Vespa-Ciao.NL
:: De Nieuwjaarstoer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Nieuwjaarstoer 2012

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 251)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SuperSi
    Bijdrager

was een tof toertje
      laatste stukje lekker met batty terug getuft

Tonni
      Moderator

Ik heb ook weer een fijn stukje gereden, lekker weer even uit de winterslaap.:thumb

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
        Bijdrager

Jelle :
          Waar blijven de foto’s…

Hier een handje vol van mijn kant.
          Effe tanken.

Dr flenny bezig z,n brommer te slopen:lol

Effe eten.

En natuurlijk zuipen:lol

Tikt er best in z,on biertje:D

Aan de kust.

Dr flenny die na een lekke band de aftocht naar huis kiest.

En de utrechters vonden het na het toeren nog tijd voor een potje 4 op een rij:lol

Deeltje 1

Rest komt morgen wel binnen druppelen.
          Zit wel weer mooi materiaal bij:thumb

Spulleke!

Het toertje was zeer geslaagd!8)
            Er moesten wel wat hand en span diensten verricht worden:P, maar het was toch een zeer geslaagd toertje:thumb
            Dus ik zeg tot de volgende maar weer!:D

En Andree, het eerste filmpje ziet er alweer zeer netjes uit kan niet wachten op de volgende:D

speedbuxy
            Bijdrager

Spulleke! :
              Er moesten wel wat hand en span diensten gedaan worden:P

Ook dat is goed op film vast gelegd:D
              Maar wel mooi om te weten dat zoiets werkt want nu hoeven we in presiepe nooit meer iemand te laten staan:thumb

Martino
              Moderator

Hier ook weer ontwaakt uit een lekker slaapje, horizontaal bankliggen. Na mijn nachtelijk gesleutel en de toer was ik toch wel redelijk gesloopt en kon de ogen niet meer open houden. Al met al ben ik achteraf blij dat ik toch ben wezen toeren. Het bij elkaar gepakt spul hield zich eigenlijk redelijk en ben alleen mijn kentekenplaat verloren tijdens de heenreis.

Heb er weer een mooi gevoel aan over gehouden. Het toertje was bijna een kopie van de vorige edite en gelukkig een stuk minder druk dan het jaar ervoor. Tevens weer een mooi stukje zee gezien. Alhoewel Dr-flenny daar misschien wel anders over denkt. (een lekke band is toch wel iets wat je onderweg niet wilt hebben).

De kop is eraf. Het eerste ritje zit er weer op voor dit jaar. :thumb

Daan777
                Moderator

Leuk filmpje Andre!
                  Ik heb het ook super naar m’n zin gehad.
                  Beetje jammer dat het met zoveel stress eindigde om die zogenaamde laser-agentjes.

Weinig pech, droog gebleven, goed tempo = prima toertje!

@Dr-Flenny: Muhahaha

Jelle
                  Topic starter

Ja mede door die gasten, was onze groep nu in 2-en gesplitst…

Waarom bleef deel 1 van de groep niet wachten op deel 2 eigenlijk????

KilNL
                    Bijdrager

Omdat sommige bang waren dat ze geflitst waren, en niet wouden riskeren dat de politie juist naar hen kwam.

Tonni
                      Moderator

Inderdaad, en omdat de rest van de groep niet kwam, en peter nog geprobeerd had om Mike te bellen en die niet op nam, dachten wij dat de ze misschien aangehouden waren..

speedbuxy
                        Bijdrager

Tonni :
                          en peter nog geprobeerd had om Mike te bellen en die niet op nam,

Das dan pas geweest toen jullie al zowat bij de AH waren, want wij hebben wel dik 20 min stil gestaan bij zowel flenny als later bij de pech van jordy.
                          Maar wij hebben geen belletje gehoord en dit vonden wij ook erg vreemd:con
                          Hadden jullie maar gebeld dan had je kunnen horen dat 20 a 30km doorrijden zwaar overdreven was/is.

Want die politie had niet eens oog voor ons.(hebben die 20 min op 500meter van ze af gestaan en ze keken niet eens naar ons)
                          Ik hoop ook echt nog eens dat ik z,n groepje kom te zitten die ervoor kiest om door te rijden want dat word dan wel zonder mij.
                          Of de finisch moet 5km verderop zijn of er moet echt politie achter ons aan hebben gezeten met de auto.
                          Maar anders is samen uit samen thuis mijn moto:thumb

Maargoed deel 2 van de filmpjes zit op 84% uploaden op youtube dus die komt eraan:thumb

KilNL
                          Bijdrager

Tja je moet wat als je daar staat, ik kon er voor kiezen te blijven staan maar wat moet je dan zonder dat je de weg weet.
                            En ja de kans was aanwezig dat de politie onze kant op zou komen aangezien we met overdreven hoge snelheid langs reden en al 1 het stop teken had genegeerd.
                            Dus de volgende keer als er zoiets gebeurd zal het wel anders opgelost worden maar voor nu was het de beste keuze.

speedbuxy
                            Bijdrager

KilNL :
                              Tja je moet wat als je daar staat, ik kon er voor kiezen te blijven staan maar wat moet je dan zonder dat je de weg weet.

Van jou snap ik dat wel, jij bent er ook niet zo vaak bij enzo.
                              Maar ik had van sommige mensen wel beter verwacht en dat ze bv na een 10km gezegd hadden moeten we nu niet eens wachten op de rest of even bellen.
                              (terug weg is namelijk een vaste route dus zijn genoeg plekken geweest om ons weer op te wachten)
                              Maar heb toch een beetje het idee dat er vanwege de kou enzo gewoon bewust gekozen is om lekker door te rijden.
                              En dat haalt voor mij de lol van het toeren er hard af.
                              (want das totaal niet in mijn straatje)

Maargoed hier deel 2 van de filmpjes

(is nog bezig met verwerken dus duurt nog een 5min voordat ie speelbaar is)

Tonni
                              Moderator

Ja, dat samen uit samen thuis weet ik nog heel goed van bij de Limbo toer…
                                (niet op jou persoonlijk bedoeld Andree, maar toen viel de groep ook uit elkaar door omstandigheden en werd er ook nergens strategisch gewacht).
                                Daar werd achteraf zelfs gesproken van een groep die het wachten op pech gevallen zat was en daarom bewust met hun eigen groep verder reden…

Ik vond dat toen ook niet tof, midden in Limburg rondrijden zonder te weten waar ik naartoe moest en met een groep duitsers op sleeptouw.
                                Maar dat haalt voor mij zeker niet de lol van het toeren er af. Nieuwe ronde, nieuwe kansen en ik toer vrolijk weer mee!

Ik heb het ook geen moment koud gehad dus dat ging voor mij zeker niet op. Wij wisten gewoon niet wat de situatie was en de meerderheid wilde niet vrijwillig wachten op de mogelijke komst van politie.

Over het bellen, dat werkt andersom ook he? In ‘onze’ groep is ook niemand gebeld met een update of iets.

Maar goed, het was wat mij betreft toch een geslaagde toer en ik zou hem zo weer rijden!

EDIT: kom maar op met de filmpjes!

Florian
                                Moderator

VespaAvanti :
                                  Florian, gekke vent, je wilt gewoon die nieuwjaarsduik overslaan, dat is het!:pest

Haha oké, dan heb je deze nog van mij tegoed:thumb

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 251)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.