Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Nieuwjaarstoer 2011
- Dit onderwerp bevat 406 reacties, 50 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 2 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 november 2010 om 00:45 #519877
speedbuxy :
Gerarduz :
Aanwezig op 09-01-2011!
Dan wil ik al wel voorvast een plekje bij je boeken
Genoteerd!
Kan ik ook alvast een zeteltje boeken in de bus? Voor mij ook alleen de 9e van Januari
zal ik dan om jou een plezier te doen toch nog maar eens op m,n rode toer buffeltje komen:D
Hey andree, zie je wel hij is nog niet afgeschreven :!
11 november 2010 om 08:04 #519835Zo de 1e post is aangepast, de toer zal op 9 januari worden gereden!
11 november 2010 om 09:04 #507018Ik wil ook mee
mits ik mijn brommer goed aan de praat heb, en ik niet aan het varen ben.Edit: Jelle, is er al iets bekend qua route? Misschien dat de omgeving van Schoorl en Bergen aan Zee een optie is, het is daar schitterend toch. Ik ging daar vroeger jaarlijks op vakantie en zou het weleens terug willen zien.
11 november 2010 om 10:20 #519880meschien kunnen we nou wel de andere kant opgaan aangezien we met de noordhollandtoer ook die kant op gingen
meschien richting schagen-calantsoog ofzo??11 november 2010 om 11:27 #519881Mag ik ook met me vespa pk?
Zou namelijk graag een keer meerijden maar heb op het moment geen ciao:con11 november 2010 om 11:28 #519882Route ben ik nog niet over uit… De NH toer van afgelopen jaar ging richting Bergen/Schoorl (wat altijd een erg leuke route is hoor) de oldtimer toer van afgelopen jaar ging richting IJmuiden. Nu zit ik te denken om met deze toer richting Volendam te gaan.

@Daanciao, liever niet maar het mag wel hoor…
11 november 2010 om 11:48 #519883Heey Gerard,
Is er misschien ook een plekje voor mij beschikbaar?
_____________________________________________________________________________________En ik ben het ook met Andree eens een km’tje of 50 lijkt mij wel lekker
11 november 2010 om 13:00 #519884@gerard
Mocht er nog een plekkie over zijn in de bus, reserveer er dan ook maar 1 voor mij 😉11 november 2010 om 16:25 #519885Zet mij er maar bij 😉
11 november 2010 om 16:58 #519886;)Ik zal even kijken of ik het red,me vrouw is namenlijk 27 dec uitgerekend.
Dus als het die datum of later geboren word,ben ik er niet.
Als het een paar weken te vroeg is hoor je het.11 november 2010 om 17:13 #519887Ben er zelf niet zo wild van om naar Edam, Volendam enzo te rijden. De dorpen zelf zijn zeker leuk om te bezichtigen maar de route erheen vind ik persoonlijk niet echt spannend. je komt weinig leuke dorpen tegen.
Als je de bekende route Egmond aan Zee, Bergen ( aan Zee ), Schoorl pakt heb je gegarandeerd een mooie route met zicht op de Noordzee en leuke/gezellige dorpen. Ook die weg van Egmond naar Bergen door het bos en de Zeeweg naar Bergen aan Zee vielen toen erg in de smaak bij de rijders! Denk dat de meeste dat ook wel weer leuk vinden. ‘T oog wil ook wat!
Dan kunnen we eventueel de “Hondsbossche zeewering” over racen ( aan de kant van t water echt! ) Dat hebben Ewous en ik laatst samen gedaan! Dat was echt leuk!Kijk wel waar de meeste voor instemmen!
Mike11 november 2010 om 17:28 #519888ik ben ook van de partij heb van ewous gehoord dat t onwijs gezellig is dus ik ben er ook bij 😀 frame is binnen mike 😛
+ route die mike aangeeft lijkt me erg leuk :D:D:D:D:D11 november 2010 om 17:31 #519889Mike :
Ben er zelf niet zo wild van om naar Edam, Volendam enzo te rijden. De dorpen zelf zijn zeker leuk om te bezichtigen maar de route erheen vind ik persoonlijk niet echt spannend. je komt weinig leuke dorpen tegen.Als je de bekende route Egmond aan Zee, Bergen ( aan Zee ), Schoorl pakt heb je gegarandeerd een mooie route met zicht op de Noordzee en leuke/gezellige dorpen. Ook die weg van Edmond naar Bergen door het bos en de Zeeweg naar Bergen aan Zee vielen toen erg in de smaak bij de rijders! Denk dat de meeste dat ook wel weer leuk vinden. ‘T oog wil ook wat!
Dan kunnen we eventueel de “Hondsbossche zeewering” over racen ( aan de kant van t water echt! ) Dat hebben Ewous en ik laatst samen gedaan! Dat was echt leuk!Kijk wel waar de meeste voor instemmen!
Ach die route komt wel goed, na mijn vakantie zal ik eens kijken wat een mooie (iets andere) route is…
11 november 2010 om 17:33 #519890Mike :
Kijk wel waar de meeste voor instemmen!Dat shoorl en omgeving beviel mij toen ook wel best
11 november 2010 om 17:41 #519891eigenlijk is ze 3 weken geleden aan haar winterslaap begonnen…..
maar…voor een gezellig tourtje met de vespa makkers wil ze misschien wel ontwaken8)
ik heb er wel zin,maar nog even onder voorbehoud.
als er sneeuw ligt,of pekel zoals stephan zegt,haak ik af.want dat vindt ik gewoon zonde.
maar goed..voorlopig is het pas over een goeie anderhalve maand.zoals het nu dus lijkt ben ik erbij
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.