Vespa-Ciao.NL
:: de BIKKELTOER 2016

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl de BIKKELTOER 2016

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 136)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

@speedbuxy erwin heeft wel plek, maar wordt wel knus in zn auto…

Dus we zien je morgen om half 12 in Heiloo?

speedbuxy
      Bijdrager

Jelle :
        Dus we zien je morgen om half 12 in Heiloo?

Ben net thuis en nog klaar wakker, maar ik zal er zijn rond half 12:thumb

max-goldenciao
        Bijdrager

Ik moet helaas afzeggen nu nog wegens prive omstandigheden

Zeebodem.
          Bijdrager

Ik ben zojuist weer thuis.
            Het was weer een leuke rit vandaag, wel aardig wat pech en afvallers helaas. Hierdoor hebben we ook niet echt heel veel kilometers gemaakt.
            Het waaide als een malle zeg 😀 Maar gelukkig hebben we het wel droog gehouden :thumb
            Ik zal komende week even de foto’s en filmpjes uploaden.

speedbuxy
            Bijdrager

Ik ben ook net thuis en kijk terug op een geslaagde dag:thumb
              Het waaide inderdaad stevig:D

rensknol
              Donateur

De terug reis met Erwin mee gereden André?

Wilk1985
                Moderator

Leuk toertje, mooi om iedereen weer te zien en het toerjaar 2016 is nu echt begonnen!

De fotoreportage is niet heel erg uitgebreid, maar aangezien een foto meer zegt als 1000 woorden zijn ze toch de moeite waard.

De Bravo voor vertrek, er zit tegenwoordig een achterspatbord op (THNX JELLE!) en een paar handkapjes tegen de koude rijwind :D. Die handkapjes heb ik er bij thuiskomst maar weer afgehaald want hoewel ik een Bravo van zichzelf al niet echt het toonbeeld van schoonheid vind is dit helemaal geen porum. Je handen blijven wel lekker droog en warm trouwens, de handkapjes zijn evt te koop.

De sfeer zat er goed in bij de Bikkels, en een paar pechgevalletjes hielden ons niet tegen.

Even een stop :thumb

En er was gelukkig genoeg tijd om bij te praten!

De Citta’s en Bravo’s waren goed vertegenwoordigd.

Zij die al jaren zonder standaard rijden groeten u! Wij komen overal waar bomen zijn en anders houden de brommers zichzelf met elkaar in evenwicht door hun jarenlange samenwerking.

Meer foto’s heb ik niet, wel kijk ik uit naar de filmpjes want mijn blokje liep toch lekker door voor een standaard carter met std cilinder :).

Tot de volgende toer allemaal :thumb

Lennaert
                  Sleutelbeheerder

Was zeker een leuk weekend zo!

Zaterdag kwamen de heren gezellig een biertje bij me drinken en bleven gelijk maar overnachten grotere opkomst dan verwacht!
                    Tevens de waterpijp aangemaakt meermaals wat volgens mij in goede aarde ontvangen was door de meeste mensen :thumb

Zoals traditie wanneer de avond ervoor bier gedronken wordt haalt onze Jos de fles uit zijn mauw.

Volgende dag redelijk bij tijds vertrokken ondanks enige vertraging maar goed uiteindelijk aangekomen bij de startplek even mijn v-snaar door de Service van Daan laten spannen die had razendsnel zijn handschoenen aan en zijn gereedschap in hand zonder dat ik wat kon inbrengen :lol.
                    Helaas wel na een aantal KM erachter gekomen dat er iets toch niet helemaal goed zat in me brommer ding danste op het voorwiel overal heen… Bleek nagenoeg elke spaak los te zitten (kut spaakwielen) maar Walling greep gelijk naar een Baco ter grote van een aansteker en ging aan de slag :thumb. Op dit moment was helaas voor Daan ook duidelijk dat het onverstandig was verder te rijden een knal die uit het blok kwam betekende het einde voor zijn rit. Wat dit nou uiteindelijk ECHT was zullen we hopelijk snel weten aangezien ik hem heb verplicht foto’s te nemen en te posten van het onderzoek. Toen besloten samen met Daan retour te gaan gezien er nog wat van hem bij mij lag en andere zaken.

Op het laatste nog even met Vincent een pilsje gedaan en toen de groningers en fries terug kwamen de spullen ingeruimd en waren ze al vrij rap klaar om te vertrekken voor een tocht langs Jelle voor een verdwaalde andere Fries en daarna via flevoland terug i.v.m de brug van de afsluitdijk die defect was..

Al met al dus een zeer leuk weekend guy’s bedankt voor de gezelligheid van zaterdag:thumb

Zeebodem.
                    Bijdrager

Hier alvast wat beeld materiaal:

En hier alvast de link naar het complete album.
                      Mocht er een foto in staan welke je zelf wilt hebben.? Laat het me even weten middels een PM, dan mail ik hem naar je toe ;

KLIK HIER VOOR HET COMPLETE ALBUM

Lennaert
                      Sleutelbeheerder

Leuke collectie zo Evert altijd mooi dat de vaste mensen nooit hun camera vergeten :D.

Zeebodem.
                        Bijdrager

Hahah, Thanks lenny.

Ik heb deel 1 van de filmpjes klaar….

Martino
                          Moderator

Ik heb ook mijn eerste deeltje footage paraat.

speedbuxy
                            Bijdrager

rensknol :
                              De terug reis met Erwin mee gereden André?

Yup we hebben de auto/kar gedeeld met z,n 5en:thumb
                              Waarvoor nog dank Erwin:thumb

@Lennaert
                              Dat was goed druk:thumb
                              En we konden gelukkig weer over de afsluitdijk, want die was rond 7en weer open.

@Maarten
                              Had niet eens gezien dat jij ook een cam had.
                              Dubbel genieten dus:thumb

Zeebodem.
                              Bijdrager

Hier deeltje 2 & 3 🙂
                                Laatste deel even aan elkaar plakken nu en dan de upload in.

Aan het begin van deel 3 rijd Elsnorro een beetje kreupel op zijn brom, maar dit was om zijn lekke achterband zoveel mogelijk te besparen onderweg naar de pomp.
                                Daar aangekomen direct wezen pompen, maar de lucht siste zo zijn band weer uit. Als laatste red middel heeft die een fles van dat schuim gekocht, en erin geblazen. Maar ook dit was helaas weer van korte duur 🙁 Daarna nog weer een keer gepompt bij een tankstation, maar hij bleef langzaam leeglopen.
                                Gelukkig wel volgehouden tot het einde van de rit :thumb

Goed, hier deel 2 & 3.

Edit….deel 2, op 5:35 😮 … die snapte er niet echt iets van:?

el snorrro
                                Bijdrager

1ste tour voor mij 🙂 vond het leuk ondanks dat het zo hard waaide, veel mooie brommers gezien, lekker gegeten kortom gezellige boel jammer van me achterband maar daar kan je ook niks aan doen 😕 Was voor mij een geslaagde dag

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 136)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.