- Dit onderwerp bevat 516 reacties, 68 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 11 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 september 2017 om 20:41 #500107
Zevenenergie draait door deze herfst!
Nou zie ik ook een hele mooie structuur in het pakkingsvlak aangebracht. Heb je nog een koppakking gebruikt of zo gemonteerd?
19 september 2017 om 22:13 #500108Sexy verbrandings kamer8)
En ook mooi dat het nu het gewenste resultaat geeft
(interessant resultaat ook
)20 september 2017 om 07:57 #500109@Tom96,
Ja dat is weer een van de voordelen.@wilk1985Tanks
,
Inmiddels een pompje gevonden in Honselersdijk en kijkduin.@Martino de struktuur kwam door speling in het suport, (inmiddels opgelost) maar het ziet er wel leuk uit.
Ik rijd zonder koppakking, maar bij de volgende demontage komt er een viton o ring in, want het zweet een heel klein beetje.@Speedbuxy
en er zitten niet eens gaten in 😕 😀20 september 2017 om 08:16 #500110Leuke bevindingen weer.
Rij je nu ook met die bewerkte krukas? en hoe rijdt dat?En dat carter waar je de contactpunten bij kunt stellen, heb je die al getest? Gaan de puntjes niet verlopen tijdens het rijden op die manier met zo’n schuifje?
<3 Thunderstone
Check mijn perso!20 september 2017 om 13:10 #500111@Javad,
Daar rij ik nog niet mee.Er liggen nog een aantal projecktjes van daar voor die ik niet af kon maken omdat daar draaiwerk in zat.
Die gaan waarschijnlijk eerst.
Ik doe dit voor mijn ontspanning,(hobby) =)
Ik doe waar ik in het moment, het meeste enthousiastme voor heb.
En dan is het ook lekker smeuïg voor jullie.
Je zult het dus moeten doen met de knutsels die hier plotseling verschijnen.:D
Maar goed dat je er naar vraagt
30 september 2017 om 11:26 #500166Vandaag even mijn koppeling schoentjes uit geboord voor de racelook.

30 september 2017 om 11:36 #500167En merk je wat? :lol
Anyway, kan aan de foto’s liggen, maar zijn ze niet bijna aan vervanging toe? De voering lijkt zo dun links van de segmenten..Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.30 september 2017 om 12:09 #500168@AA-T
Ik merk nog niets want ze zitten er nog niet in.
En het is natuurlijk alleen voor de look. 😉
Het is gezicht bedrog dat ze dun lijken want het opstaande kantje zit er voor.
De segment houder is ultra dun nu.
30 september 2017 om 15:49 #500169zevenenergie :
Ik merk nog niets want ze zitten er nog niet in.
En het is natuurlijk alleen voor de look. 😉Je merkt het wel hoor. Echter merk je het sneller slijten van de schoentjes ook:D
30 september 2017 om 17:02 #500170@speedbuxy,
Hoe zit dat nu met de trekveertjes? Zijn groene in combinatie met de gaatjes, gelijkwaardig aan blauwe trekveertjes in standaard schoentjes?Nu zijn alle onderdelen klaar.
Alleen nog even een keerring erbij zoeken.
30 september 2017 om 17:40 #500171zevenenergie :
@speedbuxy,
Hoe zit dat nu met de trekveertjes? Zijn groene in combinatie met de gaatjes, gelijkwaardig aan blauwe trekveertjes in standaard schoentjes?Ze worden ietsje strakker, maar ik reed gewoon nog vaak met blauwe.
Maar misschien is groen wel iets beter mbt slip en slijten van de schoentjes.
Zie dat je de koppeling ook nog hebt aangepakt:D30 september 2017 om 18:28 #500172@speedbuxy,
Ja ik heb de startsegmenten uit de koppeling gehaald, dus alles kon smaller.
Tevens gaten geboord voor een racey look en gewichtsbesparing.Dit is het resultaat:

In totaal is hij 170 gram lichter geworden.
En voornamelijk gewicht verwijderd aan de buiten omtrek.
Dus denk dat ik dat in de gas reactie ga merken.30 september 2017 om 18:39 #500173Kan nu in ieder geval wel goed z’n hitte kwijt!
30 september 2017 om 19:54 #500174Wat cool man! Dat wil ik ook wel. Is dat een nieuwe koppeling? Hij ziet er nog zo nieuw uit.
Heb je het platte vlakje op de krukas ook aan moeten passen om de segmenthouder verder naar binnen te krijgen?Misschien iets voor in de webshop? De Zevenenergie Racekoppeling.
Ik ben echt benieuwd wat het presteerd. 170 gram lichter, ik vind dat nogal wat.
Mooi stukje huisvlijt,..<3 Thunderstone
Check mijn perso!30 september 2017 om 20:19 #500175@Noetiepoerker26
Ja, zo blijft de boel lekker fris 😀@Javad
leuk zo,n enthousiaste reactie.
Ik heb een tijd geleden wat nieuwe koppelingshuizen overgenomen van een moderator. Die heb ik aangepast, er zit een nieuw lager in (ook korter)en een nieuwe keerring.
Dus het is gloedje nieuw. =)Ik heb dit ringetje verwijderd en er een nieuwe voor gemaakt. zo dat hij vrij over het platte vlak van de krukas kan schuiven.

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.