Vespa-Ciao.NL
:: De Nieuwjaarstoer 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Nieuwjaarstoer 2011

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 407)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Hier deel 3:thumb

Bij 10:56 hoor je duidelijk dat gerard z,n toerbuffel het aan het begeven is.

@jelle
      Florian geeft al antwoord op het probleem waarom ik minder voorin reed.
      Want als ik een driveby deed van alle members dan koste het best wat moeite en tijd om weer vooraan in de groep te komen.

Deel 4 komt soon:thumb

Strikert
      Bijdrager

@ speedbuxy
        op het laatst gingen we wel mooi geljk op 😛 ( ja gewicht speelt natuurlijk ook mee)

Anoniem

Filmpjes staan in de download 😀 kan ik ze kijken wanneer en waar ik wil 😀

niek1992
          Bijdrager

leuk filmpje! vooral de lengte van het filmpje;p hahah.

Steven
            Donateur

hey strikert jij rijdt echt verdomd hard op je citta, knap werk.

Strikert
              Bijdrager

haha dankudanku:D! ook mede mogelijk gemaakt door Vespaavanti =D

Waarom?

Kijk daar zijn dan eindelijk de plaatjes. Ik kon er helaas niet bij zijn maar gelukkig was dit dan ook de eerste van het jaar. Het ziet er iig koud maar gezellig uit:thumb

mikerosauer
                  Bijdrager

kan dit topic opslot aub of de prullebak in ? elke keer zie ik wat ik gemist heb :boos

FonS
                    Bijdrager

goedguus :
                      mooie manouvre @ 3:24 😛

Het is ook altijd verdomd irritant om met je snor brommertje vast te zitten achter zo’n trage automobilist :boos Daar heb ik ook altijd last van, waarom kunnen ze niet gewoon 80 rijden waar het mag, nee dan rijden ze 65 ofzo en ga ik er langs!

Mooi toertje jongens! Maar ik wacht toch nog even tot het zonnetje écht schijnt en ik de 19 inch Ciao weer naar buiten mag laten om de oldtimer toer te rijden :thumb

jeffrey citta
                      Donateur

01:05 haha hij rookt echt goed he!!

02:15 als iemand nou een muts mist, jelle heeft hem in ze jaszak!

verder echt genoten, toen wij naar huis gingen had gerard pech met de bromfiets, toen hebben wij hem maar even snel naar heiloo gebracht (mooi he in de transpoter??) kon ik hem toch wel uitrijden. gerard volgende keer gewoon uitrijden he!

speedbuxy mooie filmpjes en foto’s hoor, altijd mooi om het weer trug te zien.

aapie90
                        Bijdrager

Film materiaal ziet er goed uit speedbuxy,,

mooi landschap hebben wij alkmaarders hier dichtbij nietwaar?

Frank80cc
                          Donateur

Mooi film werk hoor, heb al zin in de midden tour !!!

speedbuxy
                            Bijdrager

Strikert :
                              @ speedbuxy
                              op het laatst gingen we wel mooi geljk op 😛 ( ja gewicht speelt natuurlijk ook mee)

Ja das was een leuk nek aan nek raceje zo zie ik het graag:thumb

@max
                              Ja ik miste je bij de start al, ik had gehoopt op wat meer simo geweld maar was weer de enige:(
                              Maar over 2 a 3 maandjes komen er vast weer kansen zat voor een raceje:thumb

@aapie90
                              Ja het is altijd mooi toeren in die omgeving:thumb

Hier deel 4 en 5

Deel5

hansieb
                              Moderator

tnerual :
                                heey! inderdaad, de geluidjes die je voor elkaar krijgt op het filmpje als jullie samen goed vooruit gaan, zijn zeer leuk om aan te horen!

Zeer leuke foto’s! Maar zie ik daar niet op een van de foto’s een mooie Proma Gun? Op die grijze ciao? En van wie is dit?

Leuk hoor!

Reed ik op, had hem van een maatje geleend. Hulde aan de verotte 43DR evo die eronder zat, toch nog een goeie 70-75km/h met pulley 80.

@andre Weer bedankt voor de filmpjes.

Al met al een leuk tourtje, maar nog een klein beetje te koud. Volgende keer trouwens weer op eigen brommer 😉

Jelle
                                Topic starter

Hey ik zag mij zelf voorbij schieten :D:D:D filmpje 4 bij 3:15. Ik ben toch wel benieuwd welke snelheid mijn cittaatje nou haalde…
                                  @avanti, heb jij een idee?

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 407)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.