Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Nieuwjaarstoer 2012
- Dit onderwerp bevat 250 reacties, 41 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 2 maanden geleden door Mike.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 januari 2012 om 18:17 #525726
Hmm.. wel een beetje wasig andré.
Stephan en ik hebben ooit met setups gereden waarmee stephan net iets sneller was op zijn superbravo.
Toen hebben we geswitched, en dit heeft niets uitgehaald. en ik ben een goede 20kg zwaarder.Sterker nog: Ik kan me een limbo-toer herinneren waar stephan mij geduwd heeft, en terwijl hij me duwde
haalden we nog een ruime 70km/u met z’n 2en. Hoe verklaar je dat dan? Dat is pas gewicht en omvang extra!Beelden zeggen genoeg lijkt me;)
Een kom op zeg iedereen snapt dit presiepe toch wel, want als je iemand achterop neemt (70kg) dan kost je dat redelijk qua top speed.
Nou 25+kg is daar gewoon zoveel procent van dus lijkt me logisch dat dit dan ook ten koste gaat van de prestaties.
11 januari 2012 om 20:48 #525730zeer geslaagde toer
op mijn snaar na:boos ben volgende keer zeker weer van de partij
11 januari 2012 om 21:09 #525731dit was mijn eerste tour.
maar heb er erg van genoten
volgende keer ben ik er zeker weer bij
11 januari 2012 om 23:26 #525733@jordy
We hebben van jou pech gevalletje wel geleerd dat zelfs een 41mm polini met poeli aandrijving prima voldoet om mee te slepen
(die info gaat in de toekomst vast nog eens van pas komen)@Jefferdscitta
Mooie 1e post
En ook meteen een toertje meepakken that,s the spirit
Hier ook nog een stukje film.
Helaas wel vet blurry:( maar is wel een lekker stukje blazen dus dacht pleur hem toch even youtube voor de liefhebber
(delete hem na een week ofzo wel weer)12 januari 2012 om 09:30 #525734zo… ik heb gezien waardoor mijn band lek gegaan is O.o na het werk zou ik proberen een camera te regelen.
je zou je ogen niet geloven haha.12 januari 2012 om 11:13 #525719nou ik denk dat je band lek gegaan is door:
een steentje
een vishaak
een stuk glas
een stukje hout
een botje of snavel van een dode meeuw
een spijker/punaise
een schroef
een stukje ijzer van een gezonken boot
een stukje plastik van een emmer of jerrycan
een doorn van een roos
een doorn van een bramenstruik
een tand van een haai
een tand van een orka
een tand van een dolfijn
een tand van een zeehond
een balijn van een walvis
een kogel uit de 2e wereldoorlog
een stukje granaat uit de golfoorlog
etc.12 januari 2012 om 12:42 #525538@jordy
We hebben van jou pech gevalletje wel geleerd dat zelfs een 41mm polini met poeli aandrijving prima voldoet om mee te slepen
(die info gaat in de toekomst vast nog eens van pas komen)zekers andree:D 41polini pouwer
jonge:lol12 januari 2012 om 13:48 #525735was me weer een geslaagd ritje! alleen jammer dat mn brommer slecht was afgesteld. volgende keer beter
12 januari 2012 om 17:01 #525737speedbuxy :
Hier ook nog een stukje film.Helaas wel vet blurry:( maar is wel een lekker stukje blazen dus dacht pleur hem toch even youtube voor de liefhebber

(delete hem na een week ofzo wel weer)Was zeker een mooi stukje
Heerlijk blazen als je met een paar rijders min of meer dezelfde snelheden haalt!12 januari 2012 om 20:42 #525738Ik heb weer een best ritje gemist in de buurt lees ik nu, beetje jammer weer had niemand me ff in kenne lichten haha 😛
12 januari 2012 om 21:47 #525740Geef je dan weer op voor de toer van haarlem – zandvoort
Mike -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.