Vespa-Ciao.NL
:: De Nieuwjaarstoer 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Nieuwjaarstoer 2011

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 407)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

aapie90
    Bijdrager

Ik stel voor:
      mensen uit sint pancras en daalmeer verzamelen kwart over 10 bij kruising Daalmeerpad / Vroonermeerweg.
      Kan Jeffrey eventueel ook aansluiten

Jamai
      Bijdrager

zoiets lijkt me ook wel een goed idee adriaan. waar is die kruising precies? 😀

aapie90
        Bijdrager

of anders bij mij thuis, is ook prima.
          kruising is vroonermeerweg bij de doseerpaal (nieuw)

Jamai
          Bijdrager

oh oke ja die kruising is wel goed. wist even niet waar je bedoelden;)

Ciao91
            Bijdrager

jongens, hierbij meld ik me definitief af voor deze toer 🙁
              wilde écht graag mee, maar mijn blokje loopt nog niet écht ‘betrouwbaar’ goed en heb nog geen brom-klok, waardoor hij nu écht veel toeren maakt met de snor-klok.

hopen dat er in ’t voorjaar/van de zomer ook veel toeren worden gehouden, waarbij we ook een heel weekend zullen toeren (met overnachting) lijkt me fantastisch! 😀

veel plezier aankomende zondag en post maar flink wat foto’s :thumb

DaanCiao
              Donateur

Mannen, hierbij meld ik me helaas ook af.
                Moet plotseling werken dus gaat het niet lukken.

Hopelijk in het voorjaar veel toertjes waar ik eindelijk een keer mee kan rijden(mits ik weer een ciao/citta heb:D).

Jullie tourse en maak maar wat toffe fotos!:thumb

jeffrey citta
                Donateur

ik rijdt denk ik door warmehuizen, en dan langs de kanaaldijk. ik denk dat dat het makkelijkst is vanuit schagen,
                  als ik dan nog naar daalmeer moet, ik zou al niet eens weten hoe ik daar moet komen, (kom ook nooit in alkmaar op de brommer)
                  ik kijk nog wel of me vader me meschien wil brengen, en anders ga ik richting de autocross naar warmehuizen, en dan over de kanaaldijk.

Batty
                  Donateur

@ jeffrey citta jij bent echt een beetje wereld vreemd he, vorige keer wist je sintmaarten ook niet te vinden:D

rijd anders gewoon naar het kanaal toe en blijf die volgen dan kom je er van zelf.:thumb

jeffrey citta
                    Donateur

ja ik weet het:D haha ik wist niet eens aan welke kant schagen lag:D
                      ik rijdt eerst naar de kanaaldijk waar maaaxx?? op mijn wacht dan rijdt ik met hem weer mee naar…hmm ook weer een verzamel plek waar aapie90 en jamai staat met een paar vrienden.

batty hoelang is het rijden van uit sintmaarten naar alkmaar.

Mike
                      Bijdrager

op mijn brommer is het via het kanaal een kleine 20 min.

van mijn huis naar heiloo ook zo iets dus reken een uur om naar de startplek te komen jeffrey;)

Mike

jeffrey citta
                        Donateur

okee dan ga ik rond kwartover negen weg, dan ben ik wel rond tien uur aan het begin van alkmaar

Frank80cc
                          Donateur

We krijgen wel regen, 40% kans wel gelukkig 1 mm.. maar als zaterdag op schuift naar zondag zijn we de lul 😛

Martino
                            Moderator

Niet alleen het weer is zo veranderlijk, maar ook de verschillende weersvoorspellingen.
                              http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Alkmaar/4058218
                              vanmiddag 17:00 kregen we voor zondag nog een 7 als cijfer.

Jelle
                              Topic starter

Ach ik neem in ieder geval geen regenpak mee, mocht het gaan regenen… Dan gaan we gewoon schuilen.

mikerosauer
                                Bijdrager

veel plezier heren,jammer dat ik er niet bij ben.

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 407)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.