- Dit onderwerp bevat 197 reacties, 28 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 8 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 maart 2007 om 12:21 #445991
De site wordt ook niet snel geupdate ofzo, pas als de volgende lading binnen is. Ik ben bang dat het grootste deel al weg is, reedvalve voor 80 e is ook niet veel. En leuk dat het voor cp is, heb je meteen een lichter vliegwiel.
11 maart 2007 om 12:35 #445992nu dat je toch over lichter vliegwiel begint… pinasco vliegwiel was is het voordeel hiervan ? i.v.g.m origineel vliegwiel?
11 maart 2007 om 12:59 #445993Ja je hebt pinasco vliegwielen voor elek ontsteking die een stuk ligter zijn dan het orgineel. Want een orgineel elek vliegwiel is erg zwaar!! Voor contact punten heb je volgens mij ook wel pinasco vliegwielen (ik zou niet weten waar je ze kunt kopen) maar dit heeft niet erg veel nut want en cp vliegwiel is al erg licht.
Maar als je die reedvalve koopt (CP) is een org. cp vliegwiel licht genoe
11 maart 2007 om 13:04 #445994Niels :
Maar als je die reedvalve koopt (CP) is een org. cp vliegwiel ligt genoeg!
Owja en ”licht” is wat anders dan ligt!;)
Maar je maakt de fout zelf ook:?
Lichter: betere gasreactie, en wat meer toeren op top(tenzij ze weer te licht worden).
11 maart 2007 om 13:06 #445995haha klopt:con ik zat ff raar te denken, nederlands is niet altijd mijn sterkste kant! Maarja ik zou het gewoon op een normaal cp vliegwiel houden.:)
12 maart 2007 om 19:11 #44604519 maart 2007 om 20:22 #446154groot nieuws 🙂 🙂
mijn ebr chromé voorvork is binnen, hij staat echt uber geil op mijn brommer al zeg ik het zelf!!
heb ook nog een ander remsetje gekocht dat lange van 17cm dan is alles aan mijn voorkant bling bling
jam jam :dfoto’s
juist uit het doosje 🙂
het stuurtje
close upje 😀
de veertjes ( je denkt mss die moeten der toch opzitten… idd maar heb hem eens op mijn brommer gestoken en die veren zijn lastig om er op te krijgen en ben alleen dusjah wou ze niet forcere dus latek ze er efjes van, tot dak ik hem ga in elkaar steken
volgende bestelling:het blokje!
iemand een voorstel van een bepaalde setup…
ik persoonlijk zit te denken aan een volledige malossi setup
*reed valve carter (puntontsteking) (ik weet is niet meer te verkijgen maar wil een malossi cartertje, omdat mij vertelt is dat deze de bruutste zijn)
*zijn er nog cartertjes van malossi die ik over het hoofd gezien heb of heeft iemand een leuk setupje voor mij liggen, het moet wel degelijk een snelle setup zijn, is toch een race projectjemvg laurens
19 maart 2007 om 20:53 #446156ik heb nog een elek blokje voor je liggen met 70cc DR evo en 13/13 en filter
19 maart 2007 om 21:08 #446157mja liefst puntontsteking, anders moet ik alles verandern en dat is een dure kost vind ik als het niet nodig is…
en oja ik woon in België dus opsturen is mss wat riskanter maar wie wil mag altijd pm sturen we geraken der wel als het mij aanstaat 🙂
19 maart 2007 om 21:35 #446162
Rebelheb ook nog een ander remsetje gekocht dat lange van 17cm dan is alles aan mijn voorkant bling bling
wat voor 1 bedoel je daarmee als ik vragen mag?
en ziet er goed uit maja ebr is ook ownage
ik zou eerder voor iets unieks gaan
speed enginge zei inlaat met een pinasco erop ofzo19 maart 2007 om 21:43 #446163Rebel :
heb ook nog een ander remsetje gekocht dat lange van 17cm dan is alles aan mijn voorkant bling blingwat voor 1 bedoel je daarmee als ik vragen mag?
en ziet er goed uit maja ebr is ook ownage
ik zou eerder voor iets unieks gaan
speed enginge zei inlaat met een pinasco erop ofzoals je naar een eerder geplaatst bericht kijkt zieje dat mijn remhendels de bevestiging zwart is en zijnze maar 15cm lang denk ik weet niet zeker. en op de laatst geposte foto’s van mijn stuur zieje dat alles aluminium is en zijn ook 17 cm dus 2 cm langer vind dit wel ’t chill zo grote remhendels
en waar kan ik dan een zei inlaat kopen voor speed engine vind enkel simonini zei inlaten op jmpb?
19 maart 2007 om 23:06 #446167
RebelEen zei inlaat is van simonini ja maar moet je gewoon op speed enginge groot carter gooien
hellraiser van forum heb er nog 1 te koop is wel met 28mm carb erbij:duivel moet je ff pben naar hem20 maart 2007 om 21:57 #446200dat zou wel bruut zijn denkik=). Je ebr ziet er massa’s geil uit!!! je stuurtje trouwens ook.
Heb eens nagedacht en denk dat je me volledige vario mag kopen (zonder de vertanding dus). weetwel nog nie voor oeveel mja ganwel zien:p. allee nog veel succes;)20 maart 2007 om 22:03 #446201Mhr punt ontsteking bestaat naar mijn weten niet.
Maar 28mm carb is veel te dik voor de zielige boringen van een vespa cilinder.
Beter koop je zelf een 17.5/21 carb er bij.20 maart 2007 om 22:06 #446202Zou dat niet gaan ofzo? 28mm carb?? wat zou er wel gebeuren alsj 28 carb op speed engine hebt???
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.