Vespa-Ciao.NL
:: Daan777 z’n shit

Home Forums Perso’s Projecten Daan777 z’n shit

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 556)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daan777
    Topic starter

*Citta Update!*

Ach, het moest er ooit van komen8)

200 euro :kots

Best een dik begrag:(, toen ik het blok wat beter bekeek werd ik echt verdrietig.

Toen ik dat zag kreeg ik echt ‘een slappe’.
      Ik ga het proberen te lassen, maar ik denk niet dat het wat wordt. Tis gegoten heh:(
      Ik heb alvast een groef geslepen voor de las. (reacties over het lassen?)

En zoals je kunt zien is hij ook al gestraald.

Variateurtje geschuurt, zat vol roest!

Is niet erg, maar wel maf:

Kijk, als 1 van de 2 breekt, o.k. Maar allebij.. 😕

Ook heb ik last van een bekend probleem:

Ik heb de tonni-houtjes al, maar het wil nog niet lukken.

Op een rijtje wat er mis is met de set die ik heb gekocht:

1. Zuiger is echt helemaal verrot. Vind ik niet zo erg, maar is wel weer 10 euro.
      2. Koppeling! Zie hierboven in de post. Koppelingshuis kost 30 euro.
      3. VLIEGWIEL! Ah crap het schroefdraad is weg. Ik krijg hem er dus niet af, iemand suggesties? Vliegwieletje is ook weer €15.

Ik heb de set overgenomen van iemand die wel bekend staat als een oplichter. Tenminste, ik heb nu al van 2 members hier gehoord dat het een oplichter is. Ik heb hem gemailt over de gebrekken, en dat ik m’n koppeling vergoed wil hebben. We zullen zien wat er nog van komt.

Wouz-LwB
      Donateur

Als je weet dat het een oplichter is , waarom geef je dan zoveel geld uit bij die jongen ?

schaal zou ik niet meer mee durven te rijden iig.

Jelle
        Moderator

net wat wouter zegt, NIET met die schaal gaan rijden!

en 200 euro voor dat zooitje rotzooi????

ik zou zeggen strik erom heen en terug sturen…

Daan777
          Topic starter

Hij woont niet ver weg dus kon ik hem ophalen. Daarom.
            Ik heb er nou al zoveel aan gesluiteld dat ik niet vind dat ik hem terug kan geven.
            Maar de schaal..
            Misschien breng ik hem wel terug, ik vind dit echt niet kunnen voor dat geld.
            Een ander vliegwiel zou ook leuk zijn.

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

Wat zij ik je nou, je moet niet van die kerel kopen.
              200 euro, echt teveel.

Nouja succes, die schaal is afgeschreven dat zowiezo

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

leon ciao
              Bijdrager

200 euro ? en dan dit 😮
                als je er zoveel geld aan uit wilt geven koop het dan van vespa avanti of Fons ofzo die zoiets nog wel eens te koop hebben, weet je teminste dat je geen troep krijgt voor zoveel geld.
                Ik zou zeker terug gaan en mijn geld terug eisen, dit is gewoon oplichterij 😉

Daan777
                Topic starter

Nou nu voel ik me zeker kut:P Ik dacht dat 200 wel een normaal prijsje was.
                  Ik wil in ieder geval 30 euro van hem voor m’n koppelingshuis.

leon ciao
                  Bijdrager

als het nog netjes goed was dan was 200 een normale prijs ja…

goedguus
                    Bijdrager

you have officially been screwed :cry

FonS
                      Bijdrager

leon ciao :
                        200 euro ? en dan dit 😮
                        als je er zoveel geld aan uit wilt geven koop het dan van vespa avanti of Fons ofzo die zoiets nog wel eens te koop hebben, weet je teminste dat je geen troep krijgt voor zoveel geld.
                        Ik zou zeker terug gaan en mijn geld terug eisen, dit is gewoon oplichterij 😉

ik heb op dit moment ook een kickblok + vario in de verkoop, waar hij ook op gereageerd heeft, maar blijkbaar heeft hij toch maar voor de andere optie gekozen.
                        moet je zelf weten natuurlijk, het is niet aan mij 😉 maar controleer dan wel alles zeer grondig voor je je geld uitgeeft, vooral als Flick je al gewaarschuwd heeft dat de verkoper niet te vertrouwen is…

maar goed, blok is nog wel iets van te maken en met een nieuwe schaal is je vario ook weer okee.
                        dus zo’n ramp is het niet, alleen wel zonde van je tijd en geld natuurlijk.

G-no
                        Donateur

dat is idd mooi genaaid ja:( wie is de verkoper trouwens, dan zijn anderen ook gewaarschuwd:)

Daan777
                          Topic starter

Ik wacht nog even af hoe hij reageerd, als hij m’n koppelingshuis niet vergoed geef ik je z’n naam.

Daan777
                            Topic starter

*Boutjes en moertjes update!*

Tijdje geleden heb ik dus m’n inlaat van m’n mooiste elek. carterdeel kapotgeboord:(
                              Ik vind het zonde om hem weg te gooien of om er niks mee te doen.

Bij de zaken hier in de buurt hadden ze geen kneedbaar alu, wat een losers.
                              Op http://www.industrielijm.nl heb ik het dus besteld. 9 euro voor 56 gram. Was de volgende dag al binnen!

Inlaatvlak helemaal weg gedremelt. Misschien in de toekomst nog een zij-inlaatje voor kopen.

Ik ben helemaal weg van dit spul:), het is nu echt keihard, en het is beter af te werken dan epoxy.
                              Maar ik heb een tijdje geleden een spoelpoort in m’n carter volgepleurt met epoxy om te kijken hoe goed heet blijft zitten.
                              Toen ik het er weer uit wilde halen heb ik dit geprobeerd met een schroefendraaier en een hamer. Nou ik moest rammen voor m’n leven voordat het er uit wilde! Nu ga ik dit nog een keertje testen met de kneed-alu. Eens kijken hoe goed dat hecht.

Edjuh
                              Bijdrager

Ziet er leuk uit, nu moet je inderdaad eens een membraanhuisje erop proberen te bouwen.

Daan777
                                Topic starter

Ik denk niet dat ik zo handig ben als tim:P (sterker nog, dat weet ik wel zeker)
                                  Maar het valt wel te proberen ja, simoninisetje is toch weer ruim 100 euro:(

Nog even over de man waarvan ik het kickblokvario-setje heb gekocht,
                                  hij heeft keurig gereageerd op mijn mail over de gebrekken aan de set.
                                  Hij gaat het netjes met mij afhandelen en daar ben ik heel blij mee, ik ben dus niet van plan om zijn naam hier te noemen.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 556)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.