Vespa-Ciao.NL
:: Daan777 z’n shit

Home Forums Perso’s Projecten Daan777 z’n shit

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 556)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Svennoow
    Bijdrager

Veel plezier ermee. Wat ga je er eigenlijk mee doen?

hansieb
      Moderator

Dan mag je iniedergeval meerijden met de VCT 09 :lol

adff
        Bijdrager

jij blijft ook maar brommers kopen, he daan7777. Houdt het een keer op?
          Als ik zelf nog eens een ciao zou nemen zou ik die van fons ook als inspiratie gebruiken.
          Dat overlopen van kleuren lijkt me wel moeilijk, miss dat je wit – antraciet – zwart kan doen?
          Enne motorisch:baby of?

Daan777
          Topic starter

Hehe, ja ik denk dat het wel ergens ophoud maar een si, superbravo en ciao nieuw type passen er nog wel bij.
            Ik ben nog niet van plan voor elk brommertje nu al een motorblokje samen te stellen, ik wil eerst m’n citta af hebben, daarna kijk ik wel verder.
            Een malossi 46,5mm op een reedvalve vind ik wel grappig, misschien dat die nog komt. Maar eerst even sparen voor een mogelijke Polini 38,4mm LC! voor op de citta.

En antraciet en zwart is misschien wel leuk te combineren ja:)

FonS
            Bijdrager

Je hebt in ieder geval een leuk voorbeeld 😀

Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

Daan777
              Topic starter

*Citta Update!*

Soms heb ik toch van die momenten:

Das m’n koppelingsschaal, best strak in de zwarte motip heat resistant.
                Het domme: Hij zit nu al 30min. in de oven, en ik bedenk met net dat ik vergeten ben de plakband aan de binnenkant te verwijderen. 😕
                Eens zien hoe dat er zo uit ziet van binnen:P

edit:
                Ik ben best tevreden met de buitenkant.

Ahum!:|

Ik denk dat hij veel mooier had geworden als ik de schaal eerst had gestraald, maar dat komt vast nog wel over een paar maandjes denk ik. Ik wil morgen met vario naar school, dus het moest even snelsnel.

Martijnvanheerde
                Donateur

Je vergeet lekker vaak plastic :bier Nee ziet er wel strak uit volgens mij.

TimoO_
                  Donateur

plakband slijt er wel weer vanaf 😛 haha wel mooi!

ArvidW
                    Donateur

Haha, geweldig moment 😛

Maar buitenkant van de schaal leid er niet onder, ziet er goed uit!

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

Michel
                      Bijdrager

Je had het ook niet af hoeven te plakken hoor. Die verf slijt je er ook wel uit. 😛
                        En hitte bestendige lak is ook eigenlijk niet echt nodig maar het kan nooit kwaad.

Ziet er zeker supernetjes uit! :thumb

Daan777
                        Topic starter

Bedankt:)

*Ciao-Mix Update!*

Jaja,

Nu kan ik eindelijk met de grote jongens meepraten:P
                          Wat zit erin:
                          4 rollen (v/d 8) in de variateur.
                          De koppeling heeft een std drukveer en groene polini’s.

Ik heb hem eerst getest met 8 rollen: veel te weinig toeren. 6: nog steeds te weinig. 4: Precies het toerental waar ik normaal met poeli m’n boost had met de promaCC!
                          De std drukveer moet een polini goud worden, gezien m’n snaar pas weer in de schijven omhoog klimt als ik bijna stil sta.
                          De groene polini’s worden blauwe aangezien het blokje nog wat meer in zich heeft.

Ook ga ik nu niet meer harder dan 40.
                          Eerst had ik deze snaar:

Maar die snaar was ’te hoog’ en de 950mm lengte van deze snaar is aan de binnenkant gemeten, dus hij is ook nog eens te kort.
                          Deze naar de shop terug gebracht en nu zit er een 975 poeli-snaar op:(, daarom komt snaartje niet meer zo hoog te liggen in variateur. De top was met de andere snaar helaas maar 48km/h. Ik ben er dus 10km/h op achteruit gegaan:D

st3yn
                          Bijdrager

Ziet er netjes uit man! Blauwe trekveren kan hij vast wel hebben. 🙂

Helpt dat gelaste plaatje op het frame een beetje qua stevigheid?

Daan777
                            Topic starter

Danke,
                              Dat plaatje helpt echt, dat kan ik je verzekeren! Zo kan de brug niet meer torderen, van het u-profiel is nu een doosvorm gemaakt. En die is uiteraard steviger.

Daan777
                              Topic starter

Filmpjeah

niceVespa
                                Bijdrager

whaha trekt best:P maare lied je die camera zo lang daar ombeheerd achter?XD

GTZ Nv;)

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 556)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.