- Dit onderwerp bevat 39 reacties, 14 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 4 maanden geleden door misterd11.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 december 2009 om 14:35 #456838
Shaker :
ga dan maar voor een handmade, die heeft mooiere looks en presteert 1000x beter :p
heb nog een mooie te koop maar is zo goed als zeker al verkocht 😉idd, als je hem mooi brand (lasnaden) dan heb je een ubergeile pijp!
net als ik 😀31 december 2009 om 15:09 #456848Jah kijk mij gaat et erom dat ik niet op zon ciao met een citypower wil rijden.
Snel optrekken lijkt me heerlijk alleen wil ik geen hogere top dan rond de 60.
KLinkt misschien raar omdat ik een 70 cc blok heb.
Weet iemand nog een leuke voor me?31 december 2009 om 16:14 #456851ik heb die handmade er momenteel onder, trekt als een gek en top is ook nog erg nice iets van 70-75 😉 kan natuurlijk nog veel harder als je je carters en krukas aanpast.
Met mijn polini vario erop trok ie autowheelie.2 januari 2010 om 20:37 #456869als ik heb zou mogen zeggen een top one…
zie je niet veel, supper vet geluid (vind ik zelf) en ik heb met jouw
kickblok top1 vario. dik 70 gereden (auto tellert) daarbij kun je je krukje
nog aanpassen en ik had hem ook nog niet helemaal perfect afgesteld.enige nadeel is met zon pijp rij je wel heel ‘zenuwachtig’. omdat je overal
‘power’ hebt. (ik werd er bijna vanaf getrokken:lol)
en hij is vrij prijzig……:?verder n nice projecje, die kleuren combo wou ik eigenlijk ook. maar mijne
word nou oranje rood parelmoer 🙂 (en mijne is een citta)3 januari 2010 om 00:15 #456871Iemand rond alkmaar die mijn krukas van mijn ciao mix kan vervangen?
3 januari 2010 om 00:25 #456872jazeker:P
pm evt maar
Mike3 januari 2010 om 13:41 #436124Update:
Projectje in elkaar gezet:)
ben opzich tevreden over et resultaat.
Binnekort betere foto’s!

3 januari 2010 om 14:17 #432500ziet er goed uit!
ps alleen ff je voorvelg omdraaien:lol
GTZ NV
3 januari 2010 om 16:12 #456886haha idd!:P
3 januari 2010 om 17:35 #456888Ik krijg volgende week vario set met polini voorvario.
Weet de vertanding van de klok nog niet.
Maar ik wil et snelst optrekken, top is niet heel belangrijk omdat ik in de stad woon.
Wat is dan de beste afstelling? zware of lichte rollen, slappe of strekke veertjes, watvoor grote veer?.
Heb nog totaal geen ervaring met vario dus wie heeft wat tips voor me:)3 januari 2010 om 17:40 #456890lichte rollen, en sterkere trekveertjes
3 januari 2010 om 19:24 #456892waarschijnlijk heb je een achter imitatiekoppeling en kan je alleen de drukveer veranderen, zou je evt de gele kunnen pakken en lichte rolletjes nemen. Gewoon even uitproberen (Y)
4 januari 2010 om 13:10 #456907mooie ciao word het , ben er al benieuwd naar als de mijne gespoten is 😛
2 maart 2010 om 22:29 #458768Even een update±
Na een tijdje op de oranje ciao gereden te hebben werd ik de helemaal zat en heb ik besloten een snor te nemen.
De uiteindelijke set-up van de ciao was een 70cc kickblok, vario met polini speedcontrol en een ninja:).
Dit reed heerlijk!
Zo zag de Ciao er uit:

Na deze ciao verkocht te hebben kwam ik deze tegen:

Het ging om een Vespa ciao p 25 met blauw plaatje.
Volgens de vorige eigenaar kwam hij van rond 1980(kan dit een beetje kloppen?).
De ciao was bijna standaard met uitzondering van de stervelgen, 13/13 en een citypower.
De vraagprijs van de ciao was 150 en heb hem uiteindelijk meegenomen voor 125 euro:D.Mijn plan was om deze op te knappen dmv een nieuw kleurtje en een beetje op te voeren om hem uiteindelijk als dagelijks vervoer te gebruiken. Ook heb ik het achterspatbord wat ingekort. Vind dit er zelf wat mooier en sportiever uitzien. ik heb helaas geen foto’s van het proces dus komt alleen een foto van het “eind”resultaat(ben nog niet helemaal klaar.
Ik heb de Ciao metallic blauw gespoten met zwarte velgen. ook heb ik wat dingen vernnieuwd zoals de koplamp, roosters(koplamp en achterlicht), stuurfoam, balhoofdkapje en een nieuw liggend nummerplaatje.
Motorisch heb ik er een malossi filer opgezet samen met een technigas cc en groene trekveertjes. Dit vind ik voorlopig wel voldoende maar in de toekomst komt er wat spannenders:D.Foto’s(komen binnekort wat mooiere met betere kwaliteit):

Wat ik nog wil doen:
-Zwarte tankstrip
-Kappen opnieuw spuiten
-Acterlicht fixen(zit momenteel een fietslamp op:con)
-motorisch probleem oplossen(ciao valt uit als ik stil kom te staan:S:?)
-iets spannedere set-upNaja dit was het voor nu,
Reacties, tips en dergelijke zijn welkom!
3 maart 2010 om 08:33 #458772Mooi Daan

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.