Vespa-Ciao.NL
:: De Nieuwjaarstoer 2013

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Nieuwjaarstoer 2013

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 143)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Ik zal direct nog even af tanken en de banden op pompen en dan ben ik er ook ready voor:thumb
      Zie jullie morgen folks met idd top nieuw jaars weer:thumb
      (hoop dat dit de trend word voor het hele aankomende toer jaar)

Billy
      Donateur

zo ook ik ben er klaar voor .
        rugtasje met gereedschap(ondanks dat alles nieuw is) staat klaar.
        morgenochtend aftanken en dan hoppa met het busje naar alkmaar toe
        en nu maar hopen dat het me beter af gaat als mijn laatste toertje hahaha

ps, met hoeveel man zijn we nou eigenlijk ??

Jelle
        Moderator

ik denk met een mannetje of 12, dus dat is een mooi toer groepje…
          Ga straks maar even een rondje rijden met mijn citta, hoop dat ik niks meer hoef af te stellen enz.

Even over de toer morgen…

Ik rij morgen niet met de snelste setup dus, willen degene die harder gaan wel af en toe bij een kruising stoppen(liever nog dat jullie achter mij of Mike blijven rijden), want anders raken we elkaar weer eens kwijt… hahaha zoals gewoonlijk!

Als iedereen even dit plaatje in zijn telefoon zet (dan heb je de route) voor in het geval dat…

link: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EFPNUTAA.jpg

speedbuxy
          Bijdrager

Ik ben sowieso ook niet super snel want rijd nu speed engine en ook 1,7 vertanding ipv de 1,8.

VespaAvanti
            Donateur

De grillo is na het schoonmaken van de carb ook weer tourklaar😊moet morgen aan het begin van de tour wel me voorband weer ff oppompen want het voorwiel moest er weer uit om hem in de auto te krijgen en daarvoor moest de band weer half leeg. Maar zal zeker goed komen, tot morgen allemaal:thumb

Mike
              Bijdrager

Hahaha iedereen die banden oppompen na lange stilstand. Ik ook en neem de pomp wel ff mee voor de liefhebber.

Mike

Billy
                Donateur

@ vespaAvanti, heb jij niet heel toevallig een stuurrol liggen voor een superbravo?
                  deze mist namelijk bij de mijne en zou er graag 1willen.
                  mocht je er 1verkopen,zou je hem dan mee kunnen nemen morgen ?

AC RACING
                  Moderator

Helaas morgen niet aanwezig. Geen vervoer… eerst volgende tour ben ik weer van de partij.

Jelle
                    Moderator

Dit zegt toch genoeg… Zo’n mooi zonnetje

Jelle
                      Moderator

Dit was wel een erg lekker toertje, geen echte pech gevallen en hebben lekker door kunnen rijden..

Mike
                        Bijdrager

Heerlijk toertje! Heb me vermaakt. Was leuke groep en reed leuk door allemaal!

Mike

Billy
                          Donateur

heb me ook prima vermaakt.
                            Het weer zat mee,brommer zat mee, alles was gewoon top
                            lekker door kunnen rijden zonder al te veel oponthoud.

ik zeg, laat die foto’s maar komen !!

Wilk1985
                            Moderator

Ik zal aftrappen met wat fotos dan 🙂

Was zeker een erg mooi ritje, de Si heeft zich goed gehouden maar ben niet blij met het feit dat ik naar mijn idee de langzaamste was, heb net een 43mm polini besteld op jmpb 🙂

Maar een mooi rondje was het zeker, zonnetje derbij en die zeewering is lachen om te rijden 🙂 Broodje frikandel pinda smaakte ook goed!

Ik kijk al uit naar de volgende toer 🙂

Anoniem

Sow, die grillo met die Ivano schaal, is echt strak!.

ik hoop ook nog een keer tourtje mee te rijden, maarja, we rijden veel boven in het land… :pest

Zeebodem.
                                Bijdrager

Ook ik ben weer thuis na een geslaagde tour.Het was een schitterende route,en zoals gezegd een leuke groep,zonder noemenswaardige pechgevallen.
                                  Leuke foto,s ook al mannen ^^ :thumb
                                  Ik ben met het film marteriaal nog wel even bezig…dat komt dus zo speodig moegelijk.

Ik heb al wel een bult foto,s upgeload,maar omdat het er zoveel zijn plaats ik beter de link van het album,dan kunnen jullie ze zelf bekijken.

Toch even een paar uitblinkers 😀

En hier de link van het complete album..

COMPLETE FOTOALBUM NIEUWJAARS TOUR 2013 klik

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 143)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.