- Dit onderwerp bevat 286 reacties, 31 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren, 3 maanden geleden door DarkMagician6.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 oktober 2013 om 15:39 #284248
Hallo, ik ben Kevin en ik ben een echte ICT’er en heb recent mijn brommer rijbewijs gehaald.
Ik ben in het bezit van een Vespa Si snor die ik van mijn neef heb overgekocht en ik heb deze perso aangemaakt om hem aan jullie te laten zien.Op het moment van schrijven is hij zo goed als standaard, maar ik heb ook nog wat leuke plannetjes voor in de toekomst.
Ik ben de volgende dingen van plan te gaan doen in de nabije toekomst:
1. Helemaal schoonmaken, inclusief blokje endergelijke.
2. Brommer blok op de snor vertanding voor lekker optrekken zonder betrouwbaarheid te verliezen. (En zodat onze mannen in the blauw niet te boos worden. :p )
3. Miss nog wat optische veranderingen zoals zijstandaard (Bok is gewoon irritand, moet elke keer vlakke stoep zoeken.), fatsoenlijke stepjes nieuwe handvaten etc.
4. Idk, miss nog wat andere dingen.Hier zijn wat foto’s (Sorry voor de kwaliteit, heb alleen een simpele telefoon.):
Hier staat mijn smerige Si voordat ik de trappers eraf heb gehaald:

Dit was nadat ik de trappers eraf heb gehaald en mijn eigen geimproviseerde “stepjes” erop heb gemaakt. (Is gewoon een hele lange as met schroefdraad, heb er rubber van mijn kappote binnenband omgedaan om onze mannen in het blauw tevreden te houden.)

Ik houd jullie natuurlijk up-to-date met eventuele veranderingen!
15 oktober 2013 om 15:46 #493070Leuke si hoor, stuurtje naar voren, zakdoekje erop, en hij is klaar 🙂
15 oktober 2013 om 15:47 #493071Haha, thanks.
Maar nee, geen zakdoekje, lijkt hij straks nog teveel op Tom96’s Si. (En dan woont hij ook nog eens in Asten net als ik.) xD15 oktober 2013 om 16:19 #492814
Anoniemhaha, deze is tijdje terug verkocht aan een gozer uit liessel,
overigens liep mijn oude brom SI 75kmh, en de Snor Si een goede 65kmh.
dat was hard genoeg op blauw kenteken,
en redelijk vaak aangehouden door politie in asten, maar nooit gezeur gehad!15 oktober 2013 om 16:27 #492813Dat is wel nice, alleen van mij hoeft hij echt geen 60 te lopen. :p
40 is meer als zat als hij lekker trekt.Trouwens, er nog maar 2300 km op de teller, dus hij heeft lang stil gestaan voordat mijn neef hem van een maat van hem overnam. :p (Heb zelf ong 1000 daarvan gereden sinds einde van de zomervakantie.)
15 oktober 2013 om 17:03 #462863Mooie Si man.
Ik zie hier in Adam amper vespas maar nu reed ik laatst door de stad en zag ik wel 10 van die Sietjes zoals jij hebt, zwart met koplamp op stuur.15 oktober 2013 om 17:12 #492675Thanks, en is zeker wel nice als je er opeens een hele hoop ziet rijden. 🙂
Ik zie zelf ook haast nooit Vespa’s. Eigenlijk alleen maar 2 op school en 1 bij mijn stage bedrijf. (Een Citta en een Ciao op school een een blauwe brom Si met koplamp voor het stuur bij mijn stage bedrijf.)Eigenlijk wel jammer dat bijna iedereen tegenwoordig op van die zwaaren zuipende scooters rond rijd. (Of nog erger, die veel te brede wanna-be vespa’s)
15 oktober 2013 om 17:58 #491565Klopt helemaal, ik vind de scooters van tegenwoordig ook nix aan.
15 oktober 2013 om 18:28 #437825Leuke Si! Dit is volgens mij inderdaad wel het meest verkochte model, meestal zie je ze zo zwart.
Je zou als je het mooi vind nog een paar andere koplamporen kunnen scoren waarmee de koplamp voor de voorvork zit en niet erop, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak!
Succes ermee!
15 oktober 2013 om 18:33 #425962Zou inderdaad wel kunnen dat die veel verkocht zijn, ik heb er hier op het forum ook al verschillende gezien.
En mbt de koplamp, ik heb geen idee, ik vind ze beiden wel iets hebben. 😉15 oktober 2013 om 19:46 #462512
Anoniemom even offtopic te gaan,
heel misschien zie je me vaak rijden.
eerst altijd op een BROM si, als een mongool zo plat.
toen met de zwarte snor si, redelijk hard.tegenwoordig met de Honda Mt5, redelijk snelle. maar nu deze uit elkaar ligt op een baby blauwe retro scooter van mn zus,
ook redelijk hard. :D:con15 oktober 2013 om 19:59 #462517Ik zal wel eens wat meer opletten in Asten en omgeving. 😉
Ik val ook wel redelijk veel op in helemaal zwarte kleren, lang haar en kisten op mijn Si. 🙂19 oktober 2013 om 15:35 #493140Hier weer eens een update.
Vandaag had ik problemen met mijn Si. (Hier kan je meer lezen: Link)
En gelukkig zijn die dus ook weer opgelost. 😀En ik heb dus ook een paar foto’s gemaakt:
Mijn vader in actie.

Het vieze blokje:

En schoongemaakt (Alleen de buitenkant.):

Helaas niet meer foto’s omdat mijn mobiel er geen zin meer in had. (Volgende maand nieuwe telefoon, dus meer en beter foto’s. :D)
19 oktober 2013 om 15:44 #459144En deed hij het weer?
Je mist trouwens een stuk van je koelkap.19 oktober 2013 om 15:49 #456028Jup, hij rijd weer. (Zelfs net iets beter als eerder. :D)
En ja, ik weet het, die koelkap is niks meer. :/
Eigenlijk was het de bedoeling dat ik er een bij Tom96 ging halen voor ’n euro, maar dat is nog niks geworden. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.