Vespa-Ciao.NL
:: ‘Da Green Shit’ von Lorre “valt stil???? “

Home Forums Perso’s Projecten ‘Da Green Shit’ von Lorre “valt stil???? “

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 198)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

HELLRAISER
    Bijdrager

Denk verzuipen hea.

hannesjeuh
      Bijdrager

alsje goed afstelt kan ie tog nie verzuipen??? of heb je die setup zelf al geprobeert??

Lorre
        Topic starter

is niet de bedoeling hé dat hij gaat verzuipen 😕

Lorre
          Topic starter

ik zit mij suf te piekeren op welk kleuren combo ik zou nemen voor mijn brommer 😕
            heb al verschillende dingen geprobeert met fotoshop maar ze zijn allemaal zo mooi, en weet niet of er hier al zijn met deze kleuren… en zou liefst zo uniek mogelijk zijn (weet is bijna onbegonnen zaak, maar wil gwn niet iets hebben dat de meeste onder jullie hebben …)

hier de ‘creaties’ A.K.A ‘verwoestingen’

*heb al zitten denken aan flakes ofzo… omdat ik dit nog niet gezien heb maar kan het mij niet echt voorstellen… kan iemand mij hierbij helpen (heb te weinig ervaring met fotoshop om dit te kunnen)
            zou je enorm dankbaar zijn…
            als er mensen zich geroepen zouden voelen stuur maar pm zullen we eens verder kijken…

mvg laurens

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

Lorre :

Ik vind deze wel leuk, stoot lekker af en is orgineel

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

jordy
              Bijdrager

ik vin dat groen met oranje velgen een mooie combinatie;)

FonS
                Bijdrager

ik net weer het groen met witte velgen… :p in ieder geval, het groen is super mooi :thumb

Lorre
                  Topic starter

uhu, was mijn eerste keuze om het groen te nemen maarja, vrienden geven dan ideetjes en dan beginje te twijfelen en zo zijt ge dan vertrokken é…, maar één iets staat al vast het kader komt in dat groen! nu nog de velgen 😕

Lorre
                    Topic starter

Kwafo :
                      ik zal witte velgen nemen vind ik persoonlijk het mooist staan, wel moet je ze goed onderhouden XD andesr kale velgen en dan blanke lak erover heen lijkt me ook wel stijl

dus ze wat oppolieren ? of gwn op het ijzer zetten en dan vernis er over? of bedoelje wat anders?

Lorre
                      Topic starter

Kwafo :
                        ik weet niet wat oppolieren is 😛 maar gweoon mooi schuren dat je zon ijzer/chroom achtige kleur krijgt

ja dus polieren bedoelje :thumb, mja er zit wel iets van in… maar ben niet echt het schuurtype heb nu al veel gevloekt op die velgen en op het kader. dusjah , mss als ik een slachtoffer vind die het wil doen voor mij zou het wel kunnen dat ik het zo doe 😉

Lorre
                        Topic starter

kader is klaar, zijgaten geplamuurd en tussenstang ook mooi in het verlengde van kader geplamuurt, het zadel word iets speciaal 🙂 zowel de hoes als het zadel zelf (geen abstracte vorm blijft ori ,maar de afwerking ervan)
                          dus vogende week gaan we spuiten, en ik bne nog altijd niet uit welk een kleur ik neem voor de velgen :(, kwil iets speciaal… (niet polijsten, geen mengelmoes van kleuren,…)

Lorre
                          Topic starter

hier dan de lang verwachte foto’s :d
                            is nog niet gespoten wegens een paar dagen knock out geweest te zijn wat vertraging maar we zullen er wel geraken

aub.

mvg laurens

Edjuh
                            Bijdrager

Ziet er goed uit, maar:

Waar is je 5 spaaks achtervelg?

Heb je je zadelpen vastgelast? Wil je geen vering?

Lorre
                              Topic starter

vijfspaaks achtervelg die ligt ergens in mijn kot maar zonder achterklok was nu gwn om effe rap rap in elkaar te steken eens kijken naar ligging enzo!
                                jup zadel pen is vastegelast er zit nog enkel vering onder het zadel maar dit is px dus alsje goed kijkt zieje dat bij het zadel voor en achterkant ook toegelast is…

N!CK\s

wrom zit het voorspatbord verkeerd om:no

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 198)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.