- Dit onderwerp bevat 555 reacties, 78 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 3 maanden geleden door Daan777.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 augustus 2009 om 16:53 #435707
Dat klopt, maar deze 2,5mm is gewoon echt wat groot vermoed ik.
(en ik draai liever m’n deck af, want als je de kop afdraait veranderd de plek van je decogaatje, die loopt schuin)Ciao is nu weer onbruikbaar.. m’n zelfgemaakte stangetjes hebben het nu ook begeven.
Ik ben gewoon te dik voor een ciao 😛Volgende plaatje is een 1mm.. daarna maar eens rond gaan kijken naar info over poort-timingen en shit.
Ik weet daar namelijk geen drol vanaf.. toch is die kennis wel nodig als je je cilinder wilt opvoeren ipv afvoeren door te frezen 😛
Toch ben ik wel blij met de 65km/h.. al aardig in de richting van de laagste/gemiddelde snelheid die behaald wordt met een 43DR.22 augustus 2009 om 15:13 #436122Het einde van het citta-project is eindelijk in zicht!

Ander uitlaatje, motorschermen bewerken en spuiten, cilinderkop laten parelstralen, bravo lichtschakelaar aansluiten, claxon monteren, accu en alarm monteren, en dat is hij eindelijk AF:)
Motorisch zit staat hij ook wel op allebij de wielen:P, hij trekt nog niet supergek met die zware rollen (inrijden) en die sim uitlaat, maar er is genoeg power aanwezig om mij een smile op m’n gezicht te geven 🙂
Hij is best netjes geworden toch:P ?
Filmpje:
22 augustus 2009 om 15:30 #436180Zij is zeker netjes geworden, alleen had ik zwarte voorvorkrubbers gemonteerd ipv witte, die krijgen zo’n vieze gele kleur na een tijdje. Doe je er ook nog een buddyseat op?
Ben benieuwd naar je alarm 😀
EDIT:
Wat een lekker geluidje maakt die zeg 8)
22 augustus 2009 om 19:47 #427870Zeeeeeeeeeeeeeeeer nice geworden Daan!:o
Recht uit de winkel
Ik vindt de witte voorvorkrubbers echt wel 10X beter staan dan als het zwarte waren!
Je moet gewoon voorkomen dat ze geel worden en anders gewoon vervangen na een tijdje;)22 augustus 2009 om 19:55 #427867Hij’s netjes, wel zwart, maar zeker geen 13 in het dozijn.
Alleen die roestbak dr onder:?
22 augustus 2009 om 19:58 #427868Danke Stephan:)
Je hebt helemaal gelijk edo, maar ik moet nog even een Leovinci SP hosselen, tot die tijd een roestbak (die ik wel heerlijk vind rijden!)

:relax23 augustus 2009 om 09:44 #435021
heey daan ziet er goed uit kerel23 augustus 2009 om 11:40 #432497Echt heel netjes geworden Daan:)
7 september 2009 om 14:51 #454227Hij rijd nu nog netjes ook:)
Ik heb de varioring eraf gedraaid in de draaibank:

In dat filmpje zit er ook nog een teknoetre ‘rollenplaat?’ in en de gradenschijf van teknoetre.
Maar met de teknoetre gradenschijf trekt hij minder en maakt hij meer toeren op top. (‘vertanding’ is lichter op het eind)
Dus na dit filmpje de standaard gradenschijf erin gezet, nu trekt hij harder en gaat hij ook harder:)Op één of andere manier zijn ook bijna alle trillingen weg, waar ik het pinasco vliegwiel de schuld van gaf!
EN: Als ik nu afrem dan variëert hij ook meteen weer terug:) Dat is wel de grootste vooruitgang tot nu toe 🙂
En zo te zien was 60 ook geen slechte keus.
19 september 2009 om 21:45 #454484:boos Het is maar goed dat het zwart (zonder bod) gedaan is, en dat die CONJO zo ver weg zit! :boos
(De coater, Hans van http://www.hmax.nl)Vrijdag ochtend, lekker m’n tank volgepleurd met benzine.
Ik kom op school aan, zet uit gewoonte m’n ontluchtingsnippel dicht terwijl m’n brum in de zon staat.
Ik kom om 13:30 weer bij m’n brum terug, en ik krijg de schrik van m’n leven.
Dus ik voor het eerst de hele weg volgas naar huis gereden om daar snel m’n frame te behandelen met het wondermiddel:
Cartech Perfect Polish (heilig spul, echt waar)
Ik praat mezelf nog aan: Ajoh, wat doe je nou spastisch? Poedercoating is toch tegen chemicaliën bestand?DE COATING VAN HANS IN IEDER GEVAL NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En zo zag het er dus uit, na een kwartier poetsen met wondermiddel!! AAARGH!!
Ik kan die gast wel vermoorden! M’n frame laten vallen.. over m’n framenummer heen coaten.. nu dit?
FUCK U HANS! :boos20 september 2009 om 00:01 #454485Gecondoleerd…
Ik dacht ooit ook dat poedercoating tegen chemicaliën bestand was. Het blijft ook wel mooi als je knoeit en het redelijk snel weer wegpoetst, maar benzine met mengolie in combinatie met zon bijt uiteindelijk toch uit.
Ik heb hetzelfde gehad met mijn gele Ciao (iets minder erg godzijdank) maar toch…
Die vlek kon ik ook niet meer wegkrijgen (was een compleet andere tint geel geworden)Bij kleinere lelijke plekken gebruik ik altijd eerst groene commandant, en daarna pas weer poetsmiddel.
Echt zwarte plekken op mijn Oranje Ciao (olie, schoenzool enz.) doe ik eerst met wasbenzine of terpentine.I came, I saw, and I forgot what I was doing...20 september 2009 om 08:50 #454487Misschien gaan er wat brommers weg 🙂
Na de laatste aankoop (ciao snor) stop ik met het verzamelen.
Ik wil uit eindelijk 2 snorretjes (citta en ciao) en 1 brom (ciao) overhouden.
Ik ga namelijk sparen voor zo’n ding:http://link.marktplaats.nl/276713056
En als het sparen opschiet ga ik meteen voor zo’n gevaarte:
20 september 2009 om 09:50 #454490Wie neemt als eerste auto nou een 400pk bak? Wat wil je daar uberhaupt mee doen? Want het zuipt als een gek lijkt me, 6.2 liter en het weegt ook verschrikkelijk veel zeker?
20 september 2009 om 09:52 #454491Klopt ja!
20 september 2009 om 10:18 #454493Z,on auto koop je voor erbij en niet voor volwaardig vervoer z,on ding zuipt op sloffen 1 op 4 dus das met benz niet betalen.
En zelfs op gas(wat ik verkrachting van een v8 vind)is het niet betalen, want daar gaat het gebruik van omhoog dus dan is 1 op 3 weer heel normaal en dan is gas ook niet goedkoop meer.Als je goedkoop en mooi wil rijden zou ik zoiets kopen Klik en dan 1jaartje ouder dan word ie ook oltimer in de toekomst en dan een amerikaan ernaast

Dan heb je de saab om veel in te rijden en de amerikaan om af en toe in te cruisen8)
En beide wagens zijn oltimer of worden oltimer dus cheaper kan je geen auto,s hebben
BTW ook zuur van je lak:(
Maar terug gaan voor garantie bij 1 die er toch niks van kan heb je ook weinig aan. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.