Vespa-Ciao.NL
:: De gemeente wil de natuur beschermen

Home Forums Algemeen Nieuws De gemeente wil de natuur beschermen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gileracitta
    Topic starter

snorfietsbord-768x402

Deze fietspaden in Stad zijn vanaf vandaag verboden voor snorfietsen. De gemeente wil de natuur beschermenh

Deze fietspaden in Stad zijn vanaf vandaag verboden voor snorfietsen. De gemeente wil de natuur beschermen

Ries Maas
      Bijdrager

Het zat er natuurlijk dik in dat ook vroeg of laat iemand wakker wordt, en de aandacht vestigt op onze snorbrommers.

Hoe zinnig zou het zijn als snorbrommers niet meer over een fietspad rijden maar op de weg er langs.
        Ook vraag ik me af of dit juridisch, of bij wet toelaatbaar is en wel mag.
        De gemeente kan wel zoveel willen.

Stukje nostalgie, geniet er van, zo lang het nog kan...
        1

mean-machine
        Bijdrager

De gemeente…………………..de gemeente……………………??????
          Wij hebben hier ook een gemeente. Zo zijn er wel een paar honderd in NL.
          Nee, in onze gemeente is er niets loos! Daarom geen zorgen.

Wij moeten dus maar raden dat de bedoelde gemeente hier Groningen blijkt te zijn?
          In die stad kom ik hooguit 1x in de 5 jaar. En met de brommer nog nooit geweest.
          Voor 95% van snor+brom dus helemaal geen issue.

zevenenergie
          Donateur

Ik ben dol op de natuur. Maar dit nieuws heeft weinig met de natuur te maken.
            Plant liever natuur aan. Dan doe je het op een positieve manier, en dan kunnen we ook huizen bouwen.

Intellect80
            Bijdrager

Blij dat ik niet meer in de stad woon..

No stress, all fun and a bit of speed

VespaMike
              Bijdrager

Er is in Nederland nergens sprake van natuur, slechts van cultuur. Alles is aangelegd door mensenhanden, dus er is niks natuurlijks aan….

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.