Vespa-Ciao.NL
:: De Nieuwjaarstoer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Nieuwjaarstoer 2012

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 251)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Zo de hele avond sleutelen mocht helaas niet baten.
      Brommer heb ik toch niet op tijd afgekregen.
      Vind het erg jammer maar het is helaas niet anders:(

Veel tourplezier jongens:thumb

VespaAvanti
      Donateur

Florian, gekke vent, je wilt gewoon die nieuwjaarsduik overslaan, dat is het!:pest
        Maar als je brum niet ready is… zuur man:(
        Achja dan pak je gewoon het volgende tourtje weer mee:thumb

Ikzelf heb mijn Grillo weer onder het stof uitgetrokken, de kap moest er even af om de shoke er op te zetten maar toen bromde het zij-inlaat blokje weer als vanouds:thumb
        Wilde er eigenlijk ook nog ff vario op zetten maar had hier helaas geen tijd meer voor, dit loopt zo ook leuk dus komt helemaal goed morgen8)
        Jeffrey, onze nieuwe touraanwinst is vanavond bij Jordy aangekomen, zijn BROM-Citta is er ook klaar voor, Jordy’s Ciao is ready8)
        Alleen Spulleke belde me net nog, heeft problemen met zijn Citta, als hij dit niet gefixt krijgt pakt hij de Ciao, iets minder snel maar die volstaat ook;)
        Ik ga me nest nu in, mensen tot morgen:thumb

Batty
        Donateur

Zo de mijne is er ook klaar voor mijn standaard blok onder de oltimer vandaan gehaald, bij het andere blok de ontsteking omgeruild en hij loopt als een malle:D.
          Eindelijk komt die pollini 42mm tot z’n recht.
          Nu maar hopen voor redelijk weer.

speedbuxy
          Bijdrager

VespaAvanti :
            iets minder snel maar die volstaat ook;)

Met dit weer is snel boeken toch niet zoveel aan dus dat volstaat idd prima:thumb

@florian
            Gewoon weer terug gaan naar poeli power daar kan weinig stuk of mis mee gaan:thumb

@batty
            Das een mooie combo zo oud maar toch pittig:thumb

-RobinvS-
            Bijdrager

@Florian 🙁

Ik had morgen makkelijk een poelieklok voor je mee kunnen nemen, dat is nog geen 10 minuten sleutelen.
              Maargoed, whatever, nog even slapen en tot morgen ( of tot straks ) 😀

Martino
              Moderator

Wat is dat toch met die shitta’s. Ik ben de hele dag tot ongeveer 2:00 uur s’nachts bezig geweest met de opbouw van een Citta. Alles zat ook maar even tegen. Dolgedraaid schroefdraad, poreuse benzine slangen, rotte carb etc. You name it, I’ve got it.

Wanneer het eindelijk zover was had ik niet eens een uitlaat voor de Citta brug bij de hand. En ik heb er toch niet weinig. Met wat extra beunwerk een Leo Sp eronder gekregen. (Boren kon niet meer, was wat laat)

Starten en lopen. Dit standaard blokje met 41mm DR liep zelfs heerlijk. En heb daarom maar een iets groter rondje gereden.
                Dat was net voldoende om de achternaaf te horen tikken en ratelen. Maw aan vervanging toe. (Kwam lopend van een ciao. Nu onder een Citta gelijk problemen :con)

Eigenlijk wilde ik de handdoek in de ring gooien, maar heb wel een afspraak staan met Tonni en Alex. Heb daarom Tonni’s wijze raad opgevolgd door een blokje onder mijn black chroom ciao te monteren en klaar. Of toch niet?

Moest eerst nog een blokje in elkaar bakken omdat ik niks meer had liggen. Behalve wat blokken die om uiteenlopende redenen niet pasten of zoals de Eurocilindro, toch eerst zichzelf nog moest bewijzen. Ik heb nu SE carters met nieuwe Olympia kruk en 43mm Polini cilinder in elkaar gezet. Helaas met 12mm carbje omdat mijn laatste 13mm op de citta is dolgedraaid.

Natuurlijk liep dit niet direct, maar na vervanging van de bougie had ik in ieder geval wat leven in de brouwerij. Totaal onafgesteld. Te lichte rollen, verkeerde sproeier etc, maar het komt vooruit. Hoe lang? Dat gaan we eventueel morgen zien…
                Ik overleg met mijn medepassagiers straks wel even of we de gok gaan wagen.

Zo nou kan ik nog ff mijn bedje opzoeken. Zelden zoveel ellende op een dag mee gemaakt met de brommers. Ik begin ook altijd te laat… =)

ritze
                Bijdrager

boh 😐

@martino, nu weet je wel wat je hebt en niet 😛
                  ik hoop voor je en natuurlijk de rest dat er tijdens de toer weinig problemen zijn.

have a nice tour :thumb

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                  Link naar Mijn collectie / Projecten.

speedbuxy
                  Bijdrager

Martino :
                    had ik niet eens een uitlaat voor de Citta brug bij de hand. En ik heb er toch niet weinig.

Dat zelfde probleem loop ik nu nog steeds tegenaan heb deze laaste run weer 2 proberen te passen.
                    Maar ook van al mijn uitlaten draaid het altijd weer uit op de cc, want das de enige die normaal past op een shitta.
                    Maar hoop jullie daar straks wel te zien met je slecht afgestelde brom en al:lol

Martino
                    Moderator

Al is het voor een “meet and greet”. Dan doe ik wel een rondje op het parkeer terrein straks. 🙂
                      Tonni en Alex zijn onderweg dus knuppen we straks de brommers op de kar en zien we wel. Het zal alleen voor de mede toerders niet zo leuk zijn wanneer ik stil komt te staan. Zolang we een soort gelijk rondje zoals vorig jaar doen dan kan ik eventueel wel lopend terug naar start. Zodat de groep niet wordt opgehouden.

Ik weet dat dit een slechte voorbereiding is, maar heb er wel erg zin in.
                      De brommer voldoet wel over goede remmen en verlichting, maar de snelheid laat ietsje te wensen over.

Lennaert
                      Sleutelbeheerder

kgaat me maar omklede en op de bromm stappen. lekker stukje tuffen om er te komen dus.

Ewous
                        Bijdrager

:'(Sorry mensen ik kan niet mee vandaag

Mike
                          Bijdrager

Moguh allemaal.

1 ding is zeker: het weer is hier prima dus dat is mooi meegenomen!

Tot zo allemaal!

Mike

Batty
                            Donateur

het weer ziet er goed uit , dus tot later.

@ ewous jammer joh dat je het laat afweten.

Jelle
                              Topic starter

SHIT… vergeten dat de halve marathon van Egmond vandaag is…

Dat betekent dat onze meetingplek gebruikt wordt als parkeerplek voor die halve zolen die zo graag willen hardlopen…

Misschien is het daarom wijs, voor degene die dit nog lezen en met de auto zijn!:

Nieuwe meeting plek:Bij de Albert Heijn op de Van Ostadelaan 294, te Alkmaar
                                sowieso blijf ik bij de vorige afgesproken plek staan tot 11:15 uur.

De nieuwe meetingplek is vlakbij de vorige, alleen zit je dan niet zo in de drukte… (ps. niet te veel lopen gassen daar, is midden in een woonwijk)

grt, Jelle

Mike
                                Bijdrager

TOERDERS

Bij deze even een kleine verzamel adres wijziging. ivm met mogelijke parkeer problemen.

parkeerterrein Albert Heijn
                                  Van Ostadelaan 294
                                  1816 JH Alkmaar

Deze plek is ongeveer 1 km verder dan de normale startplek.

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 251)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.