Vespa-Ciao.NL
:: De Nieuwjaarstoer 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Nieuwjaarstoer 2011

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 407)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

misterd11
    Bijdrager

prutsers in noord holland, ik zou maar ff oppassen anders ben je straks 2 lekke banden rijker:D

Dan ben jij meteen 2complete wielen armer want die hangen dan in mijn ciao:D

Lennaert
      Sleutelbeheerder

@jelle

eerlijk gezegd het blokje was knap! enige punt was blijkbaar dat het schroefje beetje metaal moe was na 36 jaar 🙂
        dus even kijken voor een oplossing.

@bux

dacht dat je wat nieuws ging doen?

jeffrey citta
        Donateur

mijn citta blijft het de hele toer doen hoop ik, niet zoals op de noordholland toer.

speedbuxy
          Bijdrager

@Flenny
            Ja was en is ook nog steeds de bedoeling, alleen kon ik mezelf in de koude weken er niet toe pakken om ermee bezig te gaan.
            (ik sleutel namelijk het liefst voorop het pad:thumb)
            Maar zodra de eerste blad puntjes weer aan de bomen komen dan ligt de nieuwe toer ciao uit elkaar voor de las aanpassingen en een het spuitbeurtje:thumb

-RobinvS-
            Bijdrager

Als iemand zich alsnog aanbied om langs woerden te rijden, zijn ik en kilian absoluut weer beschikbaar :thumb

VespaAvanti
              Donateur

stefkee3 :
                @ stephan, Leen die citroén van tinnemans:) plaats zat zou ik zeggen

Punt één werk ik daar niet meer
                Punt twee heb ik dat al eens geprobeerd en mocht dat alleen voor korte (lees max 35 km enkel) ritjes

speedbuxy :
                @stephan
                Jij ziet een auto kopen haast hetzelfde als het kopen van een pak bloem of niet:D
                Want een normaal mens kijkt altijd wel even rond voordat ie wat koopt, mij jij hangt volgens mij gewoon een paar advertenties op een dartbord en gooit een pijltje voor degene die hem gaat worden:D

Mwa, zo ongeveer:P
                Ik zoek iets voor 250 euro met nog ff APK en een trekhaak, die pleur ik daarna wel weer op marktplaats weg voor hetzelfde:)
                Probleem is nu dat ik elke avond moet werken, juist dat zijn de momenten dat advertent marktplaats thuis is:(
                Dus wordt nog spannend, ga morgen ook ff wat garage’s in de buurt afbellen of ze niet nog wat inruilers hebben staan:D

niek1992
                Bijdrager

ik en @maaxx zullen waarschijnlijk ook meetuffen, als het weer meezit ;). dus schrijf ons maar in! 😀

Zeebodem.
                  Bijdrager

Weet iemand toevallig al wat vooreen weer het zondag gaat worden?
                    Ik hoop droog..Heb er al wel zin in!!

Jelle
                    Topic starter

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Alkmaar/4058218

Zo als het er nu uitziet, hebben we kans op een klein buitje… Maarja niks is zo veranderlijk als het weer hé

OrangeCiao
                      Donateur

zo ik heb er ook al weer zin in nauw maar hoppen dat Stephan een autootje kan vinden :thumb

Frank80cc
                        Donateur

Ik ben er ook wel bij, morgen pakketje van jmpb en dan ga ik eens met poelie rijden denk ik 😀

Lennaert
                          Sleutelbeheerder

tap set besteld wellicht nog op tijd voor de tour binnen en me cp gaatje gemaakt.

Frank80cc
                            Donateur

wat is de Tijd dat we gaan vertrekken kan ik niet vinden in de begin post

Jelle
                              Topic starter

Goed dat je het zegt…. was ik helemaal vergeten.
                                We verzamelen om 10:30 / 11.00 uur en vertrekken om 11.30 uur!

Ik heb het ook even in de begin post gezet. Mocht je van ver komen, dan is het handig als je mijn telefoonnummer hebt ivm. files o.i.d, deze kun je bij mij opvragen via PM.

Frank80cc
                                Donateur

oke ik zal er niet eerder zijn dan 11 uur hoor 😛

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 407)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.