Vespa-Ciao.NL
:: De Nieuwjaarstoer 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Nieuwjaarstoer 2011

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 407)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

goedguus :
      mooie manouvre @ 3:24 😛

Je bent me voor zou net een edit doen dat daar m,n ”mooie” inhaal actie plaats vond.
      Maar dit was zo niet de bedoeling, maar toen ik gas gaf zag ik hem niet en toen ik hem zag dacht ik ach dat red ik nog wel, en toen ik door kreeg dat hem dat toch niet werd vond ik remmen ook geen optie meer.
      Maar dit filmpje was het stukje ook wel:D want bij 11:16 in dat filmpje verrem ik mij en rijd ik de berm in:D
      Moest duidelijk weer even inkomen, en daar was schoorl en omgeving afgelopen zondag niet de geschikste plek voor:D

@evert
      Ja je hebt zeker wat gemist, want qua close calls blijft dit wel een ritje om te herinneren.
      Maar heb nog genoeg film materiaal over om straks even voor te gaan zitten:thumb
      Heb alleen jammer genoeg je collega rijder frank niet op film staan waar ie 2x achter elkaar aan de berm inrijd:D

@jordi
      Er komen nog 2delen volle delen van dik over de 10min en een shortcuts part:thumb

@tnerual
      Ik rijd gewoon met m,n simo setup die links in de specificatie lijst staat.
      Maar straks in de het stukje waar ik wissel met frank80cc zijn brom zitten mooie soundjes in, want daar zitten stukjes twin sound in omdat we vlak naast elkaar boeken met zowat hetzelfde toerental.
      Dat hoort ook best vet:thumb

@Jeffrey
      Hier de foto,s

Hier het vertrek uit leeuwarden.
      (volgens mij was alex net naar de plee:D)

Hier onze eerste pitstop bij het strand.(gerard en hans waren toen zoek)

Jordi z,n nieuwe peuken houders:D

Fits like a glove:D

Alleen jordi dacht hier anders over:D

Dus toen hebben we ze stephan aangeboden als handwarmers maar die vond dat opties ook minder mooi:D

De zee

Frank 80cc z,n bougie:D

Jelle bij ondergaande zon:D

En citta,s in het zonnentje gezet:D

Dit zijn foto,s van fotograaf gerard die even wat foto,s geschoten heeft toen mijn gas kabel stuk was.

Sommige mensen hier zien ze volgens mij vliegen:D

[im]http://www.mijnalbum.nl/Foto-SUDIVGOE.jpg” />

Jelle bespeurd wat in z,n ooghoek:D

@steven
      Jij nog bedankt voor het bij staan met de gaskabel wisselen:thumb dat deed me net genoeg spirit krijgen want had er echt de ballen zin aan:D

Steven
      Donateur

hey buxy mooie filmpjes, iedereen staat er wel op. top dat je de moeite wil nemen voor het filmen! ik ga er ff goed voor zitten, minuten lang race footage 😀

speedbuxy
        Bijdrager

Volgende van 13min+ staat alweer in de upload:thumb

Steven
          Donateur

heheh er is nog 1 foto die ik mis, ik boven op de zeewering 😀 waar is die 😛
            tja die gaskabel, het was fiksen of lopen 😀 ik ben van de hands-on approach :thumb

AC RACING
            Moderator

Al met al weer een top toertje! Dr zaten een paar mooie stukken tussen(alleen jammer van t verkeer.)
              Leuk begin van het nieuwe toerseizoen. nu nog wachten op het mooie weer.8)

En nog enkele punten voor op de vergadering:
              -een zeker persoon had de spullen niet voor mekaar….:D
              –en wie was toch die meid?!:lol

niek1992
              Bijdrager

Welke meid? ;p ik heb nooit een meid gezien hoezo?

Je bedoeld dat meisje die in die Jeep zat?

AC RACING
                Moderator

niek1992 :
                  Welke meid? ;p ik heb nooit een meid gezien hoezo?

Je bedoeld dat meisje die in die Jeep zat?

Ney dit valt onder een stukje Groningse humor:pest

dartfreak
                  Bijdrager

Toppe filmpjes speedbuxy

alleen best een leipe inhaalacktie ronde min 3.30 waar je die auto voorbij gaat

speedbuxy
                    Bijdrager

@steven
                      Die wou ik je even via de om toesturen;)
                      Maar dan met terug werkende kracht:D
                      Steven @ de noorse kust:D

(ze zijn in groot formaat dus er even op klikken en kopieren dan heb je ze ook meteen:thumb)

@alex
                      Ja das wel een mooie eerst het 1kw gebeuren en dan nu dit:D
                      In deel 3 die straks komt is de ondergang van z,n brom duidelijk te horen op de film.
                      (hij kraakt er rammeld erover)

En welke meid?
                      Was de wiet deze keer weer zo goed dat ik zoiets intressants over het hoofd heb gezien:D

OrangeCiao
                      Donateur

Volgens mij heeft Alex het over Gerard die zen zaakjes altijd voor mekaar heeft :con

tnerual
                        Bijdrager

heey! inderdaad, de geluidjes die je voor elkaar krijgt op het filmpje als jullie samen goed vooruit gaan, zijn zeer leuk om aan te horen!

Zeer leuke foto’s! Maar zie ik daar niet op een van de foto’s een mooie Proma Gun? Op die grijze ciao? En van wie is dit?

Leuk hoor!

hansieb
                          Moderator

Spullen niet voor mekaar, daar word je niet vrolijk van 😉 Gerard nog bedankt voor plekkie in de bus.

Steven
                            Donateur

hey Hansieb verander je mijn status nog even in topgozer? dat was de deal he 😀
                              thanks buxy, mooi plaatje zo’n zeeman op de wal 😛
                              lol @ AA-T

Jelle
                              Topic starter

Leuke filmpjes Andree, alleen jammer dat ik er zo weinig rijdend opsta…
                                Moet je volgende keer toch maar weer wat meer voorop rijden 😉

Florian
                                Moderator

speedbuxy :
                                  En welke meid?
                                  Was de wiet deze keer weer zo goed dat ik zoiets intressants over het hoofd heb gezien:D

Hahaha,

Je had al een paar mooie manouvres gemaakt zie ik wel haha, autootje rechts inhalen, even later tussen 2 auto’s door rijden die automobielisten zouden wel denken van wtf!

Nee maar mooi beeldmateriaal Andree:thumb

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 407)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.