Vespa-Ciao.NL
:: ‘Da Green Shit’ von Lorre “valt stil???? “

Home Forums Perso’s Projecten ‘Da Green Shit’ von Lorre “valt stil???? “

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 198)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

De site wordt ook niet snel geupdate ofzo, pas als de volgende lading binnen is. Ik ben bang dat het grootste deel al weg is, reedvalve voor 80 e is ook niet veel. En leuk dat het voor cp is, heb je meteen een lichter vliegwiel.

Lorre
      Topic starter

nu dat je toch over lichter vliegwiel begint… pinasco vliegwiel was is het voordeel hiervan ? i.v.g.m origineel vliegwiel?

Niels
        Bijdrager

Ja je hebt pinasco vliegwielen voor elek ontsteking die een stuk ligter zijn dan het orgineel. Want een orgineel elek vliegwiel is erg zwaar!! Voor contact punten heb je volgens mij ook wel pinasco vliegwielen (ik zou niet weten waar je ze kunt kopen) maar dit heeft niet erg veel nut want en cp vliegwiel is al erg licht.

Maar als je die reedvalve koopt (CP) is een org. cp vliegwiel licht genoe

Edjuh
          Bijdrager

Niels :

Maar als je die reedvalve koopt (CP) is een org. cp vliegwiel ligt genoeg!

Owja en ”licht” is wat anders dan ligt!;)

Maar je maakt de fout zelf ook:?

Lichter: betere gasreactie, en wat meer toeren op top(tenzij ze weer te licht worden).

Niels
            Bijdrager

haha klopt:con ik zat ff raar te denken, nederlands is niet altijd mijn sterkste kant! Maarja ik zou het gewoon op een normaal cp vliegwiel houden.:)

Lorre
              Topic starter

de eerste stukjes binnen is nog niet veel maar toch alle begin is goed vind ik zelf 😀

srr voor slechte kwaliteit is met webcam getrokken mu fototoestel ligt nog in brussel dusjah

Lorre
                Topic starter

groot nieuws 🙂 🙂

mijn ebr chromé voorvork is binnen, hij staat echt uber geil op mijn brommer al zeg ik het zelf!!
                  heb ook nog een ander remsetje gekocht dat lange van 17cm dan is alles aan mijn voorkant bling bling
                  jam jam :d

foto’s

juist uit het doosje 🙂

het stuurtje

close upje 😀

de veertjes ( je denkt mss die moeten der toch opzitten… idd maar heb hem eens op mijn brommer gestoken en die veren zijn lastig om er op te krijgen en ben alleen dusjah wou ze niet forcere dus latek ze er efjes van, tot dak ik hem ga in elkaar steken

volgende bestelling:het blokje!

iemand een voorstel van een bepaalde setup…

ik persoonlijk zit te denken aan een volledige malossi setup

*reed valve carter (puntontsteking) (ik weet is niet meer te verkijgen maar wil een malossi cartertje, omdat mij vertelt is dat deze de bruutste zijn)
                  *zijn er nog cartertjes van malossi die ik over het hoofd gezien heb of heeft iemand een leuk setupje voor mij liggen, het moet wel degelijk een snelle setup zijn, is toch een race projectje

mvg laurens

reiniero
                  Bijdrager

ik heb nog een elek blokje voor je liggen met 70cc DR evo en 13/13 en filter

Lorre
                    Topic starter

mja liefst puntontsteking, anders moet ik alles verandern en dat is een dure kost vind ik als het niet nodig is…

en oja ik woon in België dus opsturen is mss wat riskanter maar wie wil mag altijd pm sturen we geraken der wel als het mij aanstaat 🙂

Rebel

heb ook nog een ander remsetje gekocht dat lange van 17cm dan is alles aan mijn voorkant bling bling

wat voor 1 bedoel je daarmee als ik vragen mag?

en ziet er goed uit maja ebr is ook ownage
                        ik zou eerder voor iets unieks gaan
                        speed enginge zei inlaat met een pinasco erop ofzo

Lorre
                        Topic starter

Rebel :

wat voor 1 bedoel je daarmee als ik vragen mag?

en ziet er goed uit maja ebr is ook ownage
                          ik zou eerder voor iets unieks gaan
                          speed enginge zei inlaat met een pinasco erop ofzo

als je naar een eerder geplaatst bericht kijkt zieje dat mijn remhendels de bevestiging zwart is en zijnze maar 15cm lang denk ik weet niet zeker. en op de laatst geposte foto’s van mijn stuur zieje dat alles aluminium is en zijn ook 17 cm dus 2 cm langer vind dit wel ’t chill zo grote remhendels

en waar kan ik dan een zei inlaat kopen voor speed engine vind enkel simonini zei inlaten op jmpb?

Rebel

Een zei inlaat is van simonini ja maar moet je gewoon op speed enginge groot carter gooien
                            hellraiser van forum heb er nog 1 te koop is wel met 28mm carb erbij:duivel moet je ff pben naar hem

hannesjeuh
                            Bijdrager

dat zou wel bruut zijn denkik=). Je ebr ziet er massa’s geil uit!!! je stuurtje trouwens ook.
                              Heb eens nagedacht en denk dat je me volledige vario mag kopen (zonder de vertanding dus). weetwel nog nie voor oeveel mja ganwel zien:p. allee nog veel succes;)

HELLRAISER
                              Bijdrager

Mhr punt ontsteking bestaat naar mijn weten niet.
                                Maar 28mm carb is veel te dik voor de zielige boringen van een vespa cilinder.
                                Beter koop je zelf een 17.5/21 carb er bij.

hannesjeuh
                                Bijdrager

Zou dat niet gaan ofzo? 28mm carb?? wat zou er wel gebeuren alsj 28 carb op speed engine hebt???

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 198)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.