Vespa-Ciao.NL
:: ‘Da Green Shit’ von Lorre “valt stil???? “

Home Forums Perso’s Projecten ‘Da Green Shit’ von Lorre “valt stil???? “

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 198)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lorre
    Topic starter

Kwafo :
      km teller is echt belangrijk hoe je insteld anders werkt t voor geen meter

mijn km teller werken op twee banden gewoon k*t (heb dan wel analogen die gewoons tandaard zijn ingesteld)

op twee banden? hoe doe je dit?

FonS
      Bijdrager

hij bedoelt op twee verschillende (maten ?) banden, neem ik aan 😉

Lorre
        Topic starter

juist bestellingske gedaan bij jmpb,
          wat besteld:
          zijstandaard
          stuur M-model Smal (lengte= 56cm)
          en tot mun grooooooooooooootste ontchoogeling was gistrn nog de ebr chrome voorvork binnen en vandaag niet meer 🙁 dus moet ik wachten tot half maart :'(

maarja we zijn trg begonnen en het ist toch lange termijn project dus kannet geen kwaad enkel in portemonee gaat het wel 15€ meer zijn 🙁

maar toch even een sfeerbeeldje 🙂

hannesjeuh
          Bijdrager

zieter goe uit. komen der vee rubber bandjes op?? want dazou wel skone staan peisk:)
            jammer van die ebr ee mja. hoop dat nie zo is zoals die vario van malossi. want er stond “begin januari” en ze zijn toegekomen begin maart dus…:(

mja veel succes!:thumb

!Japieoh!_!Ciao!

Ziet er best goed uit 🙂 alleen lijkt hij heeeeel veelop die van FonS vind je niet ? alleen het zadell neit dan :p

FonS
              Bijdrager

hey.. herkenning :p ja lijkt idd wel op die van mij 😉

zwart met witte 5 spakers…

Lorre
                Topic starter

maarja het word niet deze kleurencombo hé 🙂 maar wit en kawasaki groen hij staat nog in het oude kleur deels geschuurd deels niet geschuurd. maar ga em binnen steken in een vakschool hier in de buurt zo zal hij gezandstraalt gespoten en vernist zijn voor een scherp prijsje 🙂

Lorre
                  Topic starter

heb mij serieus vergist dat scherpe prijse is 316€ 😕 snap er mij niet aan iedereen zij laat het daar doen ze vragen bijna niets… ja mijn ore! 150 € voor de uren werk datze zouden hebben :s en het geld is dan nog niet eens voor de leerlingen maar voor de school zelf:o

maarja swat ga gwn alles zelf dan maar doen mu pa wist mij tevertellen dat hij hier nog cursus voor gekregen in tijd in zijn school dusjah ,

heb al een mooi setupje in mijn hoofd normaal worden al grotendeels van de stukken vanavond bestelt als mijn moeder is voor de centjes over te schrijven hou jullie wel op de hoogte! :d

Edjuh
                    Bijdrager

ABN a.u.b, ik snap het wel maar het leest voor geen meter.

316 is wel veel geld, een stompe prijs om het maar bijdehand te zeggen.

Lorre
                      Topic starter

:boos srr, was effe volledig aan het opgaan in die prijs

heb juist bestellingkje geplaatst bij Jayton 😀
                        nu aan het overschrijve :lol

nl.

Malossi reedvalve carter
                        malossi 80 cc cilinderkit
                        malossi 19mm Carbu

en wss om het compleet te maken nog een malossi krukas als jmpb ze weer binnen heeft

ciaoracer
                        Bijdrager

Nou dat gaat wel kanllen als je dat allemaal binnen hebt.:D

Edjuh
                          Bijdrager

Is dat niet allang weg??

ciaoracer
                            Bijdrager

Dat was ik nu juist zelf ook al aan het denken. Volgens mij had Jayton toch allang alle dikke cilinders verkocht.

Lorre
                              Topic starter

is nog niet zo lang geleden geloof van vorige zondag dat de site geupdate was met nieuwe stukken dus denk dat jullie nog niet weest kijken zijn …

Niels
                                Bijdrager

Haha ja maar in een week is er al heel veel weg hoor! Een vriend van me heeft de deps al thuis liggen, maar als jayton zegt dat hij het nog heeft:thumb dan komt het goed!:)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 198)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.