- Dit onderwerp bevat 516 reacties, 68 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 11 maanden geleden door zevenenergie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 juli 2017 om 15:22 #499767
@speedbuxy, Dankje voor het compliment. Ik ben ook benieuwt, het zal nog even duren voor het blokje in elkaar zit.
@Florian, Dank je,voor de complimenten. Ik ga het netjes, opschrijven als het zover is.
@Crullie, Dank je, Waar een wil is is een weg.(zeg ik altijd)
@Javad Dank je, op lange stukken verveel ik me wel eens, dus dan heb ik wat te doen 😉
Hier nog een foto:
Tijdens het maken geniet ik ook altijd van hoe het eruit ziet..
10 juli 2017 om 18:47 #499768Ziet er prachtig en vakkundig uit!
Ik ben erg benieuwd of het ook nog uit maakt qua prestaties!No replacement for displacement10 juli 2017 om 20:08 #499769Heel erg bijzonder project, ook ik kan niet wachten om van de resultaten te horen! Heel mooi werk tot nu toe weer mijn complimenten!
11 juli 2017 om 05:48 #499770Kun je ook eens laten zien hoe het er uit ziet met puntjes en spoelen gemonteerd?
<3 Thunderstone
Check mijn perso!11 juli 2017 om 07:56 #499771Ik blijf onder de indruk van je creaties, ik blijf je op de voet volgen. 😀
11 juli 2017 om 08:37 #499772@ ijskonijn, Dank je, we zullen het gaan zien.
@ Wilk 1985, dank je voor je reactie, en de complimenten. Het blokje moet nog in elkaar, daar gaat even wat tijd overheen want ik heb er geen passend klein carter bij en moet dus de voet nog vlakken en het geheel uit kotteren voor een 46 mm cilinder,
de inlaat aanpassen en even laten glasparelen.@ Javad
Ik heb de puntjes en de spoelen er even los voor je in gezet.

@ Flippo, Toen ik het net afwas, was ik er ook van onder de indruk, ik ga mezelf ook op de voet volgen.
11 juli 2017 om 18:39 #499773Heel-erg-mooi bedacht!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel11 juli 2017 om 19:16 #499774Je zou het jezelf makkelijker kunnen maken door 1 spoel gewoon weg te laten, maar ik maak hier uit op dat de bedoeling ook echt is om er mee te rijden. En dat vindt ik echt prachtig
. Ik geloof ook meteen dat dit blokje de nodige testkilometers zal maken, zoals gezegd kijk ik er naar uit 8)
11 juli 2017 om 19:22 #499775Wat een huisvlijt weer prachtig 😉
Ik wil dit echt horen werken kan niet wachten 😉
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi11 juli 2017 om 23:05 #499776Erg mooi… waarom laat je de verlichtingsdraad niet via het andere gat als draad met stekkertje eruit lopen… dan kun je het gaatje van dat nylon vierkantje dichtmaken.
Succes met spelen tijdens het rijden
12 juli 2017 om 08:58 #499777@Herr FlicK, Dank je, ik moest wel heel hard na denken, ik hoorde het kraken.
@Wilk1985
De licht spoel weglaten was wel makkelijker, maar het word voor het dagelijks vervoer.
Ik ben nog op zoek naar zo,n handeltje

Heeft iemand dat liggen?@lightlord, Dank je, maar het gaat best nog wel even duren, de komende maand zit al vol.
@Jelle, ja dat is een idee. En dan wat mooie stekkertjes kopen dan is het toch netjes afgewerkt.
12 juli 2017 om 21:24 #498539Je kan ook zo’n hendeltje daarvoor gebruiken:
http://www.minibikeshop.nl/nl/sendai-choke-hendel-universeel-voor-22mm-buis.html13 juli 2017 om 06:43 #498532Dat is een heel net handeltje, tanks
12 september 2017 om 17:50 #500081Na vakantie en nog wat avonturen is het weer tijd voor de hobby.
en dat was wel nodig ook want de dagelijks vervoer brommer(snor) liep niet meer goed stationair.
en van de week stopte hij er ineens mee 😮Dus de boel maar uit elkaar gehaald.
Het benzine Banjo filter zat verstopt.
De koppelings schoentjes waren op.
De uitlaatpoort zat aardig dicht gekoold.
De ontsteking was bagger vet (keerring lek).De koppakking lekte mega.
En omdat het een ciao kopje is, op een Si, dacht ik, dat ga ik eens vervangen.
Hij lekte door het decompressie kanaal
en de pakking is weg gedrukt.

Eerst maar eens een opname maken voor in mijn onlangs aangeschaft draaibankje.

Dus een polinie kopje genomen met centraal bougie gat en de decompressie dicht gelast, want ik heb trekstart.

Opgespannen.

Draai draai.

Dit is het resultaat;

Een polinie kopje is slecht te lassen en je ziet dat het materiaal gebruist heeft. Mooi is anders.:'( Er zitten gaatjes in, maar ik denk dat het geen probleem opleverd.
Het kopje is opmaat voor een aangepaste Dr43mm cilinder en geeft een squis van 0,7mm.12 september 2017 om 19:46 #500082Dat is weer een knap stukje sleutelen! Ben benieuwd naar je volgende sleutelpartij

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.