Vespa-Ciao.NL
:: De Nieuwjaarstoer 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Nieuwjaarstoer 2011

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 407)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Hier het laaste deel met de kortere stukjes.

@jelle
      Een 80km red ie wel denk ik:thumb

tnerual
      Bijdrager

@Speedbuxy

nog een klein vraagje, de laatste dan 😉

wie is diegene die je toch nog redelijk goed kan bijhouden op de filmpjes 1 &2 vooral?

Martino
        Moderator

Filmpjes zijn best lang. Daarom weet ik ook niet goed wie je bedoeld. Soort vespa, kleur, rugtas? Ik denk dat je Vespa avanti of Frank80cc bedoelt.

Zeebodem.
          Bijdrager

Martino :
            Ik denk dat je Vespa avanti of Frank80cc bedoelt.

Ik denk het ook haha:D

speedbuxy
            Bijdrager

Martino :
              Ik denk dat je Vespa avanti of Frank80cc bedoelt.

Ja 1 van die 2duivels moet het wel wezen:D

Frank80cc
              Donateur

haha jep 😀

Gerarduz
                Donateur

Nou is er wat humor over mijn persoon, dat ik altijd tracht de spullen voor elkaar te hebben .
                  Klopt in in de meeste gevallen ook.;)

Ja ditmaal was ik de pechvogel met een lekke koppaking. Niet voorzien idd.
                  Wat wel voorzien was , is de pak lijst samen met Steven ingedeeld , wij waren WEL voorzien van :

-Dop/ratel/sleutel set 8 t.m 22
                  -Bougiesleutel
                  -Pijpsleutel maat 10/11
                  -Steeksleutel 32/36

-Steeksleutels:
                  8, 10, 11, 13
                  -Kleine verstelbare sleutel ( bahco)

-Combinatietang
                  -platte en kruiskop schroevendraaiers
                  -Zakmes
                  -Voelermaat

Onderdelen:
                  -Poelie’s
                  -Nieuwe condensator
                  -Benzineslang
                  -Bougie graad 7 nieuw
                  -Vario v-snaar
                  -Bandplakspul
                  -Bar-pomp voor autoventielen
                  -Gas- kabel
                  -Rem -kabel

-Klein spul
                  Allerlei moertjes, ringen, tyraps, koppelingsveren, wielas moeren, achterwiel moer, koppelingschaal.

Toevoegingen:

-Remkabel en gaskabel ( binnen)
                  -Ijzerdraad
                  -2takt olie
                  -Mengbeker
                  -Jerrycan
                  -Colafles voor brandstof
                  -Remreinger spuitbus

-Sleutel 36/32
                  -Griptang
                  -Sleutel 13 en 10 ring
                  -Plakset
                  -Tyraps lange 15 cm

En alles wat nog moest worden toegvoegd!

Net die fokking kopppakking niet! ( Die had ik wel standaard in mijn ratelset heb , maar we hebben Steven zijn ratelset in gezet.)
                  Alles is ook niet voor niks geweest bleek later… zie de nuttige reparaties die mede door deze paklijst zijn gerealiseerd ,gaskabel ect.

Zo zie je dat je idd je zaakjes voor elkaar kan hebben en vervolgens nog de domme pech kan treffen.
                  Maar goed , kan ik de humor van de reacties op mijn pechgeval, wel inzien .
                  Bovendien is het mij om het even. Samen uit , samen thuis! Geen raare inslag lijkt mij :thumb
                  Er kan immers altijd verbetering worden doorgevoerd , en ja ik word van minder dan 1 Kw, idd niet vrolijk !:@
                  Les voor de volgende tour!
                  Terecht en geef jullie alle recht mij op mijn gebreken aan te spreken , want zoiets kan idd, toch echt niet door de beugel getolereerd worden:lol

OFF TOPIC:
                  (Persoonlijke notie naar ieder Vespa/citta rijder:)

Ik heb een super rit gerederen en die gezelligheid kent geen prijs!:thumb
                  Dat is voor mij het verschil tussen persoonlijk contact en het beeldscherm.
                  Er zit geen venster tussen maar persoonlijk contact , dat betekend iig geval voor mij de meerwaarde! ( zie als sfeer setting bijv. de filmpjes …)

Ik hoop AL jullie lezers in 2011 eens te treffen en er gezamelijk een top tour-seizoen van te maken!
                  Het blijft een forum , dat is duidelijk.Maar ook dit jaar zijn weer legio mogelijkheden mee te touren.
                  Bijvoorbeeld zijn nu ook weer tourtjes gepland in bijv. midden Nederland.
                  Goed te bereiken voor iedereen!
                  Gooi eens en boedelbak-poul op, en rij mee zou ik zeggen!
                  Je zal verbaast zijn in de commitment die je er mee terug krijgt!;)

Greetingz Gerard !8)

OrangeCiao
                  Donateur

poef gerard jij had nog al wat bij je dat schilt je 20 km per uur als ik het zooi hoor en dan toch dat ene onderdeeltje niet

hebben dat is wel klootten maargoed volgende keer beter:thumb

hansieb
                    Moderator

Gelukkig had ik dan wel weer kop + voetpakking en een revisiesetje mee 😉

Gerarduz
                      Donateur

hansieb :
                        Gelukkig had ik dan wel weer kop + voetpakking en een revisiesetje mee 😉

Hans klopt helemaal , het was de tijd qua daglicht , wat er niet was en de optie met Transporter van Citta-Jeffey mee te rijden.

De club ophouden met de kostbare tour tijd , was de moeite niet waard, maar goed alsnog bedankt voor de koppakking .
                        Ben er nog niet aan toegekomen hem te vervangen. Komt 1 dezer dagen aan de orde:thumb

jeffrey citta
                        Donateur

jou si ging evengoed ook nog wel hard, terwijl je nog een halve brommer in je fietstassen had. in het eerste filmpje vind ik het er wel mooi uitzien als je hem aandieuwt (was toch wel zwaar denk?)

speedbuxy
                          Bijdrager

Ja als gerard een licht mannetje was geweest was zijn brom goed genoeg geweest om met de kop groep mee te kunnen komen.
                            Want die kilo,s kost best aan snelheid ben ik ook wel achter gekomen.

Martino
                            Moderator

Andree jij en ik weten de beste oplossing voor meer snelheid de komende toertjes. 😉

Gerarduz
                              Donateur

Ja komkommers en crackers.

En ja ik weeg 125 Kg. + 65 kg Vespa SI + 20 kg bagage = 200 Kg!=)

Ik vind het nog steeds knap dat het blokje het voortsleept !

Martino
                                Moderator

Zeg Gerard moet jij niet eens wegen belasting gaan betalen dan? :pest

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 407)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.