Vespa-Ciao.NL
:: danny`s tiffany

Home Forums Perso’s Projecten danny`s tiffany

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

danny_hendrikx
    Topic starter

Die staat er voor vast ja zal misschien wel weer buiten komen met de oldtimer tour.
      is nog en foto in mindere kwalitijd

speedbuxy
      Bijdrager

VespaAvanti :
        Andree: Het mooie is dat een Piaggio naaf zo in de Tiffany achterwielbehuizing past dus het is een kwestie van plug and play in elke Tiff, daarom heb ik er ook gelijk een in die van mij gezet voor ik er mee ging rijden:thumb

Das dan netjes, want bij mij paste een orginele piaggio naaf er never is omdat die naaf veel grover getand is dan de italjet.
        Ik heb er daarom ook een berini kinetic naaf in zitten die paste wel, maar ook daar moest ik de bek waar het wiel invalt wat voor uit slijpen.
        (sorry voor de offtopic)

Je tiff kan ik kort over zijn want die begint er ERG vet uit te zien:thumb
        Ik ben het wel met stephan eens dat een stang ala heren model hem idd niet zou mistaan:thumb

danny_hendrikx
        Topic starter

Die stang denk ik dat ik niet ga plaatsen. anders moet ik hem er op mijn oude dag er weer tussenuit halen. maar zal er nog eens over denken:con

bedankt weer voor de positive reacties

Edjuh
          Bijdrager

Netjes danny, wil ik ook!

Jouw tankje is ook wel mooi met die sticker, kun je daar een closeup van maken?

VespaAvanti
            Donateur

Moet je horen Edjuh, Danny gaat die sticker er af trekken:pest
              Ik heb al vanalles geprobeerd maar hij wilt hem echt niet laten zitten, als je het mij vraagt doodzonde!

Ben Citta
              Donateur

kun je er geen andere bagage drager op doen ??

OrangeCiao
                Donateur

super vet voor zo ver al=) ik zou de stikker er ook vanaf trekken staat niet bij het totaal plaatje:kots antiek
                  Die stikker vergaat toch wel un keer 8)

danny_hendrikx
                  Topic starter

De man waar ik die tiffany van gekocht heb vertelde mij dat die stikkers nog nieuw te krijgen waren mij de plaatselijke brommer boer. dit is ook al geen orginele meer. komt ook bij die brommer boer vandaan. Vind alleen de stikkers niet zo mooi staan. zal hem er dus wel vanaf halen maar niet weg gooien.

VespaAvanti
                    Donateur

OrangeCiao :
                      super vet voor zo ver al=) ik zou de stikker er ook vanaf trekken staat niet bij het totaal plaatje:kots antiek
                      Die stikker vergaat toch wel un keer 8)

Dit komt erg over dat jij een Vespa hater bent Jordy, orginele details zijn juist supervet!
                      Maargoed, jij vergaat vanzelf ook wel een keer8)…..:pest…..:P

speedbuxy
                      Bijdrager

VespaAvanti :
                        Dit komt erg over dat jij een Vespa hater bent Jordy,

Het is een italjet dus jordy kan zeggen wat ie wil zonder z,n vespa naam te schaden:D
                        Maar moet zeggen dat ik danny en jordy wel begrijp op z,on nieuwe type looks fiets is het een beetje vloeken in de kerk om er dan z,on antiek look sticker op te doen.
                        Maar op een orginele tiff hoort het er sowieso op offcourse:thumb

VespaAvanti
                        Donateur

Dan moet je dat tankje ook gelijk vervangen door een RVS gelast bling bling nieuwe style look want dat is dan precies hetzelfde in mijn ogen:D

speedbuxy
                          Bijdrager

VespaAvanti :
                            Dan moet je dat tankje ook gelijk vervangen door een RVS gelast bling bling nieuwe style look want dat is dan precies hetzelfde in mijn ogen:D

Ja heb je eigenlijks ook wel weer gelijk in;)
                            Dus danny je weet wat je te doen staat:haha

tvmierlo
                            Donateur

VespaAvanti :

nee joh, dan wordt die tiffany te zwaar :O dan liever nog één van aluminium :D.

danny_hendrikx
                              Topic starter

Vandaag weer eens lekker aan mijn tiffany gewerkt.

Gashandel gemonteerd. (7 versnellings shifter fiets)

Verbindinsstuk tussen gashandel en carburateur gemonteerd.

Kmh teller gemonteerd. (witte limeted edition kmh teller sigma)

Crankstel gemonteerd.

Bijde kappen gespoten. deze is al zo goed als klaar. Alleen nog bestikkeren en dan de blanke lak er op. Die andere moet ik nog wat bijwerken.

Nu nog een electronische blokje op dekop zien te tikken. en dan kan ik het frame gaan spuiten.

Heeft er iemand een idee waar ik stikkers kan laten maken voor op de kappen en op het frame?

danny_hendrikx
                                Topic starter

Na Lange tijd ben ik dan tog maar weer eens verder gegaan aan mijn tiffany. Wegens Uitgaan van relatie lange tijd geen zin meer gehad om er iets aan te doen. Alle foto`s waren inmiddels van de pagina verdwenen. Ben er nog een paar kwijt maar die staan nog op de computer van mijn broer. dus die volgen nog.
                                  Afgelopen week heb ik er weer flink aan gewerkt met als gevolg dat hij bijna af is. Moet 1 kap nog een beetje bijwerken.
                                  Nog een uitlaat laten lassen. Juiste lengete snaar bestellen. En nog een decompressie handel bestellen. Helaas heeft hij nog geen standaard. Had er niet bij na gedacht dat deze dus te kort is als je je wielen van 26 naar 28 inch ombouwt.
                                  Hoop zo snel mogenlijk nieuwe foto`s te kunnen maken om te laten zien hoe het tot nu toe geworden is.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 62)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.