Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Nieuwjaarstoer 2011
- Dit onderwerp bevat 406 reacties, 50 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 2 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 januari 2011 om 00:16 #520607
Hier het laaste deel met de kortere stukjes.
@jelle
Een 80km red ie wel denk ik
12 januari 2011 om 15:19 #520621@Speedbuxy
nog een klein vraagje, de laatste dan 😉
wie is diegene die je toch nog redelijk goed kan bijhouden op de filmpjes 1 &2 vooral?
12 januari 2011 om 16:47 #520624Filmpjes zijn best lang. Daarom weet ik ook niet goed wie je bedoeld. Soort vespa, kleur, rugtas? Ik denk dat je Vespa avanti of Frank80cc bedoelt.
12 januari 2011 om 16:52 #520625Martino :
Ik denk dat je Vespa avanti of Frank80cc bedoelt.Ik denk het ook haha:D
12 januari 2011 om 16:58 #520626Martino :
Ik denk dat je Vespa avanti of Frank80cc bedoelt.Ja 1 van die 2duivels moet het wel wezen:D
12 januari 2011 om 18:55 #520629haha jep 😀
13 januari 2011 om 05:01 #520635Nou is er wat humor over mijn persoon, dat ik altijd tracht de spullen voor elkaar te hebben .
Klopt in in de meeste gevallen ook.;)Ja ditmaal was ik de pechvogel met een lekke koppaking. Niet voorzien idd.
Wat wel voorzien was , is de pak lijst samen met Steven ingedeeld , wij waren WEL voorzien van :-Dop/ratel/sleutel set 8 t.m 22
-Bougiesleutel
-Pijpsleutel maat 10/11
-Steeksleutel 32/36-Steeksleutels:
8, 10, 11, 13
-Kleine verstelbare sleutel ( bahco)-Combinatietang
-platte en kruiskop schroevendraaiers
-Zakmes
-VoelermaatOnderdelen:
-Poelie’s
-Nieuwe condensator
-Benzineslang
-Bougie graad 7 nieuw
-Vario v-snaar
-Bandplakspul
-Bar-pomp voor autoventielen
-Gas- kabel
-Rem -kabel-Klein spul
Allerlei moertjes, ringen, tyraps, koppelingsveren, wielas moeren, achterwiel moer, koppelingschaal.Toevoegingen:
-Remkabel en gaskabel ( binnen)
-Ijzerdraad
-2takt olie
-Mengbeker
-Jerrycan
-Colafles voor brandstof
-Remreinger spuitbus-Sleutel 36/32
-Griptang
-Sleutel 13 en 10 ring
-Plakset
-Tyraps lange 15 cmEn alles wat nog moest worden toegvoegd!
Net die fokking kopppakking niet! ( Die had ik wel standaard in mijn ratelset heb , maar we hebben Steven zijn ratelset in gezet.)
Alles is ook niet voor niks geweest bleek later… zie de nuttige reparaties die mede door deze paklijst zijn gerealiseerd ,gaskabel ect.Zo zie je dat je idd je zaakjes voor elkaar kan hebben en vervolgens nog de domme pech kan treffen.
Maar goed , kan ik de humor van de reacties op mijn pechgeval, wel inzien .
Bovendien is het mij om het even. Samen uit , samen thuis! Geen raare inslag lijkt mij
Er kan immers altijd verbetering worden doorgevoerd , en ja ik word van minder dan 1 Kw, idd niet vrolijk !:@
Les voor de volgende tour!
Terecht en geef jullie alle recht mij op mijn gebreken aan te spreken , want zoiets kan idd, toch echt niet door de beugel getolereerd worden:lolOFF TOPIC:
(Persoonlijke notie naar ieder Vespa/citta rijder:)Ik heb een super rit gerederen en die gezelligheid kent geen prijs!

Dat is voor mij het verschil tussen persoonlijk contact en het beeldscherm.
Er zit geen venster tussen maar persoonlijk contact , dat betekend iig geval voor mij de meerwaarde! ( zie als sfeer setting bijv. de filmpjes …)Ik hoop AL jullie lezers in 2011 eens te treffen en er gezamelijk een top tour-seizoen van te maken!
Het blijft een forum , dat is duidelijk.Maar ook dit jaar zijn weer legio mogelijkheden mee te touren.
Bijvoorbeeld zijn nu ook weer tourtjes gepland in bijv. midden Nederland.
Goed te bereiken voor iedereen!
Gooi eens en boedelbak-poul op, en rij mee zou ik zeggen!
Je zal verbaast zijn in de commitment die je er mee terug krijgt!;)
Greetingz Gerard !8)13 januari 2011 om 11:40 #520640poef gerard jij had nog al wat bij je dat schilt je 20 km per uur als ik het zooi hoor en dan toch dat ene onderdeeltje niet
hebben dat is wel klootten maargoed volgende keer beter
13 januari 2011 om 11:51 #520641Gelukkig had ik dan wel weer kop + voetpakking en een revisiesetje mee 😉
13 januari 2011 om 12:13 #520642hansieb :
Gelukkig had ik dan wel weer kop + voetpakking en een revisiesetje mee 😉Hans klopt helemaal , het was de tijd qua daglicht , wat er niet was en de optie met Transporter van Citta-Jeffey mee te rijden.
De club ophouden met de kostbare tour tijd , was de moeite niet waard, maar goed alsnog bedankt voor de koppakking .
Ben er nog niet aan toegekomen hem te vervangen. Komt 1 dezer dagen aan de orde
13 januari 2011 om 22:20 #520655jou si ging evengoed ook nog wel hard, terwijl je nog een halve brommer in je fietstassen had. in het eerste filmpje vind ik het er wel mooi uitzien als je hem aandieuwt (was toch wel zwaar denk?)
14 januari 2011 om 00:17 #520656Ja als gerard een licht mannetje was geweest was zijn brom goed genoeg geweest om met de kop groep mee te kunnen komen.
Want die kilo,s kost best aan snelheid ben ik ook wel achter gekomen.14 januari 2011 om 00:23 #520657Andree jij en ik weten de beste oplossing voor meer snelheid de komende toertjes. 😉
14 januari 2011 om 00:52 #520658Ja komkommers en crackers.
En ja ik weeg 125 Kg. + 65 kg Vespa SI + 20 kg bagage = 200 Kg!=)
Ik vind het nog steeds knap dat het blokje het voortsleept !
14 januari 2011 om 01:04 #520659Zeg Gerard moet jij niet eens wegen belasting gaan betalen dan? :pest
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.