- Dit onderwerp bevat 555 reacties, 78 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 3 maanden geleden door Daan777.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 augustus 2008 om 09:16 #432532
hehe, zie je redbull.. ask the masters.
Ik weet niet of het zin heeft, ik heb er nog niet mee gereden zoals je in m’n perso kunt zien.
28 augustus 2008 om 19:14 #432630Aaawwwsome dude!
Net even 4takt schakel gereden!
Wat is dat een lekker gevoel zeg:)30 augustus 2008 om 21:45 #432686*Citta Update!*
m3h got some pics of the proma cc

Ik heb ook m’n nieuwe achterband eindelijk binnen!
Thanx to scooterenminibikeshop.nl, ik was al helemaal radeloos toen ik zag dat hij overal uitverkocht was:(
Hij is er nu dus weer, binnenkort ook vast wel weer op jmpb.nl

Ook heb ik st3yn z’n blok al een tijdje liggen.
Ik heb hem vandaag uit elkaar gehaald, en het vliegwiel ligt op school in de wachtrij voor de draaibank.
Voor foto’s: Kijk st3yn’s perso. (<-klik)3 september 2008 om 20:28 #432770Die proma cc is echt uber geil man!!! Dat ding is bijna nieuw gek! =)
Op m’n citta reed ik ook een jaar +- op Kenda Semi Slicks. Mooie bandjes om te zien, kreeg er vaak complimenten over. En ze rijden ook nog eens super, veel grip in de bochten.. zelfs met dikke regen!
Wat gaat je volgende stap worden?En nog bedankt dat je m’n blokje onder handen neemt
M’n vliegwieletje ziet er echt mooi uit man, thanks!3 september 2008 om 20:41 #432771st3yn :
Die proma cc is echt uber geil man!!! Dat ding is bijna nieuw gek! =)Op m’n citta reed ik ook een jaar +- op Kenda Semi Slicks. Mooie bandjes om te zien, kreeg er vaak complimenten over. En ze rijden ook nog eens super, veel grip in de bochten.. zelfs met dikke regen!
Wat gaat je volgende stap worden?En nog bedankt dat je m’n blokje onder handen neemt
M’n vliegwieletje ziet er echt mooi uit man, thanks!
Ja vette proma he?
Hij staat alleen in de motip heat resistant :smack (haha.. wat een grapjassen.. heatresistant m’n kont)Dus ik ga die pijp in dah verfafbijt zetten, en met RUWA YACHTLAK (edit: ©©©©©© steyn ©©©©©©©) insmeren. (goddelijke uitlaatlak)
Ik ben er ook achter dat mijn monsterinlaat (foto komt nog) te groot is voor een 50cc std. Arvid zei dat hij wel chill zou zijn op een 43DR, maar ik wil een 50std. DUSS ik heb een nieuwe inlaat gevijld (foto komt nog) en dat carterdeel wil ik nog schoonmaken stralen en spuiten met blanke lak.
Dan kan ik alvast de achterbrug met motorblok in elkaar zetten.De velgen moet ik nog spuiten,
Ik heb nog een paar kappen te doen, (spoiler, voorspatbord, r-motorscherm, voetplankjes L&R, en achterspatbord)
Ik moet mijn bagagedrager nog polysten, en tot slot: Mijn chinese namaak vering goed verend maken met een 10 ton persapparaat en wat WD40.Maar eerst ga ik aan jouw blokje bezig steyn:P
3 september 2008 om 20:53 #432772Lol lol lol :)8):lol=):D
5 september 2008 om 18:30 #432815*Citta Update!*
urng..
Wat heb ik nou toch met m’n kapje gedaan?

Vond het wel leuk, zo’n onnuttige koppelingscooling:)

Dit vindt ik een hele mooie foto:

Lekker updaten:)
5 september 2008 om 19:11 #432817Nee man, daarachter zit je intercooler 😀
Zit de stikker niet half achter je schoen verstopt als je op de brommer zit ?
Mooie lak btw!
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno6 september 2008 om 07:56 #432829Haha, die koppelingkoeler is zo’n gek idee nog geeneens. Alleen jammer dat wanneer je het nodig hebt, er nog bijna geen wind is 😛 Wel een origineel idee! Ik vind het leuk 🙂
6 september 2008 om 08:03 #432831Ja percies wat je zegt michel:)
Wanneer het nodig is heb ik nog geen wind:P
Ach, ik vind het ook leuk staan..@arvid, ja als hij op school in het brommerhok staat ziet iedereen het zeker wel, maar tijdens het rijden..
Ach ja.. ik wordt ook niet voor de reclame betaald dus zoveel boeit het me niet:PIk heb gister avond het andere motorscherm gepakt.
Ik heb 12 bussen van dezelfde antraciet lak liggen, en ik moest weer een nieuwe pakken.
WTF, hij is echt mislukt:( De kap hierboven glimt gewoon, maar de andere lijkt heel dof.
Alsof er 1cm stof op ligt 😕
Perfect wordt m’n citta dus niet. Alweer niet:(
Ik ga de rest van de bus gebruiken voor m’n achterspatbord, die vast het minste op.Edit: Ik zit met een groot probleem, hulp is welkom:)
link: http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=10932&n=last#bottom10 september 2008 om 12:48 #432936Zow, probleem is opgelost. Schroef doorboort.
Het kapje is overnieuw gespoten:) Het lag aan die ene bus met antraciet.. vet vaag. Ik heb het met een andere bus overgespoten, nu is hij wel mooi gelukt:)
Ik ben bezig met een nieuw cartertje bezig omdat m’n andere inlaat te groot was voor 50cc volgens arvid.
Foto’s volgen snel..10 september 2008 om 12:53 #432937Netjes, je kappen zijn wel echt geil trouwens. ik moet ze eigelijk even in het echt bewonderen, want ik weet dat foto’s het vaak niet goed laten zien 🙂
Volgens mij gaat het helemaal goedkomen met dit projectje
10 september 2008 om 16:27 #432940hey dankje
Volgens mij ook:)
(m’n perso is alleen wel een beetje heel erg dood:pest)10 september 2008 om 19:42 #432953Gelukkig heb je mij als vaste klant :relax
10 september 2008 om 21:14 #432962Ik zal ook ff reaguren voor je laiverd.
Kapjes zijn netjes maar monteer dat ding eens ff weer 🙂
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.