Vespa-Ciao.NL
:: De Nieuwjaarstoer 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Nieuwjaarstoer 2011

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 407)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lennaert
    Sleutelbeheerder

Jelle :
      Ach ik neem in ieder geval geen regenpak mee, mocht het gaan regenen… Dan gaan we gewoon schuilen.

ik ga mezelf in halfords tasjes kleden! haha nee.
      alleen me schoenen 🙂

regen is een goed begin van het tour jaar 🙂 haha.

heb er zin an! hopelijk heb ik nog even gekeken naar de brommer voor ik ga verschijnen maar zal wel goedkomen

jeffrey citta
      Donateur

Jelle :
        Ach ik neem in ieder geval geen regenpak mee, mocht het gaan regenen… Dan gaan we gewoon schuilen.

welja! maar laten we maar hopen dat het niet gaat regen he! dat is veel beter.

Frank80cc
        Donateur

ik kijk helemaal niet naar me brommer, wordt gewoon starten en lopen maar 😛

speedbuxy
          Bijdrager

Frank80cc :
            ik kijk helemaal niet naar me brommer, wordt gewoon starten en lopen maar 😛

Is je brom dan is z,on goeie staat dat het na het starten meteen lopen word:D

Martino
            Moderator

Bij mij is het lopen, lopen en nog eens lopen en dan zijn er enige tekenen van leven. Ofwel het pekelblokje rijd. 😀

speedbuxy
              Bijdrager

Ach het schilt, jij en frank kunnen met dat geloop altijd nog terecht bij die marathon die er in de buurt plaats vind:D

Martino
                Moderator

Zonder gekheid wil ik nog altijd een keer een marathon lopen. Ik deed vroeger wel de halve marathon en andere langere afstanden, maar de marathon ontbreekt nog. Aankomende zondag komt alleen weer heel vroeg aangezien ik wel weer een jaar aan voorbereiding voor het lopen nodig zal hebben. 😀

Ik houdt het lekker op brommen zondag.

speedbuxy
                  Bijdrager

Je hebt zelfs ook nog ervaring nou dan is de boel helemaal rond:thumb jou brom blijft dus in grunn dat geeft ons weer extra inpak ruimte en dan kan jij mooi je maratonnetje lopen:D
                    Dan noem ik 2 vliegen in 1 klap:D

En dat je al een tijdje niet meer gelopen hebt is niet erg zoiets moet je namelijk meteen weer vol instappen dat vinden de voeten en benen het prettigst:D
                    En ik kan dat weten als ex top sporter op alle sport gebieden die er maar denkbaar zijn:D
                    (behalve ballet dan:D)

Martino
                    Moderator

We kunnen natuurlijk ook gewoon allemaal de brommers thuis laten. aangezien ik hier met een ex-top sporter te doen heb. We nemen allemaal alleen een paar loopschoenen mee richting Alkmaar.

Ik kan van werk ook nog wel wat balletschoentjes(kleur roze) mee nemen mocht je alsnog willen orienteren op dat vlak? 😉 Geef dan wel je maat even door?
                      Onder het motto je moet alles een keer gedaan hebben. 😀

speedbuxy
                      Bijdrager

Het is heel verleidelijk en m,n voeten jeuken erover, maar ik moet van de arst rust houden want mijn gewrichten kunnen mijn hoge tempo van sporten niet bijhouden dus dat sleet wat te hard allemaal:D
                        Maar anders had ik het graag gedaan:thumb en dan ook op die ballet schoenen want dan kon ik idd meteen mooi bijleren en dat was dan weer mooi 2vliegen in 1klap geweest;)

Frank80cc
                        Donateur

Van rennen wordt je moe!!!

Mike
                          Bijdrager

Die weersvoorspelling voor zondag wordt al beter:D

Neerslag kans is nog maar 30% en 0mm regen:)

heb er zin!

Mike

speedbuxy
                            Bijdrager

Kijk dat lijkt erop:thumb
                              Zal de korte broek voorvast even erbij zoeken:D

Mike
                              Bijdrager

Temperatuur rond Alkmaar is zondag zo’n 4 á 5 graden dus die korte broek zou ik maar in de kast laten hangen:P

btw:P jij hebt toch alleen cavello’s?:P ( ofzo )

Mike

Frank80cc
                                Donateur

Ja gaat weer een top tourtje worden !!

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 407)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.