- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 8 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 juli 2008 om 16:22 #283925
Hallo allemaal.
Ik ben Marco (imprezapino) en wordt morgen alweer 36 jaar.
Ik heb in het verleden diverse Vespa’s en Piaggio gehad zoals de Boxer 2, Ciao, Bravo, Citta’s.Ik heb al weer een jaar of drie een zwarte citta van het laatste model met elektronische ontsteking.

Daarnaast heb ik ook een Peugeot fox (brommer) voor het woon/werk verkeer.

Maar gisteren heb ik echt iets leuks opgehaald in België: Namelijk een Vespa Super Bravo.
Hij is nog helemaal origineel en heel erg netjes.
Ik heb alle boekjes en twee sleutels voor het stuurslot erbij gekregen.
Zodra deze op kenteken is gezet gaat de Citta weg.Het enige wat ik moet vervangen aan de Super Bravo is de achterband want deze is op.
Hebben jullie enig idee waar ik zo’n originele noppenband nog kan kopen????

Het is wel geen ciao maar ik ben toch benieuwd wat jullie van hem vinden. 😉
4 juli 2008 om 16:39 #431422Welkom!
Mooi ding
Met kickstart en vario natuurlijk, dat maakt hem vooral zo leuk:D
Lekker orgineel laten en rondkarren8)4 juli 2008 om 16:39 #431423hij ziet er inderdaad nog netjes uit 😉
ik ben benieuwd wat het in totaal kost om hem op kenteken te krijgen (invoeren, keuren enz) dus als je er iets over weet, post het hier dan aub.die banden zijn geloof ik niet meer te krijgen (zijn pirelli’s toch?). misschien dat ik nog eentje heb met goed profiel enzo, zou ik even moeten kijken… ik heb ook een paar superbravo’s gehad (slechte staat, puur gekocht voor de kickstart en vario)
net ding
succes ermee4 juli 2008 om 16:58 #431424Ik had nog even een extra vraag:
Hebben jullie enig idee wat het bouwjaar van de superbravo is???????????
4 juli 2008 om 16:59 #431425Van wat ik er over weet schat ik hem van rond 1988.
4 juli 2008 om 17:01 #431426Als het goed is moet het in je velg staan 😉 Anders je framenummer naar piaggio mailen 😉
4 juli 2008 om 17:21 #431427LeMoN :
Als het goed is moet het in je velg staan 😉 Anders je framenummer naar piaggio mailen 😉Ik ga metteen even in mijn velg kijken !!!!
Ik heb net ook het vin nummer gemailt aan Piaggio.bedankt!
Ja hoor het stond id in de velg deze zijn van 91 dus dat zal dan 1991 zijn.
Ik moet dit straks aangeven bij het RDW namelijk.4 juli 2008 om 17:45 #431428Nette brommers marco, nog vooruitstrevende plannen of blijf je lekker tuffen?
4 juli 2008 om 17:48 #431429imprezapino :
LeMoN :
Als het goed is moet het in je velg staan 😉 Anders je framenummer naar piaggio mailen 😉Ik ga metteen even in mijn velg kijken !!!!
Ik moet dit straks aangeven bij het RDW namelijk.Dan zat ik er toch niet zo heel ver naast he:D
4 juli 2008 om 18:19 #431430VespaAvanti :
imprezapino :
LeMoN :
Ik moet dit straks aangeven bij het RDW namelijk.Dan zat ik er toch niet zo heel ver naast he:D
Je schatting zat erg in de buurt!! bedankt
4 juli 2008 om 18:24 #431431Edjuh :
Nette brommers marco, nog vooruitstrevende plannen of blijf je lekker tuffen?Ik blijf lekker tuffen !!!
Hij loopt ongeveer 45 km/h omdat de vorige eigenaar de begrenzer uit de uitlaat heeft gehaald.
Hij zal ook wel een wat groter sproeier hebben denk ik.
Binnenkort zal ik de carburateur er even afhalen om te kijken of dat zo is.Voor de RDW keuring moet hij alleen weer even afgevoerd worden naar 25-30 km/h.
Volgens de vorige eigenaar was de uitlaat begrenst met een ring ipv een prop, kan dat??
Helaas had hij de ring niet meer.na de keuring kan de begrenzing er weer af want ik vind 45 een mooie snelheid voor een snorfiets.
Wat mij betreft blijft hij visueel helemaal orgineel !!!!4 juli 2008 om 20:16 #431433Desnoods knal je voor de schouwing je citta blokje er even onder? of rijd je citta geen 25 meer?
4 juli 2008 om 20:57 #431434LeMoN :
Desnoods knal je voor de schouwing je citta blokje er even onder? of rijd je citta geen 25 meer?Kijk dat is geen slecht idee want de citta is nog standaard.
Weet alleen niet of dit zomaar gaat ivm de vario die de bravo heeft.
4 juli 2008 om 20:58 #431435Ik heb net wel de nieuwe orginele Pirelli banden gevonden. Heb er meteen 2 besteld voor 53 euro bij PRO TUNING
4 juli 2008 om 21:10 #431436Je kan ook gewoon alleen de snoruitlaat van de citta pakken en die er op hangen;)
Dan loopt hij waarschijnlijk ook niet meer te hard
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.