Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Nieuwjaarstoer 2011
- Dit onderwerp bevat 406 reacties, 50 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 2 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 januari 2011 om 23:09 #520552
was inderdaad een geslaagd toertje en iedereen had een lekkere snelheid
9 januari 2011 om 23:59 #520554Nou Andree ,bij deze ff een duumpke omhoog
. IK wil niet je satus als greppelwaaghals laten ondersneeuwen… (je blijft ons immer ovetreffen! )
Onder het feit dat jij er wéér één prachtige (uitduizenden) reportage van hebt gemaakt en ons er plezier mee doet, als toetje op de tour!
Hulde:worshippy
10 januari 2011 om 00:01 #520555Zo, na de afterborrel bij Gerard ook weer lekker warm thuis. Alhoewel ik de kou van de tour persoonlijk vond mee vallen.
Eerste tourtje voor 2011 zit er weer op. In alles geslaagd, maar het leek wel weer of het wennen was. Ean aantal keer versplinterde de groep en was het door de drukte op de zondag wel een redelijk link tourtje. Aan de andere kant hebben we ook nog zoiets als half gas Andree. 😀 Jammer dat een van de deelnemers moest afhaken vanwege de snelheid, maar er zal vast iemand in de buurt deze persoon kunnen helpen de Si wat vlotter te laten brommen.Jelle bedankt voor dit eerste tourtje maar ook de vader van Jeffry voor het rijden van de bezemwagen. Deze kwam goed van pas omdat een persoon het spul niet in orde had. 😉
10 januari 2011 om 10:23 #520556Was een geslaagde tour, met mooie en linke momenten:P
Ik was om half 11 weer thuis.
Helaas was ik m’n camera vergeten dus heb alleen wat melige foto’s van bij Rico thuis, die volgen nog:lol
Ff wat offtopic, ik moest vanochtend van 8 tot 10 uur lessen en dan zou ik om kwart voor 11 examen hebben (motorrijbewijs).
Is afgelast vanwege de gladheid:(
Toch zuur als je na een drukke dag om kwart over 1 eindelijk in bed ligt, er om half 7 uit moet om op tijd te zijn en vervolgens tot 10 uur moet zitten wachten bij de rijschool voor niks.
Maja, eind januari weer een kans waarschijnlijk, hopen dat de weergoden me dan wel de kans geven om af te rijden.10 januari 2011 om 10:39 #520557ziet eruit als een geslaagde toer,
mijn brommer vertoonde geratel dus vandaar dat ik niet bij deze thuiswedstrijd was verschenen.@vespaavanti, klote man!
succes de volgende keer en hopen op de weergoden;)10 januari 2011 om 12:08 #520563@gerard
Thx daar doen we het ook voor
@stephan
Das idd wel zuur ja:( want als je het even eerder had geweten had je tenmiste lekker kunnen uitslapen
Maargoed nieuwe ronde nieuwe kansen
Het was waarschijnlijk je dag niet geweest moet je maar denken;)
Zo had ik gisteren bv niet voor een examem moeten gaan want dat was duidelijk mijn dag niet:D@aapie90
Ondanks een rare ratel had je natuurlijk wel kunnen komen, het was toch een thuis wedstrijd voor je dus als je brom stuk was gegaan had je altijd in de buurt geweest;)10 januari 2011 om 12:10 #520564@speedbuxy,
aangezien ik een wedstrijd tegen de koploper had gisteren zou ik alleen naar de ontmoetingsplek en weer terug rijden binnen krap tijdsbestek. Om dan te laat bij de wedstrijd te komen dankzij een haperende ciao moet ik niet hebben natuurlijk;)
volgende x betert10 januari 2011 om 13:05 #520566Ik wacht vol smart op meer foto’s en filmpjes:lol
10 januari 2011 om 15:46 #520569Het was een te gekke tour, de route was mooi uitgekozen. Enige waar ik zelf een hekel aan heb zijn andere weggebruikers, op v-c toerders na. Het was druk druk overal in de dorpjes.
Ik ben blij nog een aantal rijders op weg geholpen te hebben met mijn gereedschap, domme pech kan iedereen overkomen.
Ikzelf moet toch een andere uitlaat monteren, die leo cc is niks icm evo carters, en poelie 55 is mooi in het vlakke land hier in Grunn, maar verder rijdt het kut.
Verder echt voor herhaling vatbaar!! echt een gezellige groep, mooie en snelle brommers en een prima route!!
10 januari 2011 om 16:13 #520571@florian
Ga er dan maar goed voor zitten want hier is deel 2 van een 12min
Ik neem aan dat de beeld kwaliteit iedereen zo wel weer tevreden is?
Ik heb de HD fuctie eruit gelaten omdat dit erg veel extra tijd kost om naar om te zetten.En ik wil nu aan het eind van het jaar ook een dvd box van het afgelopen toer jaar gaan maken en dan zijn HD filmpjes ook geen mooie basis omdat je ze dan niet en in dvd speler zou kunnen bekijken.
De filmpjes zijn nu gewoon op dvd 16:9 kwaliteit
Ik zal direct m,n foto,s ook even uploaden en offcourse is deel 3 ook al in de maak
10 januari 2011 om 16:34 #520078mooie manouvre @ 3:24 😛
10 januari 2011 om 16:35 #520077Ik zeg grandioos andree

als ik nu zo naar de filmpjes kijk,baal ik er nog meer van dat ik er niet bij was…
beste opkomst zo te zien 😉top filmwerk weer andree!
10 januari 2011 om 16:35 #520074mooi filmpjes
ben al weer benieuwt naar het volgende beeld materiaal
10 januari 2011 om 16:39 #520572hey, leuke filmpjes, ga het 2de ook bekijken! Zag er zeer top uit!
Wil ook graag wel eens mee toeren, maar ben Belg…:?
@speedbuxy; Met welke setup was jij daar?
edit: prachtig geluid rond 2:50 op 2de filmpje!
10 januari 2011 om 16:40 #520573als ik het zo weer zie heb ik al weer zin in de volgende toer!!
nu nog wachten op de foto’s. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.