Vespa-Ciao.NL
:: De Nieuwjaarstoer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Nieuwjaarstoer 2012

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 251)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Bijdrager

Maarten.
      Misschien kun je wel wat overeen stemmen met Tonni of Alex.
      Anders florian of buxy. daar valt vast wel wat te regelen!:thumb

Mike

speedbuxy
      Bijdrager

Ik laat me brengen door m,n broer en die neemt z,n fiets weer mee om dan door te stuiven naar adam, dus ik ben wel afgeladen.
        Maar ik heb met alex de afspraak dat hij de proma fan die dag van me overneemt dus ik zou wat met hem proberen te regelen.

VespaAvanti
        Donateur

Hans heeft veel verjaardagen en verhuizingen elk jaar:P

Tonni
          Moderator

Hans heeft (bijna) altijd last minute verhuizingen en verjaardagen bij tourtjes verder van huis.:pest

Over vervoer: ik heb geen kar beschikbaar, alleen mijn ‘fietsendrager’ en daar past maar 1 brommertje op..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jelle
            Topic starter

@buxi, wanneer gaat je broer nou eens ook op een ciao of citta rijden….

Hansiebje is volgens mij inderdaad wel nummer 1 met afzeggen van toertjes, dmv. smoesjes 😉

Florian
              Moderator

Haha die Hans toch:haha

Wat betreft de aanwezigheid van mij, die is aanzienlijk vergroot, toen ik de Ivano een laklaagje heb gegegeven is er schijnbaar ook lak in de binnenkant van de koppeling gekomen, dit was dus de oorzaak waarom hij niet goed wegtrok de segmenten die slipten er zeg maar overheen.

Zit nog wel met wat andere problemen maar ik heb deze week nog vrij dus dat moet wel goed komen:thumb

erwin1984
                Bijdrager

ik kan jullie wel een bromfietsaanhanger ter beschkking stellen
                  kunnen 3 brommers op.ik kan helaas zelf nietl. kar is van jeha van het forum

Mike
                  Bijdrager

Das een heel vriendelijk aanbod dat ik zou pakken. :thumb
                    volgens mij kon maarten anders niet echt mee.

Mike

jeha
                    Bijdrager

hij staat anders toch stil
                      en aan gezien ik zelf pas een week later in alkmaar ben:thumb
                      helpt dat niet echt

speedbuxy
                      Bijdrager

Jelle :
                        @buxi, wanneer gaat je broer nou eens ook op een ciao of citta rijden….

Nooit want die wil daar dood nog niet op gevonden worden denk ik:D hij is namelijk van de mb en mt generatie.
                        (heeft z,n eigen mb van toen ie 16 was zelfs nog bij hem in het hok staan:thumb)

@hans
                        Een goed begin is het halve werk dus verpruts die kans nou niet:D
                        En als je de maya,s mag geloven krijg je volgend jaar niet een nieuwe kans om het jaar goed van start te gaan:D

@Erwin / Jeha
                        Mooi aanbod man:thumb

@florian
                        Nog even en ik onteer jou als fries:D
                        Want ik ben op fries niveau al 1 van laziest bastard die je hier kan vinden.(haast on fries gewoon:D)
                        Maar mijn brom staat het weekend wel gewoon klaar:thumb
                        En dan praten we niet over een vet schaaltje wat nog gefixst moet worden, maar over een halve brom met half blok erbij.

Florian
                        Moderator

Haha dit is niet enkel een vet schaaltje.

– Er moet nog drastisch afgesteld worden want zijn top zit rond de 55km/h schat ik.
                          – Het voorwiel piept als een malle
                          – verder moet ik nog kleine dingen fixen (verlichting, kappenspul en nog wat kutklusjes)

Dan heb ik liever een complete brommer in elkaar zetten waarvan je weet dat het blok in 1x goed rijd:D

speedbuxy
                          Bijdrager

Citta_Florian :
                            Haha is idd enkel een vet schaaltje.

– Maar moet ook nog wat afstellen, maar top zit nu al wel op een respectabele 55km.
                            – Het voorwiel draait ook als een malle.
                            – Verder moet ik nog kleine dingen fixen (zoals hem even wassen en nog wat van die kleine klusjes)

Dus gaat zeker goed komen en zie jullie 8jan:thumb

Kijk that,s the spirit:thumb

misterd11
                            Bijdrager

Moet nog me voor en achterrem fiksen
                              Kijken of ik de valse lucht kan verhelpen met een nieuwe voetpakking en tapeindes, want me blok loopt nu max 55 a 60 terwijl ik vorig jaar met hetzelfde setup alleen dan met vario de 75 wel haalde!!

Jelle
                              Topic starter

speedbuxy :

@hans
                                Een goed begin is het halve werk dus verpruts die kans nou niet:D
                                En als je de maya,s mag geloven krijg je volgend jaar niet een nieuwe kans om het jaar goed van start te gaan:D

Niet de Maya’s maar de INCA’s !!!
                                Voor de gene die het nog niet weten: Op 21-12-2012 eindigt de kalender van de Inca’s

misterd11
                                Bijdrager

Na een herberekening blijkt dat ze een fout hebben gemaakt en dat de wereld pas in 2047 vergaat!

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 251)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.