Vespa-Ciao.NL
:: De Nieuwjaarstoer 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Nieuwjaarstoer 2011

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 407)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Ik wou bij deze dan al even melden dat ik in de file sta en 11:30 niet ga redden:D
      Nee grapje hoor ik rijd met de grunn crew mee dus ik bepaal zelf m,n tijd niet.

SuperSi
      Bijdrager

hmm, mijn brommer is er net mee genokt.
        hopen dat ie weer rijd op zondag.

Jamai
        Bijdrager

hoelang is het ongeveer eigenlijk?

dan weet ik of ik nog een jerry can mee moet nemen op de brommer of niet.

Steven
          Donateur

Een goede indicatie van het aantal kilometers dat we gaan rijden zou wel handig zijn. Ik heb geen idee wat mijn brommer nu zuipt omdat ik een hele andere setup heb dan tijdens d’Olle Grieze racetour.

En ik heb er echt zin in!! hopelijk gaat het door, dan wed ik dat het een te gekke tour wordt. Ik zie graag de omgeving terug waar ik vroegah vaak op vakantie ging.

EDIT; Ik ben er niet zo bekend, maar als we kunnen tanken onderweg dan scheelt dat een hoop gesjouw :thumb ik zie net als jou het probleem ook niet

Mike
            Bijdrager

Steven osh en jamai

Als jullie nou gewoon een beetje 2T olie in jullie tas stoppen met een maatbekertje kun je gewoon overal tanken dus ik zie dat probleem niet zo?

ik schat dat de toer zo rond de 60 Km ligt.

dus menig getuned 43mm blok zal dan net aan wat extra’s moeten tanken

Mike

aapie90
              Bijdrager

kleine offtopic:
                zou iemand voor mij een setje van deze:

http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=169

mee kunnen nemen:) alvast bedankt

VespaAvanti
                Donateur

Auto is geregeld:thumb
                  Nog ff wat beunen er aan om hem 100% betrouwbaar te krijgen:D
                  Dan me brommer nog fixen en we zijn er helemaal klaar voor:thumb
                  Tijd zat:P

Steven
                  Donateur

Jelle ik stel voor dat we om 12 uur vertrekken, dat geeft ons en anderen die van ver komen net wat meer tijd voor het reizen.

Ben ik ook wel voor:thumb

Gerarduz
                    Donateur

steven osh :
                      Jelle ik stel voor dat we om 12 uur vertrekken, dat geeft ons en anderen die van ver komen net wat meer tijd voor het reizen.

Ben ik ook wel voor:thumb

Ik ook , aangezien het voor ons, net dat beetje meer ruimte geeft alle lading goed te zekeren en er misschien een optie kan voorkomen , dat we met aanhanger gaan rijden en dat de reistijd nog langer zal maken .

Frank80cc
                      Donateur

12 uur vind ik ook een betere tijd:thumb

tvmierlo
                        Donateur

Mike :
                          Steven osh en jamai

Als jullie nou gewoon een beetje 2T olie in jullie tas stoppen met een maatbekertje kun je gewoon overal tanken dus ik zie dat probleem niet zo?

of je pakt een tankdop waar de maatbeker in zit, dan heb je zelfs geen maatbeker meer nodig:P Stephan z’n brommer is er volgens mij niet van vastgelopen, hij gebruikte alleen 2x zoveel olie(de helft op de grond gebrast:P)

Lennaert
                          Sleutelbeheerder

zet me toch maar weer terug haha 🙂 heb wat kabels omgeleid.

50dr elec blok op de oldtimer.

nu eerst maar even spaken spannen voor de zekerheid.

cp blokje ligt open van de oldie wat een rommel zeg maar wel mooi om te zien.

Zeebodem.
                            Bijdrager

:(:(:(

Beste makkers….
                              Ik moet helaas afzeggen…
                              Er is een collega ziek geworden,en ik moet zijn dienst overnemen…:'(

Ik baal er echt super van!Maar goed,helaas pindakaas..overmacht..

Alsnog veel plezier natuurlijk jongens,en het eerst volgende tourtje staat zeebodem aan de start natuurlijk:thumb

jeffrey citta
                              Donateur

zijn er nog mensen die langs schagen komen op de brommer, of meschien waar ik langs rijdt als ik naar alkmaar toe rij?
                                meschien dat we dat in een groepje heen kunnen gaan, omdat ik anders helemaal aleen heen moet rijden.

Steven
                                Donateur

Hey Zeebodem er moet ook brood op de plank, doe je weinig aan. :thumb Volgende keer maar weer 😉

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 407)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.