Vespa-Ciao.NL
:: Daan777 z’n shit

Home Forums Perso’s Projecten Daan777 z’n shit

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 556)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daan777
    Topic starter

hehe, zie je redbull.. ask the masters.

Ik weet niet of het zin heeft, ik heb er nog niet mee gereden zoals je in m’n perso kunt zien.

Daan777
      Topic starter

Aaawwwsome dude!
        Net even 4takt schakel gereden!
        Wat is dat een lekker gevoel zeg:)

Daan777
        Topic starter

*Citta Update!*

m3h got some pics of the proma cc

Ik heb ook m’n nieuwe achterband eindelijk binnen!
          Thanx to scooterenminibikeshop.nl, ik was al helemaal radeloos toen ik zag dat hij overal uitverkocht was:(
          Hij is er nu dus weer, binnenkort ook vast wel weer op jmpb.nl

Ook heb ik st3yn z’n blok al een tijdje liggen.
          Ik heb hem vandaag uit elkaar gehaald, en het vliegwiel ligt op school in de wachtrij voor de draaibank.
          Voor foto’s: Kijk st3yn’s perso. (<-klik)

st3yn
          Bijdrager

Die proma cc is echt uber geil man!!! Dat ding is bijna nieuw gek! =)

Op m’n citta reed ik ook een jaar +- op Kenda Semi Slicks. Mooie bandjes om te zien, kreeg er vaak complimenten over. En ze rijden ook nog eens super, veel grip in de bochten.. zelfs met dikke regen!
            Wat gaat je volgende stap worden?

En nog bedankt dat je m’n blokje onder handen neemt :thumb M’n vliegwieletje ziet er echt mooi uit man, thanks!

Daan777
            Topic starter

st3yn :
              Die proma cc is echt uber geil man!!! Dat ding is bijna nieuw gek! =)

Op m’n citta reed ik ook een jaar +- op Kenda Semi Slicks. Mooie bandjes om te zien, kreeg er vaak complimenten over. En ze rijden ook nog eens super, veel grip in de bochten.. zelfs met dikke regen!
              Wat gaat je volgende stap worden?

En nog bedankt dat je m’n blokje onder handen neemt :thumb M’n vliegwieletje ziet er echt mooi uit man, thanks!

Ja vette proma he?
              Hij staat alleen in de motip heat resistant :smack (haha.. wat een grapjassen.. heatresistant m’n kont)

Dus ik ga die pijp in dah verfafbijt zetten, en met RUWA YACHTLAK (edit: ©©©©©© steyn ©©©©©©©) insmeren. (goddelijke uitlaatlak)

Ik ben er ook achter dat mijn monsterinlaat (foto komt nog) te groot is voor een 50cc std. Arvid zei dat hij wel chill zou zijn op een 43DR, maar ik wil een 50std. DUSS ik heb een nieuwe inlaat gevijld (foto komt nog) en dat carterdeel wil ik nog schoonmaken stralen en spuiten met blanke lak.
              Dan kan ik alvast de achterbrug met motorblok in elkaar zetten.

De velgen moet ik nog spuiten,
              Ik heb nog een paar kappen te doen, (spoiler, voorspatbord, r-motorscherm, voetplankjes L&R, en achterspatbord)
              Ik moet mijn bagagedrager nog polysten, en tot slot: Mijn chinese namaak vering goed verend maken met een 10 ton persapparaat en wat WD40.

Maar eerst ga ik aan jouw blokje bezig steyn:P

1-feb
              Bijdrager

Lol lol lol :)8):lol=):D

Daan777
                Topic starter

*Citta Update!*

urng..
                  Wat heb ik nou toch met m’n kapje gedaan?

Vond het wel leuk, zo’n onnuttige koppelingscooling:)

Dit vindt ik een hele mooie foto:

Lekker updaten:)

ArvidW
                  Donateur

Nee man, daarachter zit je intercooler 😀

Zit de stikker niet half achter je schoen verstopt als je op de brommer zit ?

Mooie lak btw!

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

Michel
                    Bijdrager

Haha, die koppelingkoeler is zo’n gek idee nog geeneens. Alleen jammer dat wanneer je het nodig hebt, er nog bijna geen wind is 😛 Wel een origineel idee! Ik vind het leuk 🙂

Daan777
                      Topic starter

Ja percies wat je zegt michel:)
                        Wanneer het nodig is heb ik nog geen wind:P
                        Ach, ik vind het ook leuk staan..

@arvid, ja als hij op school in het brommerhok staat ziet iedereen het zeker wel, maar tijdens het rijden..
                        Ach ja.. ik wordt ook niet voor de reclame betaald dus zoveel boeit het me niet:P

Ik heb gister avond het andere motorscherm gepakt.
                        Ik heb 12 bussen van dezelfde antraciet lak liggen, en ik moest weer een nieuwe pakken.
                        WTF, hij is echt mislukt:( De kap hierboven glimt gewoon, maar de andere lijkt heel dof.
                        Alsof er 1cm stof op ligt 😕
                        Perfect wordt m’n citta dus niet. Alweer niet:(
                        Ik ga de rest van de bus gebruiken voor m’n achterspatbord, die vast het minste op.

Edit: Ik zit met een groot probleem, hulp is welkom:)
                        link: http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=10932&n=last#bottom

Daan777
                        Topic starter

Zow, probleem is opgelost. Schroef doorboort.

Het kapje is overnieuw gespoten:) Het lag aan die ene bus met antraciet.. vet vaag. Ik heb het met een andere bus overgespoten, nu is hij wel mooi gelukt:)

Ik ben bezig met een nieuw cartertje bezig omdat m’n andere inlaat te groot was voor 50cc volgens arvid.
                          Foto’s volgen snel..

st3yn
                          Bijdrager

Netjes, je kappen zijn wel echt geil trouwens. ik moet ze eigelijk even in het echt bewonderen, want ik weet dat foto’s het vaak niet goed laten zien 🙂

Volgens mij gaat het helemaal goedkomen met dit projectje :thumb

Daan777
                            Topic starter

hey dankje
                              Volgens mij ook:)
                              (m’n perso is alleen wel een beetje heel erg dood:pest)

st3yn
                              Bijdrager

Gelukkig heb je mij als vaste klant :relax

hansieb
                                Moderator

Ik zal ook ff reaguren voor je laiverd.

Kapjes zijn netjes maar monteer dat ding eens ff weer 🙂

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 556)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.