Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › De Nieuwjaarstoer 2011
- Dit onderwerp bevat 406 reacties, 50 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 2 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 januari 2011 om 17:18 #520231
Heren wat is dit nu? Het grote ik meld me af topic. Kom op eerste toertje dit jaar laten we allemaal ons best gaan doen om er een leuk dagje van te maken.
Ook ik ben nog niet helemaal klaar. Maar ga zeker mijn best doen.
2 januari 2011 om 17:18 #520232Ik kom er net achter dat er volgende week de halve marathon van Egmond is 🙁
Dit betekend, heeel veel politie in egmond eo. en waar we willen beginnen is één van de parkeerplaatsen voor deelnemers…http://www.egmondhalvemarathon.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=28&Itemid=33 (P1)
Dus ik denk dat ik maar Egmond van mijn route afhaal, of willen er mensen gaan kijken?
Ik zal ook meteen een andere verzamelplek gaan zoeken… (alle parkeerplaatsen hier in de omgeving zullen vol staan)
2 januari 2011 om 17:20 #520233No prob. toch?
Spreken we idd op een ander plekje af. Jelle jij kunt vast ook wel achterhalen waar die marathon langs gaat. Het doorkruisen van die route lijkt me ook niet al te slim.
2 januari 2011 om 17:23 #520234Martino :
Heren wat is dit nu? Het grote ik meld me af topic. Kom op eerste toertje dit jaar laten we allemaal ons best gaan doen om er een leuk dagje van te maken.Ook ik ben nog niet helemaal klaar. Maar ga zeker mijn best doen.
Ik ga op een leenciao 😉 Vind mijn 50cc blokje wel heel erg traag.
2 januari 2011 om 17:23 #520235Ai das min:(
Dan idd de route maar omgooien, want politie in de buurt erbij is nooit goed.
We kunnen toch ook de andere kant langs de kust op toeren richting den helder enzo
Das ook wel een mooie omgeving om in rond te tuffen
2 januari 2011 om 17:28 #520236moah we passen het wel iets aan:)
vanaf de “hondsebossezeewiering” ( petten ) richting het noorden is er weinig aan hoor, enkel callantsoog is nog leuk maar meer ook niet.
ik heb jelle al een pm gedaan
Mike2 januari 2011 om 17:28 #520237Zeg Hans ga je niet op je RV? Ook je 50cc blokje is niet te traag hoor. Grote kans dat ik met een simpel Creco blokje ga rijden. 😀 Eens kijken wie er dan de finish haald tussen al dat Simonini geweld. 😉
Eerlijk gezegd maakt mij die route niet veel uit. Gewoon een lekker stukje toeren is belangrijker aan het begin van dit jaar.
2 januari 2011 om 17:35 #520238Er hoeft niet veel aangepast te worden, alleen Egmond valt af en we kunnen er nog steeds langs. Alleen niet doorheen. De leukste dorpen zijn Bergen aan Zee, Bergen en Schoorl, die hebben niets met die marathon te maken:)
Mike2 januari 2011 om 17:43 #520227Ooh dan is er weinig aan de hand dan kunnen we die kant nog makkelijk om

Dan is het alleen nog even opzoek naar nieuwe parkeer gelegenheid.2 januari 2011 om 17:45 #520240Ja beter niet via egmond dan. Denk dat er veel mensen zonder begrenzer rijden. Maar schoorl bergen alkmaar is toch ook een leuk stuk.
2 januari 2011 om 17:50 #520241
We parkeren gewoon weer bij de plek, waar we de laatste noordholland toer verzamelden…(pijl 1)
Maar omdat hier heel misschien te weinig plek is voor alle auto’s, heb ik het parkeerterrein van de sportverenigingen er ook maar opgezet. (pijl 2)
Het adres voor in de TomTom is Het Zevenhuizen 44, HeilooDe route is ook iets gewijzigd, we rijden nu vanuit Heiloo, naar egmond-binnen en dan door de polder naar Egmond a/d Hoef en daar vanuit naar Bergen…
2 januari 2011 om 18:43 #520243Martino :
Zeg Hans ga je niet op je RV? Ook je 50cc blokje is niet te traag hoor. Grote kans dat ik met een simpel Creco blokje ga rijden. 😀 Eens kijken wie er dan de finish haald tussen al dat Simonini geweld. 😉Eerlijk gezegd maakt mij die route niet veel uit. Gewoon een lekker stukje toeren is belangrijker aan het begin van dit jaar.
Twijfel nog een beetje. Mijn eigen ciaotje rijdt wel oke, 50cc power met top one (topspeed 50-55kmh)
Anders leen ik van een maatje een 43mm kit racing ciaotje. Het rijdt wat relaxer als je gewoon halfgas met een wat dikker blok broest.
2 januari 2011 om 18:47 #520244als ik de oldtimer nog even af heb kunnen stellen een dezer dagen dan ga ik waarschijnlijk toch wel op komen dagen 🙂
alleen rijd ik dan wel 45 haha maar goed! beter iets dan NIETS!edit: moet dan wel echt Zeer weinig sneeuw liggen en niet sneeuwen die dag.
( behoud van lak en chroom )2 januari 2011 om 19:34 #520250Joh de minimale snelheid is 35 km/u, dus 45 is hard zat…
Als ik mijn Simo citta niet lekker rijdend krijg, dan ga ik misschien ook wel met een standaard blokje rijden…
2 januari 2011 om 20:30 #520251Ik ga er denk ik niet bij zijn, met oud en nieuwe beste koorts gehad vandaag geen koorts meer. Me keel doet echt facking pijn, dus lijkt me geen strak plan ook al ben ik beter over paar dagen om dan gelijk met me kop in de kou te gaan rijden de hele dag.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.