- Dit onderwerp bevat 197 reacties, 28 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 8 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 april 2007 om 10:54 #446735
Nou ik heb ook een PX veersysteem GEHAD, maar dat heb ik toch wel heel anders opgelost bij die racer van mij. Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo mooi uit zien zo een pen nu onder dat zadel.:bloos
10 april 2007 om 11:15 #446736vespa ciao racing :
wrom zit het voorspatbord verkeerd om:noOmdat hij ebr heeft en anders het voor spatbord aan de band komt.
Dit probleem heeft rebel ook.@lorre: of vind je dit soms mooier staan lijkt me niet maar ja:p.
10 april 2007 om 15:27 #446747@hellraiser+vespa ciao racing:
idd is omdat anders mijn band er niet onderkan, maar ben nog niet zeker of ik dit spatbord er op ga steken mss een nsr spatbordje omdat ik dit te lomp vind.@ciaoracer:
ik ging dit ook eerst gwn doen in het verlengde van mijn kader dat je die pen niet zag maar kvond iedereen zit al met zo’n model en kwou eens iets anders, maar dit wordt nog volledig geplamuurd dat het in een mooi (+/-)doorlopend vlak is + hier stond ze nog maar juist eens vastgetikt met de lastpost. hebze nu lager gezegt op het laagste dat ze kan, en nu ziej e dit bijna niet dat er een pen onderzit.10 april 2007 om 21:35 #446760je bare is zeer mooi gelast:)
je zadel:p vind ik ix minder mja:p tima vo op te zitten nje.
anders zietie ebr er wel zeer geil uit:pnog veel succes!
10 april 2007 om 21:38 #446764
RebelLorre :
@hellraiser+vespa ciao racing:
idd is omdat anders mijn band er niet onderkan, maar ben nog niet zeker of ik dit spatbord er op ga steken mss een nsr spatbordje omdat ik dit te lomp vind.A. je hebt daar niet eens de band eronder 😛 dus waarom verkeerd om
B. Wat voor brede band heb je dan, want is alleen bij bredere.En ziet er leuk uit zadel vind ik zelf niks maar oke dat is mijn mening
En zijn dat bmx pegs? zoja welke maat en waar krijg je zo iets?
11 april 2007 om 10:54 #446772A. heb gekeken met mijn 16 inch velg en toen sleepte hij al aan de bovenkant
B. normaal 2.25-2.50 hier ben ik nog niet uit weet niet juist welke te bestellen want snap deze maat niet: 70 * 90 * 17 Inch.
ik weet datze voor 17 inch velgen zijn maar die 70 * 90 je moet dit delen door iets maar door wat?C. zadel vind ik eens iets anders dan anders…
D. ik heb deze gekocht in een soort van supermarkt maar dan beetje voor iedereen die zelf wat wil fixen niet direct een doe-het-zelf-winkel…. mss ken je deze ‘supra bazar’ en ik heb ze moeten aanpassen naar m10 anders pasten ze niet op de boutjes waar ze nu opzitten, dus nieuwe tapdraad moeten opzetten.
en anders zou ik eens gaan kijken bij de plaatselijke fietsenwinkel, deze zal ze wel verkopen.13 mei 2007 om 15:57 #447376hoi mensen,
srr dat het zolang blijft strekken maar heb een ongelukje gehad en ben geopeerd, en door hevige pijn kon ik nog niet eerder achter de pc kruipen! heb dus ook nog niets kunen verder doen aan de brommer! dus er is in alles vertragen het blokje dat ik ga kopen en het spuiten, banden,…
dus ik zal zo vlug mogelijk de volgende update geven, zodat mu brommertje beetje roemt krijgt
mvg lorre
13 mei 2007 om 16:15 #447377ooh das minder goed nieuws wat is gebeurt dan en waar ben je aan geopereerd
beterschap dan;)
reiniero
13 mei 2007 om 19:15 #447378aan mijn knie, heb na hevig stappen wat te hevig gereageerd in de lo les… dus mijn miniscus aan diggelen kan nergens staan zitten of lopen best gwn liggen plat in mijn bed voor het zeer dusjah!
maar nu al wat beter kan trg op pc :dmvg laurens
13 mei 2007 om 19:34 #447379Lorre :
A. heb gekeken met mijn 16 inch velg en toen sleepte hij al aan de bovenkantB. normaal 2.25-2.50 hier ben ik nog niet uit weet niet juist welke te bestellen want snap deze maat niet: 70 * 90 * 17 Inch.
ik weet datze voor 17 inch velgen zijn maar die 70 * 90 je moet dit delen door iets maar door wat?C. zadel vind ik eens iets anders dan anders…
D. ik heb deze gekocht in een soort van supermarkt maar dan beetje voor iedereen die zelf wat wil fixen niet direct een doe-het-zelf-winkel…. mss ken je deze ‘supra bazar’ en ik heb ze moeten aanpassen naar m10 anders pasten ze niet op de boutjes waar ze nu opzitten, dus nieuwe tapdraad moeten opzetten.
en anders zou ik eens gaan kijken bij de plaatselijke fietsenwinkel, deze zal ze wel verkopen.hier heb je een site waar je banden kan bestelle
en veel succes verder met je project
[url]http://ssl.delti.com/motorbanden/start.html[/url]Andy20 mei 2007 om 10:11 #447449heb mij volgend setupje aangeschaft, dankzij het engelen geduld van “REBEL”
*malossi reed valve carter
*malossi krukas pen 10
*malossi/déllorto 19mmCarb
*filter reed valve
*simonini calibrata
*electrische onsteking
*cdi unit
*afgedraaid vliegwiel(gedaan door barry 🙂 )
*80cc malossi (46.5MM)laat jullie reacties maar komen 😉
20 mei 2007 om 10:13 #447450Vette setup , dat moet wel gaan knalle 🙂
Setup past wel bij je brommertje.
Ga je met poelie of vario rijde?
20 mei 2007 om 10:16 #447451ik ga eerst eens wat experimenteren met verschillende poelies…
ga mij een 55/80(oude is versleten) /105 kopen en eens kijken wat het allemaal geeft maar ik steek ook een simonini koppeling dus… wil wel eens zien wat dit geeft.
*edit* lees juist dat simonini koppeling echt kut is zelf sop een simonini blokje? klopt dit? + de diameter is groter? –> past dit dan nog steeds op mijn originele kappen, of ga ik zonder kappen moeten rijden?wat denken jullie dat de beste poelie maat is?
welke veertjes steek ik best in de simonini koppeling?
de vario zal wss later nog komen, heb nu niet de gepaste achterklok en wil zo snel mogelijk kunnen rijden
of zeggen jullie laat die poelie vallen koop gwn volledige vario?
zoja… welke vario raden jullie aan malossi of polini?foto’s volgen naarmate digitale camera herstelt is.
21 mei 2007 om 20:15 #447485Ja ja lorre ,
tis idd mooi stuk , ik vind er nl alles ervan zo perfect hoor 😉
stang is ook zeer mooi , zou ik zelf ook willen hebben ,
in ieder geval , maak er nog wat moois van , en veel succes 😉grtz Steffen
21 mei 2007 om 21:08 #447486maar rebel had mij verteld dat er op een malossi kruk alleen maar een vario past dus ik denk dat je met vario MOET rijden!!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.