
Heb er zin in8)30 december 2013 om 13:32 #526964Daar gaat mijn evo wel overheen dus dat word slipstream boeken voor je:lol
Nou moet ik dit nog niet te hard roepen gezien ik ook nog moet sleutelen om de puntjes op de i te zetten.
Maar hier is de zin om weer even een frisse toer neus te halen ook al goed aanwezig
30 december 2013 om 14:41 #526965Ben er eerlijk gezegd nog niet mee bezig geweest.
Stephan heeft mij wel aangeboden om mij op te halen om samen te reizen, maar dat is een flink stuk omrijden dus ik weet niet of dat financieel gezien haalbaar is.
Kan mijn geld eigenlijk ook wel beter besteden op het moment dus ik weet het nog even niet.
30 december 2013 om 16:50 #526966We zien het vanzelf wel Florian, ik begrijp het wel vanwege het financiële deel.
Mocht je gaan dan hoor ik het wel, het aanbod blijft
Andree: We zullen zien, op de weg voelde het vandaag wel wat meer dan 1,1 kw. Het leuke hiervan is dat ik weer eens wat kan racen tegen andere, ipv de snelste of 1 na snelste te zijn, dat gaat vervelen:con Beetje concurentie is veel leuker:lol
30 december 2013 om 18:22 #526967@ florian: misschien een idee om met mij mee te rijden? ik kom praktisch langs heerenveen..
Ik weet ook niet hoe Andre met vervoer zit, want tot nu toe zit alleen Martino bij mij in.
met andere woorden, nog 2 plekjes vrij bij mij in de auto..
30 december 2013 om 19:35 #526968Dat zou idd ideaal zijn!
Scheelt mij omrijden en Florian wat geld.
Met Andree meerijden zal niet gaan, al zal dat na dit jaar wel kunnen aangezien Andree gezegt heeft dat 2014 het jaar word dat hij zijn rijbewijs gaat halen:D30 december 2013 om 22:15 #526975ik bedoel ook eerder dat Andre evt. met mij mee kan rijden. hoe meer er meerijden hoe goedkoper de benzine
31 december 2013 om 00:35 #526973AC RACING :
ik bedoel ook eerder dat Andre evt. met mij mee kan rijden. hoe meer er meerijden hoe goedkoper de benzine
Top plan Alex daar schrijf ik me meteen voor in

@Stephan
Het motortje horen werken en dat plat erop liggen echt verschil maakt kan best wel weer eens een leuke ervaring zijn tov wat je al tijden rijd.
En met koud weer is iets langzamer ook geen straf.2 januari 2014 om 17:43 #526976AC RACING :
@ florian: misschien een idee om met mij mee te rijden? ik kom praktisch langs heerenveen..
Ik weet ook niet hoe Andre met vervoer zit, want tot nu toe zit alleen Martino bij mij in.
met andere woorden, nog 2 plekjes vrij bij mij in de auto..
Lijkt mij een strak plan Alex

Hoe gaan we het verder regelen? Maar in Heerenveen afspreken? Andree?
Heb nog niks in elkaar zitten maar ik ga denk ik de Simo pakken met 1:11,5 vertanding:lol Heb al eerder eens de 11,5 vertanding gemonteerd en dat trekt echt beesachtig op en door:D Lijkt mij wel even lachen.
Maar denk dat ik beide brommers klaar ga maken en dan aan de hand van het weer een keuze ga maken. De zwarte moet nog afgesteld worden en een ander vliegwiel. Deze welke er nu op zit heeft wat onbalans.
Kan alleen niet eerder dan zaterdag beginnen. Maar dat moet sowieso wel goed komen
2 januari 2014 om 18:21 #526996Alex zit vast nog bij te komen van oud en nieuw:lol
Ik heb vandaag m,n brom ook even gestart en dat ging weer binnen paar stappen
Dus de crash van z,n laatste ritje heeft ie mij niet kwalijk genomen.2 januari 2014 om 19:24 #526997Ben ik weer;)
Het mooiste zou zijn om vanuit Heerenveen te vertrekken . Vooral qua tijd met opladen. Maar als niet anders kan haal ik André op uit Leeuwarden. Pm anders maar even met adres gegevens dan kijk ik ff welke tijden we moeten afspreken.
(Ook bereikbaar op 0643777473)Ook ik moet nog ff kijken of het ciaotje mij nog lief vind. Denk dat hij nog wel loopt 8)
2 januari 2014 om 21:27 #527006Heren,
Ik had de citta al klaar staan maar lig nu met koorts op bed. Helaas moet ik de nieuwjaarstour daardoor laten schieten 🙁 Ik wens jullie uiteraard heel veel plezier!! En tot een volgend toertje maar weer

Edit:
@VespaAvanti: Ik hoop van wel maar ik denk dat dan gelijk voor de hele middag op een brommer stappen niet echt ideaal is deze tijd van het jaar. Vind het ook erg jammer want had er naar uit gekeken de citta weer eens de sporen te geven. Mocht ik me echt goed voelen kom ik alsnog, maar ga er niet vanuit.2 januari 2014 om 22:12 #516286Is die koorts zondag nog niet over dan?:(
Zou zonde zijn als je er niet bij zou zijn
2 januari 2014 om 22:33 #5190323 paracetamol per 4 uur in uw achterste, zondag weer beter. (Zaterdag ook wel)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.