Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Nieuwjaarstoer 2013
- Dit onderwerp bevat 142 reacties, 34 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 2 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 december 2012 om 14:07 #518950
Ik ben er ook weer is bij 😉 mag op iemand anders zijn brommer!
6 december 2012 om 14:14 #518949Ik rijdt mee, maar de weg tussen groet en schoorl word vernieuwd, dus we nemen de route langs de duinen, geen politie betekend dat!
6 december 2012 om 23:49 #518981
Spulleke!Wanneer het weer beter weer begint te worden, ben ik ook weer van plan wat toertjes te gaan rijden.
Maar ik laat deze toch nog even aan me voorbij gaan.
Niet zo zeer door het weer, maar eerder door andere factoren.7 december 2012 om 01:51 #518982Jammer spulleke:(
Maar gaan idd nog genoeg toertjes komen om mee te pakken
7 december 2012 om 10:17 #519109is a engine like rv and calibrata a problem on the tour, because of the noice?
or no problem like on all other vc.nl tours?
7 december 2012 om 12:11 #523518@Coopering,
I would say…no problemo..just like all the other vc.nl tours.!20 december 2012 om 11:21 #518762Het adres is ietsje gewijzigd:
olympiaweg 17, Alkmaar
LET OP, ik ga niet net als vorige jaren alle parkeerterreinen die daar zijn afrijden om iedereen overal vandaan te trekken.
Dus als je zondag 6 januari niet om 11:00 uur bij dit parkeerterrein staat heb je dikke pech!
20 december 2012 om 12:07 #513712Nog ff de vraag of ik meerijd. Zit nog wat met mn schouder en moet nog iets aan de ciao doen.
Doe mn best..!Mike20 december 2012 om 12:11 #517972Jelle :
LET OP, ik ga niet net als vorige jaren alle parkeerterreinen die daar zijn afrijden om iedereen overal vandaan te trekken.Misschien dan een idee om het plek te verleggen naar die parkeer plaatsen bij de AH waar we toen ook eens naar uit geweken zijn.
Want probleem met deze plek is namelijk dat de tomtom aan het begin van het sport park al roept dat je de bestemming bereikt hebt dus iedereen die niet het plek van voor gaande jaren kent gaat dan problemen krijgen om het te vinden.@mike
Dan gaan we met z,n allen duimen voor een snel herstel
20 december 2012 om 12:15 #517502Leuk zo’n tourtje die begint met verstoppertje spelen. :lol
TICKLING BARN20 december 2012 om 13:04 #517503Als ik dit adres intiep op mijn tom-tom word ik netjes naar deze locatie gewezen hoor…
Lijkt me stug dat een ander navigatiesysteem je niet tot aan het adres brengt.
Bij de AH zit je tussen het winkelend publiek, dat is vervelend.
20 december 2012 om 13:47 #517409Jelle :
Lijkt me stug dat een ander navigatiesysteem je niet tot aan het adres brengt.Is mooi dat jou dit stug lijkt, maar mijn originele tomtom navigatie heeft tot nog toe alle jaren dat ik daar aankom bij het begin van het sport park al gemeld dat ik de bestemming bereikt hebt.
En feit dat het iedere keer zo rommelig loopt dat jij ze overal vandaan moet halen geeft dit ook wel aan dat meerdere mensen dit probleem hebben.Maar goed ik weet wel waar het is dus ik vind het wel prima, maar de Duitsers kunnen bv wel thuis blijven.
En daarbij is die parkeer plaats bij de AH echt niet druk gezien het dan zondag is.
Maar dat sport park daarin tegen is het zondags meestal super druk met dus soms politie en al erbij.
Dus is maar wat je de beste keuze noemt;)20 december 2012 om 14:03 #516762A kijk en daar ligt het probleem elk jaar wordt er wel een nieuwe kaart uitegegeven een tomtom/garmin / whatevermeuk die iets nieuwer is kan dit al een verschil in correctheid. Ik moet buxy wel gelijk geven dat de parkeerplaats bij de appie toen ook niet druk was ongeacht het feit dat er een evenement nabij was.
20 december 2012 om 14:13 #516710DR-flenny :
A kijk en daar ligt het probleem elk jaar wordt er wel een nieuwe kaart uitegegeven een tomtom/garmin / whatevermeuk die iets nieuwer is kan dit al een verschil in correctheid.Daar zou dan het probleem voor mij kunnen liggen want mijnes is al wel een tijd niet meer geupdate.
Vreemde is wel dat ie qua lus of blauw lijn wel tot aan de afgesproken plek aan geeft, maar als je dan ter plekke komt dan zegt ie meteen bij het sport park al bestemming bereikt.23 december 2012 om 10:49 #516554Vorig jaar was het echt knap als je het niet kon vinden, had toen nog zelfs een plattegrondje in het topic geplaatst.
EN ook duidelijk vermeld dat het achter de wielerbaan was.Ik heb al jaren er geen problemen meer mee want ik weet waar ik ongeveer wezen moet;)
Maar kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen opgaat vandaar dat ik dit navigatie probleem aankaart.
Want is lullig om weg te rijden voor rijders die er niks aan kunnen doen dat ze ergens verkeerd staan.Echter de vorige keren viel het steeds samen met de 1/2 marathon van Egmond, dat is nu niet… dus dat betekend ook een stukje minder druk en minder politie tijdens onze route:D
————————————————————————————————————-
Even weer over de route:
ik heb 2 opties,
de 85/90 km versie:

Met deze route pakken we extra een stukje omringdijk van sintmaarten tot schoorldamde 80km versie:

Of vinden jullie dit te lang? want dan schrappen we Callanstoog of Egmond aan Zee van de route…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.