- Dit onderwerp bevat 286 reacties, 31 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren, 3 maanden geleden door DarkMagician6.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 januari 2014 om 21:14 #493732
Haha, dat kan ik hier in Amsterdam niet flikken, ik moet al met de brommer de straat uit lopen voordat ik hem start omdat de buren anders gaan klagen.
Succes met het inrijden trouwens!
25 januari 2014 om 21:17 #493733Ja, dat is het verschil met in een stad wonen en in een dorp in een straat wonen waar bijna iedereen 50+ is en jou heeft zien opgroeien. De meeste wat oudere mensen vinden het alleen maar leuk om te zien dat ik met mijn brommer bezig ben. xD
En dat inrijden komt wel goed, ik ga er flink de tijd voor nemen, zeker 200km.
18 maart 2014 om 08:55 #468894Het is al weer een hele tijd geleden dat ik een update heb gepost, dus bij deze.
Vandaag heb ik deze bestelling geplaatst bij jmpb:

Ik ben echt benieuwd naar wat die uitlaat gaat doen op mijn setup en het is alvast een kleine voorbereiding voor de limbotour van dit jaar. Verder ben ik ook nog aan het wachten op de stofringen van Tom, want die zijn echt hard nodig bij mijn Si.
Ik heb ook nog wat andere probleempjes gehad met mijn Si sinds mijn laatste update. Zo vond mijn voor spatbord snelheden boven de 50 km/u niet leuk en is hij ingescheurd. Ik heb er nu tijdelijk een lading ductape omzitten, maar ik ga toch wel een keer opzoek naar een nieuwe. Verder heb ik 1x een gebroken kentekenplaat gehad en 1x een gebroken houder. Nu heb ik de plaat gewoon gemonteerd zonder houder en dat gaat al stukke beter.Ik laat wel weer wat van me horen als de bestelling binnen is!
18 maart 2014 om 11:33 #493191
AnoniemZo herkenbaar dat het spatbord inscheurd door de trillingen.
En over de stofringen. Als jij ze dringend nodig hebt moeten we even via PM doen. Wilde het zelfde als vorige keer doen. Alles in 1x op de post.Tipje voor je fire.
Spanningsvrij ophangen.en je demper draaien zodat er echt niks geforceerd word.
Fire ophanging bij de blokbout wil graag breken18 maart 2014 om 12:27 #491037@Tom96
Neem gerust de tijd hoor, het is niet zo ernstig dat mijn Si helemaal uit elkaar trilt. :p
En ja, dat had ik ook al gelezen dat het slim is om de demper te draaien. Opzich wel handig dat dat gewoon allemaal kan met dat uitlaatje, kunnen veel fabrikanten een voorbeeld aan nemen. Net zoals de inbus boutjes in plaats van popnagels.18 maart 2014 om 19:23 #494170Dat van het voorspatbord en de kentekenplaat komt me bekend voor :con
Mijn spatbord was vrij nieuw en heeft het 8000Km uitgehouden. Misschien is een plaatje erachter laten lassen op den duur een betere oplossing.
18 maart 2014 om 19:28 #494171Hmm mijn SI is/word best wel opgevoerd, en als ik dit zo hoor houd mijn spatbord het dan ook niet lang:cry
Waar is het precies gescheurd?
Leuke bestelling heb je trouwns gedaan, veel succes ermee
18 maart 2014 om 20:19 #494172
Anoniemmijn spatbord scheurde vooraan exact in het midden, en vlak voor de ophangpuntjes.
achterspatbord scheurt trouwens ook graag.
18 maart 2014 om 20:52 #494173Bij mij scheurde hij links in het midden. Niet helemaal, tot de hoek.
Mijn plastic achterspatbord scheurt zeker niet. Aanlopen tegen mijn achterband doet hij echter wel.
DM6, ik weet niet of je het mooi vind maar ik heb nadat mijn ophangpunt bij de fire gescheurd was de uitlaat rechts en links met montageband (metalen strip met gaten)opgehangen. Dit zou je misschien ook uit voorzorg kunnen doen?
18 maart 2014 om 22:26 #494174@SpeedyVespa
Bij mij is hij net als bij Tom recht in het midden aan de voorkant gescheurd, ongeveer 5-8cm diep.@JoeriH
Ik denk dat ik het gewoon eerst zo ga proberen door hem gewoon netjes uit te lijnen zodat hij spanningsvrij hangt zoals Tom al zei.19 maart 2014 om 12:33 #494176Weet je wat mischien wel mooi staat in jouwn si? grijze 4 spakers/10 spakers=)
19 maart 2014 om 12:43 #494177SpeedyVespa :
Weet je wat mischien wel mooi staat in jouwn si? grijze 4 spakers/10 spakers=)Ben ik het helemaal mee eens, dat was ik ook zeker van plan. :p
Maarja, geld he.19 maart 2014 om 14:18 #494179Dat ben ik niet met jullie eens! Die spaakwielen staan in mijn ogen veel mooier.
19 maart 2014 om 14:39 #494181@JoeriH
De staat maakt natuurlijk ook heel veel uit. Ik zoek het echt niet om al die spaken elke keer schoon te maken of te ontroesten.19 maart 2014 om 17:23 #458778
AnoniemJoeriH :
Dat ben ik niet met jullie eens! Die spaakwielen staan in mijn ogen veel mooier.scheelt enorm per uitvoering: Zie hier:

Vond het in mijn zwarte SI met het juiste setje bandjes enorm mooi. in mijn blauwe vond ik 10 spakers mooier.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.