Vespa-Ciao.NL
:: De Nieuwjaarstoer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Nieuwjaarstoer 2012

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 251)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lennaert
    Sleutelbeheerder

jeej nieuwe bandjes binnen fijn aan de slag wanneer ik de kans krijg.

VespaAvanti
      Donateur

2:15 ”Wat een Sissy” :haha

speedbuxy
        Bijdrager

VespaAvanti :

Die titel verdien je ook wel als je afremt bij een drive by:pest:D

-RobinvS-
          Bijdrager

Had ook nog een kleine selectie foto’s gemaakt.

VespaAvanti
            Donateur

speedbuxy :

VespaAvanti :

Die titel verdien je ook wel als je afremt bij een drive by:pest:D

Weet ik veel dat jij staat te filmen:pest
              Jij bent de Sissy, slome!:lol:P

Jelle
              Topic starter

Hey SissyAvanti waar blijven jouw foto’s…

VespaAvanti
                Donateur

Geen zin in nu, deze laptop is ZWAAR traag dus dat kost me minimaal 30 minuten:con

speedbuxy
                  Bijdrager

VespaAvanti :

Ja stom van me jij doet natuurlijk je ogen dicht boven de 60 omdat je het dan wat eng vind worden en dan zie je idd niks:D:haha
                    En de volgende toer ruilen we wel even van brom dan zal je zien hoe dik mijn citta jou grillo eruit boekt:pest:D

-RobinvS-
                    Bijdrager

Haha, oh god we gaan toch niet weer beginnen over gewicht ( ik ben al bij de sportschool aangemeld, dus pas maar op dit jaar 😀 ) en snelheid? :lol

speedbuxy
                      Bijdrager

-RobinvS- :
                        Haha, oh god we gaan toch niet weer beginnen over gewicht ( ik ben al bij de sportschool aangemeld, dus pas maar op dit jaar 😀 ) en snelheid? :lol

Stephan begint steeds:lol
                        Die noemt mijn arme citta sloom terwijl die altijd hard z,n best doet alleen z,n baasje die erop zit is wat aan de zware kant:D
                        Mijn citta zou juichen als ik net zoals stephan maar 45,4kg woog:D dan had poeli 55 er wel op gekund:D:thumb

-RobinvS-
                        Bijdrager

Hahaha, meen je dat nou 45,4kg?
                          Dat is echt niet gezond meer hoor! 😮

speedbuxy
                          Bijdrager

-RobinvS- :
                            Hahaha, meen je dat nou 45,4kg?
                            Dat is echt niet gezond meer hoor! 😮

Nee tuurlijk niet daarom ook de 😀
                            Hij weegt denk ik een 70kg tegen de 97kg wat ik weeg.
                            En dan nog trekt mijn 3jaar oude 43 euro met stootrandje en 3jaar oude veren en zuiger, hem eruit tot de 50km:pest:D

VespaAvanti
                            Donateur

speedbuxy :

VespaAvanti :

Ja stom van me jij doet natuurlijk je ogen dicht boven de 60 omdat je het dan wat eng vind worden en dan zie je idd niks:D:haha
                              En de volgende toer ruilen we wel even van brom dan zal je zien hoe dik mijn citta jou grillo eruit boekt:pest:D

Hier hebben we een deal!
                              Als jij sneller bent op mijn Grillo (zelfde setups als met afgelopen tour) mag iedereen jou keihard uitlachen!:pest
                              Heb dr alle vertrouwen in dat mijn Grillo sneller is momenteel, zelfs met jou er op Andree;)

En ik doe me ogen niet dicht, als er 20 man staan ga ik echt niet iedereen af van ow wie weet staat andree er wel tussen met z’n camera:no
                              Je trekt mij er btw helemaal niet uit tot de 50, check de filmpjes maar eens terug, en ik weeg 74 kg om precies te zijn.
                              Andree ik merk echt dat je oud begint te worden, je kan dingen niet meer goed inschatten, ziet dubbel (dat blijkt want je vind het gek dat ik jou niet zag filmen) en je bent vergeetachtig aan het worden want ik heb vaker gezegt dat ik 74 kg weeg.
                              Demente opa aan het worden lijkt het wel, tijd voor zij wieltjes?:D:lol

Mike
                              Bijdrager

Het zal allemaal wel leuk bedoelt zijn naar elkaar toe met die snelheden…. Ik begin het alleen BIJNA kinderachtig te vinden..

Het moge duidelijk zijn dat dit de volgende keer eens uitvoerig getest wordt in een Dragrace tot topspeed en daarna een wissel van brommers;)

Nu dan maar even klaar hier over?

Mike

speedbuxy
                                Bijdrager

Het is voor mij gewoon een compentief lolletje hoor:D

Maar die testen hebben al eens plaats gevonden.

Hier kom ik stephan echt niet voorbij, zelfs plat liggend niet.

En dan de ruil, en hoppa ik kom niet eens meer in de buurt van m,n eigen brom.

En dan is dit zelfs ook nog met vario, met poeli tegen poeli was dit nog erger geweest.

2e test
                                  Brommer switch met frank waarbij we allebei op onze eigen brom nek aan nek racejes hadden.
                                  Maar bij de switch was het totaal geen nek aan nek meer te noemen.

(Sterker nog word er gewoon DIK uit geboekt)

@stephan
                                  Laat ik de vergelijking anders eens anders leggen, jij vind het wel heel normaal dat gerard inleverd door z,n gewicht.
                                  Terwijl hij maar goeie 5kg zwaarder is dan mij;)
                                  Dus aanvaar nou maar gewoon dat niet je brom of blok speciaal is maar je omvang en gewicht;)
                                  Iedere natuurkundige kan je dit ook zo voor rekenen wat dit uitmaakt.

Want 5cm meer omvang maakt bv ook al vet uit, want dat vangt veel meer wind.
                                  En zoals ik via de msn al zei jij bent gewoon rietje op een brommer, want je bent licht en smal.
                                  Dus optimaal om met een 60cc tje hard te gaan:thumb maar das bij deze horeca spoiler natuurlijk wel een heel ander verhaal:D
                                  (jou hadden ze bv in de moto gp graag willen hebben als rijder, maar mij bv noway:D)

Dus laat ik het zo zeggen ik zie jou niet eens als competitie want jij rijd in een andere gewicht klasse:D
                                  Jij moet je racesjes bv zoeken bij evert dan heb je redelijk eerlijke en gelijke kansen.
                                  Ik sta qua gewicht in het onder segment van de rijders.
                                  Maar vind het wel aardig van je dat je mij nog afmeet aan jou:thumb ik heb er meteen maar een extra broodje donor voor genomen want oog blijkbaar toch nog niet zo dik:haha

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 251)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.