Vespa-Ciao.NL
:: De Glazen Stad tour zondag 22 juni 2014

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Glazen Stad tour zondag 22 juni 2014

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

DinoH
    Donateur

Veel plezier mannen :thumb

Florian
      Moderator

Erg kort dag om dit toertje voor mij (/noorderlingen?) te realiseren ben ik bang..

Martino
        Moderator

Je had het van mij al gehoord, maar ik ben helaas het hele weekend aan het werk.
          Hopelijk zien we hier straks weer mooie beelden van dit toertje. De eerste in deze omgeving.

Wilk1985
          Topic starter

Florian :
            Erg kort dag om dit toertje voor mij (/noorderlingen?) te realiseren ben ik bang..

Hij stond september 2013 al online :).

Maar niet getreurd, je kan er wel op rekenen dat deze tour in 2015 ook weer verreden wordt.

Zeebodem.
            Bijdrager

Ja ik heb er al zin in.
              Waarschijnlijk neem ik ook nog een maatje mee,mr greenzzz.

VespaAvanti
              Donateur

Ik heb er ook zin in!
                Ben alleen nog in dubio…
                De snerpende SuperBravo, of de gillende SI, wat zal ik meenemen?:?

speedbuxy
                Bijdrager

Zeebodem. :

Hmmm das balen want ik zat weer aan carpoolen te denken.
                  Want m,n broer heeft bij de 11steden toer last van z,n knie gekregen, dus gaan te fietsen terwijl ik aan het toeren ben zit er waarschijnlijk niet in.
                  En het is te ver weg om op en neer te rijden.
                  Dus denk dat mijn komst er niet in gaat zitten of zijn herstel moet zeer spoedig verlopen.

Zeebodem.
                  Bijdrager

speedbuxy :

Zeebodem. :

Hmmm das balen want ik zat weer aan carpoolen te denken.
                    Want m,n broer heeft bij de 11steden toer last van z,n knie gekregen, dus gaan te fietsen terwijl ik aan het toeren ben zit er waarschijnlijk niet in.
                    En het is te ver weg om op en neer te rijden.
                    Dus denk dat mijn komst er niet in gaat zitten of zijn herstel moet zeer spoedig verlopen.

Heh dat is jammer Andree…hij gaat mee dus carpoolen gaat wederom niet.

Crullie
                    Donateur

Veel plezier vandaag Jongen, niet te veel glas breken :lol

TICKLING BARN

DinoH
                      Donateur

Hee veel plezier jongens, maak er een leuke tour van en maak idd niet te veel glas kappot :lol
                        Het beeldmateriaal zie ik wel verschijnen 😉

Lollol3r
                        Bijdrager

Veel plezier! Volgens mij nog redelijk mooi weer ook.

speedbuxy
                          Bijdrager

Zeebodem. :
                            hij gaat mee dus carpoolen gaat wederom niet.

Tenminste iemand met spirit en das ook belangrijk:thumb
                            En ik heb ook nog geluk bij een ongeluk want de Caddy staat hier op het pad met een platte achterband.
                            Maar hoop dat jullie een leuke toer hebben en dat je wat leuke beelden weet te schieten:thumb

Guido
                            Donateur

Ik ben thuis! Ruim 130 km gereden vandaag (contra gumballen) op een los moertje na geen problemen gehad!
                              De tour verliep ook vlekkeloos, leuk dat kanarie en Co. Erbij waren, lijkt me voor herhaling vatbaar!
                              Oja Jos: mijn boulevard was toch ff iets beter he?

Wilk1985
                              Topic starter

Leuke thuiswedstrijd gehad vandaag! We waren met 9 man, makkelijk klein groepje dus we hebben lekker door kunnen rijden zonder noemenswaardige pechgevallen! Hieronder een foto en filmverslag om in 2015 hopenlijk meer mensen te kunnen overtuigen dat dit een tour is die de moeite waard is 🙂

Om 1230 waren was iedereen op de verzamelplaats en konden we er vandoor gaan! Leuk dat er een paar nieuwe gezichten bij waren, ook voor mijn maat Sander was het een thuiswedstrijd en een eerste tourtje.

Hier moest even een foto gemaakt worden, zodat het duidelijk was voor iedereen waar de naam Glazen Stad Tour vandaan komt. Gassen tussen de kassen!

Een kort oponthoud door een verstopte sproeier was de enige stop die niet gepland was. Maar dat kan je geen pech noemen.

Even lekker een vissie eten en genieten van al het moois dat voorbij loopt en rijdt in Hoek van Holland

We waren ook nog even op de BOULEVARD 🙂 In Hoek van Holland

En tanken om daarna door de duinen weer terug te rijden.

1700 waren we weer terug op de startlocatie mooie tijd! Lekker rondje gereden vanmiddag! We hadden ook prachtig weer!

De Filmpjes van de Beardevil staan nu in de upload!

DarkMagician6
                                Bijdrager

Lekker, verse foto’s! :thumb

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.