- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 8 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 juli 2008 om 22:50 #431437
VespaAvanti :
Je kan ook gewoon alleen de snoruitlaat van de citta pakken en die er op hangen;)
Dan loopt hij waarschijnlijk ook niet meer te hard
Waarschijnlijk is dat de meest simpele en snelste oplossing !!!!!
5 juli 2008 om 08:37 #431438moet gewoon kunnen, maar ik weet niet of de bravo uberhaupt wel in 25km/h versie is gemaakt 😉 je zou het kunnen proberen natuurlijk 🙂 je kan inprincipe gewoon heel het blok incl carb etc zo onder de citta vandaan halen en onder de bravo knallen, maar je kan ook eerst met alleen de snor uitlaat proberen 🙂 het volgende wat je dan kan doen is carb etc over zetten van de citta dan heb je inprincipe ook al dat hij zou moeten begrenzen….
5 juli 2008 om 09:39 #431439Zeer geinig 🙂 rijdt dat nu zoveel anders zon bravo ipv een citta?
5 juli 2008 om 17:40 #431444hansieb :
Zeer geinig 🙂 rijdt dat nu zoveel anders zon bravo ipv een citta?Hij rijdt heel anders…. Hij is natuurlijk veel hoger door de 16″ wielen en hij voelt veel degelijker aan doordat hij een steviger frame/brug heeft !!!
Het is ook echt een snor uitvoering want op het type plaatje staat ook: Superbravo 25.
Ik heb ook het “gelijkvormigheidsattest” erbij en daar staat ook dat het een klasse A, 25 km/h uitvoering is.6 juli 2008 om 10:32 #431449
Paultje!leuk ding man kheb ook er zo 1 gehad..zonder kenteken..die dingen rijden heerlijk!! ik vond het gewoon erg om em uitelkaar te halen en het blok onder mn citta te zetten,mja rijd nu ook wel leuk:D..trekt nog beestachtiger8)
11 juli 2008 om 18:02 #431543Vandaag eens even gekeken waarom de motor een beetje sputterd.
Dit was zeer snel opgelost want de carburateur zat los op de inlaat.
De motor loopt als een zonnetje.Eeen groot pluspunt is de elektronische onsteking!!! Dat had ik eigenlijk niet verwacht maar dit schijnt standaard te zijn bij de Vespa SuperBravo.
Hij is ook voorzien van de standaard carburateur een 12/12.De Bravo haalt een snelheid van 45 a 50 km/h
11 juli 2008 om 18:04 #431544Paultje! :
leuk ding man kheb ook er zo 1 gehad..zonder kenteken..die dingen rijden heerlijk!! ik vond het gewoon erg om em uitelkaar te halen en het blok onder mn citta te zetten,mja rijd nu ook wel leuk:D..trekt nog beestachtiger8)
Jammer dat de de superbravo “gesloopt” hebt Paul !!
Wat heb je met de bravo gedaan???
15 juli 2008 om 21:24 #431640Vandaag een kleine bestelling ontvangen uit Belgie:
2 gebruikte orginele Pirelli banden met een hoop profiel, 2 logo’s en nog twee beugeltjes om mijn stuur vast te zetten.
Ik ben vooral blij met de banden want deze zijn nieuw niet meer tekoop.
16 juli 2008 om 07:49 #431643ik heb ook nog wel een originele band liggen, deze wil ik wel ruilen tegen een smaller bandje?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.